Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wow!

Comment

• Meerdere malen meegemaakt, en zelf ook een aantal keren aangereden toen ik nog in de pitsstraat actief werkzaam was
      Je mag nog zo oplettend als mogelijk uw werk proberen te doen, het blijft toch nog altijd een zeer gevaarlijke omgeving om in rond te lopen!

In mijn begin jaren (eind 70) was er nog geen sprake van snelheidsbeperking (F1 bangelijk!!!) en kon iedereen er zowat vrij rondlopen...verhalen genoeg!

Gelukkig is het nu niet meer zo, en kom je er nu niet meer in tenzij je er toe gerechtigd bent (alhoewel?)

Zag Jean Todt dit weekend ook de pitsstraat bewandelen met de rug naar de inkomende wagens toe...

Toch een ferme smak! Met een gebroken been komt die mens er nog vanaf!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
        In de file...
        Ik vind de High Downforce Kit van de F1 eigenlijk niet zo geweldig.

De F1 is trouwens de ex-wagen van "Mr Bridger" op Pistonheads, ex-wagen want hij rijdt momenteel ondermeer met de Lark F1 GTR rond. (was ook aanwezig op de F1-meeting in Woking paar weken geleden, staat dus ook in Evo Magazine)

Ondertussen is hij wel zoek naar een nieuwe road-F1 zei hij op PH Zalig
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Netjes dat Audi gewonnen heeft. Ik denk toch dat ze wel wat aan de performantie van de R15 gaan moeten werken. Ze zijn heel betrouwbaar, maar als Peugeot volgend jaar alles weer op een rij gaat hebben, gaan ze heel geduchte tegenstanders zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
            Ik vind de High Downforce Kit van de F1 eigenlijk niet zo geweldig.
            Hoe bedoel je? Ik dacht eerst dat dit een F1 LM was, maar nu ik kijk naar de sticker op de vooruit staat er GTR?

Comment

• De oranje is inderdaad een LM (geen idee waarom er GTR op z'n ruit staat, misschien om de link te leggen met de auto waarvan hij werd afgeleid ofzo), maar ik bedoelde in het algemeen dat ik de HDK niet zo geslaagd vind.
              Vind ik de lijnen van de wagen een pak knapper zonder spoilers

Comment

• Howla, die foto van de Mclaren en F1.

Comment

• Man man man, zo een weekend Le Mans is gewoon zalig. Spijtig van de uitslag, want t was echt wel hard racen van minuut 1.

Al die dikke bakken op de camping, nog nooit zoveel TVR's, Aston Martin's, GTR's, Ferrari's, Porsches,... en ander exotisch materiaal bij elkaar gezien, en dat allemaal op een bij momenten echt verzopen campingwei.
                  Een deel van onze foto's zijn al terug te vinden op Peugeotforum.be bij Pug Drivers events - fotos & reacties
                  De rest komt in de loop van de dag online.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    De oranje is inderdaad een LM (geen idee waarom er GTR op z'n ruit staat, misschien om de link te leggen met de auto waarvan hij werd afgeleid ofzo), maar ik bedoelde in het algemeen dat ik de HDK niet zo geslaagd vind.
                    Vind ik de lijnen van de wagen een pak knapper zonder spoilers
                    Ben je daar zeker van? Er zijn 5 LM's, waarvan minstens 2 bij de Sultan van Brunei, eentje bij Ralph Lauren, dat zou dan 1 van de overige 2, zoniet de enige overblijvende moeten zijn?

Lijkt me logischer dat 't gewoon een Papaya F1 is met downforce pack, of een omgebouwde GTR?

Edit: Zijn zijschort klopt ook niet!

Blijft imo wel een pak vetter dan een normale F1...

edit2: Die zijschort varieert blijkbaar bij =/= LM's, iemand een verklaring?
                    Last edited by ; 15/06/2010, 14:18.

Comment

• Is iemand ooit deze gelijkenis opgevallen?

Wolfgang Ullrich, teambaas van Audi:

"Lobot" uit The Empire Strikes Back
                      AutoMinded.be

Comment

• uuhh andere koptelefoon?
                        (goed gevonden bdw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                          Verslag van mijn blitsbezoek: http://www.daggie.be/?p=944
                          was een vet blitsbezoek

Comment

• I took these pictures during the 1000 KM of Spa-Francorchamps earlier this year.
                            These are all the winners in the different classes.

LMP1
                            #9 Audi R15 TDI + Sport Team North America (Bernhard, Dumas, Rockenfeller)

.

LMP2
                            #42 HPD ARX.01 Strakka Racing (Watts, Kane, Leventis)

.

LMGT1
                            #50 Saleen S7R Larbre Competition (Berville, Canal, Gardel)

LMGT2
                            #77 Porsche 997 GT3 RSR Team Felbermayr Proton (Lieb, Lietz, Henzler)

.

.

Copyright by Boelsphotography.be

Comment

• Ik was er van vorige week maandag tot vorige maandag, dus een volledige week. Wel voor werk (fotografie)

Hier al een fototje: Zal binnekort wat meer posten

Comment

• Wow, beloofd zeer veel goeds, die teaser.

Comment

• Schitterende foto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Ben je daar zeker van? Er zijn 5 LM's, waarvan minstens 2 bij de Sultan van Brunei, eentje bij Ralph Lauren, dat zou dan 1 van de overige 2, zoniet de enige overblijvende moeten zijn?

Lijkt me logischer dat 't gewoon een Papaya F1 is met downforce pack, of een omgebouwde GTR?

Edit: Zijn zijschort klopt ook niet!

Blijft imo wel een pak vetter dan een normale F1...

edit2: Die zijschort varieert blijkbaar bij =/= LM's, iemand een verklaring?
                                    Ik ga meer info zoeken (maar niet vandaag)

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                    Ik was er van vorige week maandag tot vorige maandag, dus een volledige week. Wel voor werk (fotografie)

Hier al een fototje: Zal binnekort wat meer posten

Kerel!

Ondertussen op PH foto's gevonden van de crash van de Mark VDS Ford GT, duidelijke serieuze knal

Comment

• Wat heeft ie eigenlijk gedaan om er zo hard af te gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Wat heeft ie eigenlijk gedaan om er zo hard af te gaan?
                                        Gas gegeven
                                        Geen idee

Edit: sprake van lekke band

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                        Ik ga meer info zoeken (maar niet vandaag)
                                        Of wel dus.
                                        Is chassis 16R, ee omgebouwe GTR dus. Is dezelfde als in dit filmpje van 5th gear
                                        Clip from a Fifth Gear episode (9x13) showing Tiff Needell comparing the McLaren F1 and the Ferrari Enzo.

En hij heeft een nog veel uitgebreidere collectie
                                        Last edited by quadrifoglio; 17/06/2010, 01:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                          In de file...
                                          MIjn adem stokte even, een Macca F1 LM en een Ferrari F40...

2 autolegendes naast elkaar

Comment

Working...
                                          X