Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Audi's R10 TDI van team Kolles?
n°15 met Christijan Albers, Oliver Jarvis en Christian Bakkerud. daarvan liet de versnellingsbak het afweten.
n°14 van Bouchut,Tucker en Rodrigues heb ik geen idee wat daar mee gebeurd is. Is uitgevallen na 12u racen
Jammer van de Prodrive Aston! Was zo sterk op de vierde plek aan het rijden. Was fel aan het supporteren voor hen! En wat dan gezegd van de Oreca Peugeot en het Franse merk in het algemeen. De ervaring wint het van het jonge geweld. Maar chapeau over de manier waarmee ze er zijn mee omgegaan! Sport op zijn mooist!
Behalve de peugeot van Bourdais, die heeft opgegeven nadat zijn ophanging te zwaar beschadigd was.
Maar op France 3 zei hij dat ze hoogstwaarschijnlijk het zelfde probleem zouden gehad hebben als de andere 3 Pugs, indien ze dat ophangingsprobleem niet hadden gehad.
Maar op France 3 zei hij dat ze hoogstwaarschijnlijk het zelfde probleem zouden gehad hebben als de andere 3 Pugs, indien ze dat ophangingsprobleem niet hadden gehad.
Ja, maar heb je geen bewijs van.
Langs de andere kant heeft peugeot ook verscheidene simulaties uitgevoerd voorafgaande aan de race.
Langs de andere kant heeft peugeot ook verscheidene simulaties uitgevoerd voorafgaande aan de race.
Tgoh, ze zijn alledrie uitgevallen door steekvlammen aan de rechterkant
Alledrie tijdens hun out-lap uit de pits
Al zeker 2 daarvan op dezelfde plaats, tussen Mulsanne en Indianapolis (derde weer ik niet).
Kans lijkt me dus groot dat er toch een designfout in de motor zat. Spijtig, want ik had hun de overwinning gegund, of toch minstens de 3de plaats voor de Oreca 908 op het einde.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Tgoh, ze zijn alledrie uitgevallen door steekvlammen aan de rechterkant
Alledrie tijdens hun out-lap uit de pits
Al zeker 2 daarvan op dezelfde plaats, tussen Mulsanne en Indianapolis (derde weer ik niet).
Kans lijkt me dus groot dat er toch een designfout in de motor zat. Spijtig, want ik had hun de overwinning gegund, of toch minstens de 3de plaats voor de Oreca 908 op het einde.
Maar langs de andere kant, als een auto de simulatie doorstaat, kan hij de race ook wel doorstaan.
Don't get me wrong: de kans is heel reeel dat peugeot iets over het hoofd gezien heeft.
Comment