Die livestream komt nogal achter! de Pug komt nu pas binnen bij mij...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEn Pug 3 is geeft op. Inderdaad voorophanging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHeu? Opgave ofwat?
(ff alles komen verklappen hier)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenUhu, loop de stream zo fel achter? Zottekes.
(ff alles komen verklappen hier)Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenJa, Peugeot geeft op, voorophaning kapot en kon niet gerepareerd worden.
edit: blijkbaar weten ze het zelf nog niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenPeugeot gaf weinig uitleg, gewoon "problemen voorophanging"
Spijtig, teleurstelling was zeer duidelijk adhv lichaamstaal rijders/team
Ondetussen de JLOC Lambo lek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenOk.. binnen 5 min hier dan ook!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWelke stream kijkt ge, kan ik die gebruiken om replays te bekijken.End to end video platform for media & enterprises. Live streaming, video hosting, transcoding, monetization, distribution & delivery services for businesses.
Maar het beeld is net weggevallen. En niet bij mij alleen blijkbaar, lees ik in de chat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEurosport 2 live
En art car terug ontrack
Zuur want streaming is weggevallen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenMijn zus is naar 5tv aan het kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenMijn zus is naar 5tv aan het kijken.
Spyker is tof bezig, eerst tikje tegen de bandenmuur in Indianapolis. Dan in de Porsche curves achterwaarts tegen de muur, andere proto (nr38 Norma Judd) ook geraakt (wijkte uit voor een snellere wagen waarop de spyker de trage proto raakte?)Last edited by quadrifoglio; 12/06/2010, 19:36.
Comment
Comment