Oorspronkelijk geplaatst door Vanni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2010
Collapse
X
-
Sessie gedaan, zoals te verwachten is de pole (voorlopig? al zou het morgen regenen) voor de Peugeot. Meer bepaald de Nr 3 met Bourdais, daarna volgen de 2 andere officiele Peugeots en de Oreca Peugeot.
3 volgende wagens zijn de Audi R15's (snelste op bijna 3,9 seconden van de pole verwijderd), dan de 3 Lola Astons.
Verder zet de JLOC Lambo z'n gewoonte van vorig jaar verder, laatste GT1 met alleen 2 GT2's achter hem (een Porsche en de Jag die veel problemen heeft gehad en pas op het laatste heeft rondgereden).
De vrouwen van de 61 Ford GT hebben het ook niet zo geweldig gedaan, maar deze keer zijn ze tenminste on-track gebleven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenAls je zo die on-boards beziet: 't blijft toch iets magisch hé ,zo in dat stekedonker rijden
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenKort samengevat is er dit weekend:- Le Mans
- F1
- WK voetbal
Ik vermoed dat ik veel binnen ga zitten dit weekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenEn daartussen moet ik dus nog zien te blokken. Volgende week dinsdag mijn zwaarste examen van allemaal...
Ofzo
Comment
-
Momenteel de quali van Group C-racers die gaat beginnen op Radio Le Mans.
Dat geluid als ze gewoon de pits maar uitrijden Spijtig dat het tijdens de 24h niet hetzelfde gaat klinken.
Entrylist: http://www.planetlemans.com/2010/05/...acing-entries/
Edit: Aahja, het regent dat het zeikt op dit moment. Perfecte moment om dus met onbetaalbare museumstukken te gaan raggen op circuitLast edited by quadrifoglio; 10/06/2010, 17:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenNiet op eurosport oid te zien zeker?
Vanavond zijn er wel weer uitzendingen:
18:00 – 20:00 Qualifying 2
21:00 – 23:00 Qualifying 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenKort samengevat is er dit weekend:- Le Mans
- F1
- WK voetbal
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenFack, echt hé!
En daartussen moet ik dus nog zien te blokken. Volgende week dinsdag mijn zwaarste examen van allemaal...
Misschien als ontspanning eens gaan kijken??
Maar ik vrees dat de ontspanning eerder 'leren' zal worden tussen het streamen door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNope, maar de race op zaterdag wordt wel uitgezonden.
Vanavond zijn er wel weer uitzendingen:
18:00 – 20:00 Qualifying 2
21:00 – 23:00 Qualifying 3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenDie van 18u is al gedaan?
op f1today.nl vond ik net dit.. dus blijkbaar is het later op de avond..
Donderdag 10 juni 2010
19:00 - 19:30 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
19:30 - 21:00 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
22:00 - 00:00 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenis't echt? damn, kwou ook net ff kijken..
op f1today.nl vond ik net dit.. dus blijkbaar is het later op de avond..
Donderdag 10 juni 2010
19:00 - 19:30 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
19:30 - 21:00 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
22:00 - 00:00 24-uur van Le Mans Kwalificatie (live) eurosport
Comment
-
Voor de fans:
DRIVR streamt de kwalificaties van Eurosport2 op dit moment LIVE!!
Comment
Comment