Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Meerdere malen meegemaakt, en zelf ook een aantal keren aangereden toen ik nog in de pitsstraat actief werkzaam was
Je mag nog zo oplettend als mogelijk uw werk proberen te doen, het blijft toch nog altijd een zeer gevaarlijke omgeving om in rond te lopen!
In mijn begin jaren (eind 70) was er nog geen sprake van snelheidsbeperking (F1 bangelijk!!!) en kon iedereen er zowat vrij rondlopen...verhalen genoeg!
Gelukkig is het nu niet meer zo, en kom je er nu niet meer in tenzij je er toe gerechtigd bent (alhoewel?)
Zag Jean Todt dit weekend ook de pitsstraat bewandelen met de rug naar de inkomende wagens toe...
Toch een ferme smak! Met een gebroken been komt die mens er nog vanaf!
Ik vind de High Downforce Kit van de F1 eigenlijk niet zo geweldig.
De F1 is trouwens de ex-wagen van "Mr Bridger" op Pistonheads, ex-wagen want hij rijdt momenteel ondermeer met de Lark F1 GTR rond. (was ook aanwezig op de F1-meeting in Woking paar weken geleden, staat dus ook in Evo Magazine)
Ondertussen is hij wel zoek naar een nieuwe road-F1 zei hij op PH Zalig
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Netjes dat Audi gewonnen heeft. Ik denk toch dat ze wel wat aan de performantie van de R15 gaan moeten werken. Ze zijn heel betrouwbaar, maar als Peugeot volgend jaar alles weer op een rij gaat hebben, gaan ze heel geduchte tegenstanders zijn.
De oranje is inderdaad een LM (geen idee waarom er GTR op z'n ruit staat, misschien om de link te leggen met de auto waarvan hij werd afgeleid ofzo), maar ik bedoelde in het algemeen dat ik de HDK niet zo geslaagd vind.
Vind ik de lijnen van de wagen een pak knapper zonder spoilers
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Man man man, zo een weekend Le Mans is gewoon zalig. Spijtig van de uitslag, want t was echt wel hard racen van minuut 1.
Al die dikke bakken op de camping, nog nooit zoveel TVR's, Aston Martin's, GTR's, Ferrari's, Porsches,... en ander exotisch materiaal bij elkaar gezien, en dat allemaal op een bij momenten echt verzopen campingwei.
Een deel van onze foto's zijn al terug te vinden op Peugeotforum.be bij Pug Drivers events - fotos & reacties
De rest komt in de loop van de dag online.
De oranje is inderdaad een LM (geen idee waarom er GTR op z'n ruit staat, misschien om de link te leggen met de auto waarvan hij werd afgeleid ofzo), maar ik bedoelde in het algemeen dat ik de HDK niet zo geslaagd vind.
Vind ik de lijnen van de wagen een pak knapper zonder spoilers
Ben je daar zeker van? Er zijn 5 LM's, waarvan minstens 2 bij de Sultan van Brunei, eentje bij Ralph Lauren, dat zou dan 1 van de overige 2, zoniet de enige overblijvende moeten zijn?
Lijkt me logischer dat 't gewoon een Papaya F1 is met downforce pack, of een omgebouwde GTR?
Edit: Zijn zijschort klopt ook niet!
Blijft imo wel een pak vetter dan een normale F1...
edit2: Die zijschort varieert blijkbaar bij =/= LM's, iemand een verklaring?
Ben je daar zeker van? Er zijn 5 LM's, waarvan minstens 2 bij de Sultan van Brunei, eentje bij Ralph Lauren, dat zou dan 1 van de overige 2, zoniet de enige overblijvende moeten zijn?
Lijkt me logischer dat 't gewoon een Papaya F1 is met downforce pack, of een omgebouwde GTR?
Edit: Zijn zijschort klopt ook niet!
Blijft imo wel een pak vetter dan een normale F1...
edit2: Die zijschort varieert blijkbaar bij =/= LM's, iemand een verklaring?
Comment