Jup, ze kunnen duidelijk de snelste tijd neerzetten...nu nog afwachten of ze tijdens de 24u hun tijden constant kunnen houden. (Al vermoed ik van wel, tenzij ze grote tegenslagen krijgen.)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenJup, ze kunnen duidelijk de snelste tijd neerzetten...nu nog afwachten of ze tijdens de 24u hun tijden constant kunnen houden. (Al vermoed ik van wel, tenzij ze grote tegenslagen krijgen.)
Comment
-
Het jaar ervoor geloof ik wel dat ze inderdaad pole hadden, maar tijdens de race tegenslag. Overwinning was toen wel voor de Audi's.
In LMPGT1 liefst een mooi duel tussen de Aston en de Marc VDS Racing GT40, met overwinning van die laatste.
Ben benieuwd hoe lang de JLOC Lambo dit jaar gaat rijden, vorig jaar 1 rondje zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk hoop zo dat alle diesels uitvallen en dat de Aston wint!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichtenheeft er iemand de full starting grid? ben benieuwd waar de ferrari van Alesi/Fisichella zich bevindt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk BerichtenDroom maar lekker voort , ze hebben de diesels dit jaar zelfs serieus gekortwiekt anders waren ze 2 straten verder .
Het snelheidsverschil tssn de benzine LMP1's en de Diseasals() tijdens accelereren en topsnelheid (alles in rechte lijn) is zooo groot dat het moeilijk is om te zeggen dat benzines en diesels evenveel kansen krijgen. Beetje voortrekkerij imo.
Achja, volgend jaar of ten laatste binnen 2 jaar moeten de eerste hybrides winnen. (Iemand die nu al wil inzetten op de Audi hybride voor volgend jaar?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk BerichtenPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Comment