Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net nog eens getimed bij de overgang van ronde 139 naar ronde 140 en ik kom op een verschil van 4:50... Al durf ik niet echt meer 100% op die livestream vertrouwen.
Net nog eens getimed bij de overgang van ronde 139 naar ronde 140 en ik kom op een verschil van 4:50... Al durf ik niet echt meer 100% op die livestream vertrouwen.
Een uur geleden was dat slechts anderhalve minuut volgens de BMW applicatie.
Opt gemakske uitgebold naar Breidscheid. Kar staat nu op de trailer richting de pits. Misschien dat hij nog terug de baan op komt, maar winnen zal er niet meer inzitten.
De Manthey GT3 is na een paar uur uitgevallen.
De GT3 Hybride heeft uren aan de kop gereden en ongeveer 3 uur voor het einde is em in panne gevallen.
Verrassing van de dag was wel de Ferrari denk ik.
Ik heb het juist ook nog gelezen. Spijtig van die Hybrid, had groot nieuws geweest denk ik. Ferrari vind ik ook wel verrassend! Volgend jaar ga ik zowiezo kijken.
Hoe geraken al die teams eigenlijk in de pits? Ik zag net een filmpke van de start en dat moeten toch een paar honderd teams zijn. En ik denk niet dat die allemaal in de F1-pits geraken.
Comment