Schitterende stukjes film! Vooral de race-edit en onboardlap van Monaco zijn echt fantastisch.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Turkije 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenAh, oke Ik vind ook dat hij terecht dat inhaalmanoeuvre begon.
Welja, dat was ook de uitleg die Vettel gaf: hij wilde naar rechts om z'n rempunt te halen idd.
Zou wel zalig zijn als Horner 'Mark, move' riep , maar het lijkt me weinig waarschijnlijk..
Ik heb het net nog eens herbekeken, op 0.54 van dit filmpje ( http://www.youtube.com/watch?v=fZUsafUQGNA )zou Horner idd 'move' kunnen gezegd hebben
Hij zegt wel degelijk Mark, move! Maar ik vind dat Vettel hier Webber op rijkunst en snelheid pakt en dat het hier eerder Webber is die niet wil afgeven en zijn zegereeks niet wou stopzetten. Hij moet niet per se opzijgaan maar hij wil niet dat hij gepasseerd wordt door Vettel en hoopt dat als hij links blijft rijden Vettel zijn rempunt mist en hij die terug kan inhalen in de volgende bocht. Pas op ik ben ook fan van Webber maar dit is wat er gebeurd is.
Comment
-
Verklaring van Red Bull adviseur Helmut Marko:
"We zullen de situatie uitgebreid analyseren", vertelde Marko. "We gaan even serieus praten met alle betrokkenen over wat er gebeurd is en hoe we in de toekomst met situaties al deze om moeten gaan. We hebben ze altijd heel duidelijk verteld dat dit natuurlijk nooit mag gebeuren. Je moet elkaar altijd voldoende ruimte blijven geven. Ik hoop dat ze in toekomst wat beter na zullen denken voordat ze iets doen." (bron: gpupdate.net)
Ik vraag me af hoe ze dit bedoelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenHij zegt wel degelijk Mark, move! Maar ik vind dat Vettel hier Webber op rijkunst en snelheid pakt en dat het hier eerder Webber is die niet wil afgeven en zijn zegereeks niet wou stopzetten. Hij moet niet per se opzijgaan maar hij wil niet dat hij gepasseerd wordt door Vettel en hoopt dat als hij links blijft rijden Vettel zijn rempunt mist en hij die terug kan inhalen in de volgende bocht. Pas op ik ben ook fan van Webber maar dit is wat er gebeurd is.
-Vettel mag en kan niet naar links komen maar doet het toch
-Webber maakt geen cm plaats terwijl Vettel stukken sneller was
BOEM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenZalige foto's trouwens
Hopelijk wordt Vettels wagen eindelijk betrouwbaar, want hij heeft toch al genoeg 'onchance' gehad voor dit seizoen vind ik!
Malchance was de betere keuze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOnchance?
Malchance was de betere keuze
Nee, je hebt gelijk, maar bij ons wordt het wel zo gezegd
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenIk vind dat beide coureurs schuld treffen.
-Vettel mag en kan niet naar links komen maar doet het toch
-Webber maakt geen cm plaats terwijl Vettel stukken sneller was
BOEM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenWebber moet geen plaats maken. Als er geen plaats genoeg is, moet Vettel er sowieso niet langs komen. Extra plaats geven aan iemand die u passeert op een rechte lijn is bullshit, teamgenoot of niet. Het enige dat je niet mag doen is bruusk naar de andere wagen sturen. En dat is nu net wat Vettel deed.
Vettel kon beter, gezien het belachelijk kleine snelheidsverschil, beter op z'n rem gaan staan, zeker met Hamilton achter hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
Vettel kon beter, gezien het belachelijk kleine snelheidsverschil, beter op z'n rem gaan staan, zeker met Hamilton achter hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk BerichtenWebber moet geen plaats maken. Als er geen plaats genoeg is, moet Vettel er sowieso niet langs komen. Extra plaats geven aan iemand die u passeert op een rechte lijn is bullshit, teamgenoot of niet. Het enige dat je niet mag doen is bruusk naar de andere wagen sturen. En dat is nu net wat Vettel deed.
Ik vind echter wel dat er plaats genoeg was, maar idd enkel om rechtdoor te gaan, had hij nu nog een halve seconde gewacht om naar rechts te gaan e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichtenhad hij nu nog een halve seconde gewacht om naar rechts te gaan e
Comment
-
Kvind het wel moedig van vettel dat hij geprobeerd heeft, want je mag nog van hetzelfde team zijn, gewoon achtervolgen om geen risico's te nemen neemt de spanning en de entertainment weg, trouwens zwak van hamilton dat hij boos was op jenson, vanwege zijn poging om hem te passeren want indien hamilton net na jenson zou rijden zou hij dit zeker ook geprobeerd hebben, al was het alleen maar om zijn vrouwke te doen beven die maar al te graag de show stal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDan had Webber hem in de eerstvolgende bocht gepakt...
Comment
Comment