Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat is er precies met de Pug's gebeurd?

Comment

• 3 keer Audi

Comment

• Comment

• Typisch audi zeker?
          Betrouwbaar maar o zo saai gereden
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Schitterend om die Audi's samen over de streep te zien rijden! Moet toch een ongelooflijk sterke wagen zijn.

Comment

• Knappe prestatie van Audi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                Wat is er precies met de Pug's gebeurd?
                Allemaal opgave door problemen met de motor!

De betrouwbaarheid van de audi's heeft zijn vruchten afgeworpen. Knap gedaan!

Comment

• Verslag van mijn blitsbezoek: http://www.daggie.be/?p=944

Comment

• ze waren niet de snelste, maar ze reden wel op een mooi gelijk tempo.

Portfolio
                    | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Bon! Nu speedy 2 uur blokken om dan straks naar de F1 te kunnen kijken!

Tot zo!

Comment

• Audi Sport !

Oorspronkelijk geplaatst door Delpi Bekijk Berichten
                        De Audi's R10 TDI van team Kolles?
                        n°15 met Christijan Albers, Oliver Jarvis en Christian Bakkerud. daarvan liet de versnellingsbak het afweten.
                        n°14 van Bouchut,Tucker en Rodrigues heb ik geen idee wat daar mee gebeurd is. Is uitgevallen na 12u racen
                        Bedankt !

Comment

• Wat kan sport toch mooi zijn!!!

Jammer van de Prodrive Aston! Was zo sterk op de vierde plek aan het rijden. Was fel aan het supporteren voor hen! En wat dan gezegd van de Oreca Peugeot en het Franse merk in het algemeen. De ervaring wint het van het jonge geweld. Maar chapeau over de manier waarmee ze er zijn mee omgegaan! Sport op zijn mooist!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                            Verslag van mijn blitsbezoek: http://www.daggie.be/?p=944
                            Zalig die campingbeelden zijn altijd het leukst

Zalige livery op John's Aston trouwens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delpi Bekijk Berichten
                              Allemaal opgave door problemen met de motor!

De betrouwbaarheid van de audi's heeft zijn vruchten afgeworpen. Knap gedaan!
                              Behalve de peugeot van Bourdais, die heeft opgegeven nadat zijn ophanging te zwaar beschadigd was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                Behalve de peugeot van Bourdais, die heeft opgegeven nadat zijn ophanging te zwaar beschadigd was.
                                Maar op France 3 zei hij dat ze hoogstwaarschijnlijk het zelfde probleem zouden gehad hebben als de andere 3 Pugs, indien ze dat ophangingsprobleem niet hadden gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                                  Verslag van mijn blitsbezoek: http://www.daggie.be/?p=944
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Zalig die campingbeelden zijn altijd het leukst
                                  Op een 24h mag zo'n reuzenrad natuurlijk niet ontbreken
                                  Een ritje daarop is dan ook een must!!!

Nietwaar Porker??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Maar op France 3 zei hij dat ze hoogstwaarschijnlijk het zelfde probleem zouden gehad hebben als de andere 3 Pugs, indien ze dat ophangingsprobleem niet hadden gehad.
                                    Ja, maar heb je geen bewijs van.

Langs de andere kant heeft peugeot ook verscheidene simulaties uitgevoerd voorafgaande aan de race.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                      Ja, maar heb je geen bewijs van.

Langs de andere kant heeft peugeot ook verscheidene simulaties uitgevoerd voorafgaande aan de race.
                                      Tgoh, ze zijn alledrie uitgevallen door steekvlammen aan de rechterkant
                                      Alledrie tijdens hun out-lap uit de pits
                                      Al zeker 2 daarvan op dezelfde plaats, tussen Mulsanne en Indianapolis (derde weer ik niet).

Kans lijkt me dus groot dat er toch een designfout in de motor zat. Spijtig, want ik had hun de overwinning gegund, of toch minstens de 3de plaats voor de Oreca 908 op het einde.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        Tgoh, ze zijn alledrie uitgevallen door steekvlammen aan de rechterkant
                                        Alledrie tijdens hun out-lap uit de pits
                                        Al zeker 2 daarvan op dezelfde plaats, tussen Mulsanne en Indianapolis (derde weer ik niet).

Kans lijkt me dus groot dat er toch een designfout in de motor zat. Spijtig, want ik had hun de overwinning gegund, of toch minstens de 3de plaats voor de Oreca 908 op het einde.
                                        Maar langs de andere kant, als een auto de simulatie doorstaat, kan hij de race ook wel doorstaan.
                                        Don't get me wrong: de kans is heel reeel dat peugeot iets over het hoofd gezien heeft.

Comment

• wie heeft gewonnen , Peugeot of Audi ?
                                          want ik had dat niet kunnen zien .

Comment

Working...
                                          X