Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2010 Nürburgring 24h-rennen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
    Hoe komt dat we geen in-car beelden meer krijgen? De camera filmt al de hele tijd hetzelfde (de pits).
    Dat is af en toe. Eventjes geen beelden live beelden meer. Straks komt dat wel terug, geen paniek.

@Tom: thanks!

Comment

• MA ENFIN!! Ziet dat af... Hij is amper van zijn pampers verlost en rijdt daar GVD al de 24u!!

JALOERSHEID!!

Comment

• AAAARRRGHH!

Stomme livestream!
        Dat springt hier van P.1 138 / P.2 137 naar P.1 139 / P.2 139. Helaas geen tijd kunnen opnemen dus, Maxime!

Comment

• Met wat reed die jongen ?

Comment

• Net nog eens getimed bij de overgang van ronde 139 naar ronde 140 en ik kom op een verschil van 4:50... Al durf ik niet echt meer 100% op die livestream vertrouwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
              Net nog eens getimed bij de overgang van ronde 139 naar ronde 140 en ik kom op een verschil van 4:50... Al durf ik niet echt meer 100% op die livestream vertrouwen.
              Een uur geleden was dat slechts anderhalve minuut volgens de BMW applicatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                Een uur geleden was dat slechts anderhalve minuut volgens de BMW applicatie.

Dan zal die live-ranking niet zo nauwkeurig zijn.

Comment

• Problemen bij de GT3 Hybrid!

Comment

• Paniek !

Comment

• Jammer, iets meer dan een uur voor het einde.

Comment

• LAP! 20 min zonder internet en er gebeurt iets!
                        What happened?

Comment

• Opt gemakske uitgebold naar Breidscheid. Kar staat nu op de trailer richting de pits. Misschien dat hij nog terug de baan op komt, maar winnen zal er niet meer inzitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            LAP! 20 min zonder internet en er gebeurt iets!
                            What happened?
                            Technisch defect, hij heeft zich gewoon langs kant gezet

Ferrari has gone airborne

Comment

• Damn... echt jammer! Wel zalig voor BMW natuurlijk!

Comment

• Congrats to BMW! Wel zeer mooi werk hoor!

Comment

• Jumpstyle

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

BBQ-style

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De eerste Porsche is pas zesde?

Knap van de M3, na 5 jaar nog eens een overwinning!

Weet er iemand of er een samenvatting met beelden beschikbaar is ergens? Gaat dat op tv ergens uitgezonden worden mss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
                                      De eerste Porsche is pas zesde?
                                      De Manthey GT3 is na een paar uur uitgevallen.
                                      De GT3 Hybride heeft uren aan de kop gereden en ongeveer 3 uur voor het einde is em in panne gevallen.

Verrassing van de dag was wel de Ferrari denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        De Manthey GT3 is na een paar uur uitgevallen.
                                        De GT3 Hybride heeft uren aan de kop gereden en ongeveer 3 uur voor het einde is em in panne gevallen.

Verrassing van de dag was wel de Ferrari denk ik.
                                        Ik heb het juist ook nog gelezen. Spijtig van die Hybrid, had groot nieuws geweest denk ik. Ferrari vind ik ook wel verrassend! Volgend jaar ga ik zowiezo kijken.

Ring

Comment

• Hoe geraken al die teams eigenlijk in de pits? Ik zag net een filmpke van de start en dat moeten toch een paar honderd teams zijn. En ik denk niet dat die allemaal in de F1-pits geraken.

Comment

Working...
                                          X