Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenVolgens mij gaan ze toch het onderspit moeten delven hoor, Spillies.
Voor mij is dat eigenlijk al gelijk, had gewoon die foto's tegen gekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWaar zenden ze het uit?
Eurosport zal het ongetwijfeld ook wel uitzenden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIemand een idee waar je foto's ed kunt vinden?
Meer schitterende foto's op www.speedtv.com!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOver 10 minuutjes start van de Group C race, nog eventjes Radio Le mans luisteren en dan Eurosport opzetten.
Group C
Meer uitleg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDat ken ik precies niet?
Meer uitleg?
Allemaal "oude" le mans auto's, Porsche 962, Sauber, ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenDat ken ik precies niet?
Meer uitleg?Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenZe zijn nu aan hun formatie ronde bezig.
Allemaal "oude" le mans auto's, Porsche 962, Sauber, ...
Race valt een beetje tegen eigenlijk. Veel te veel lekke banden ==> uitgedund veld
Hopla, de Nissan juist nog gecrasht
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenIemand een idee waar er een livestream te zien zal zijn?
live cam bij Corvette-pits, misschien tof als ze tijdens de race de pitbox worden ingeduwd: http://nl.justin.tv/corvette_lm2010
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNet op Eurosport de Group C gevolgd, heerlijk om zien...
Die Justin Law met de Silk Cut is echt een zotte combinatie, op Goodwood zet 'ie ook jaar na jaar de beste tijd neer.
Comment
-
Die legends, zalig
Al had ik ook wel graag de jaren 60/70 weer gezien, zoals een aantal jaar terug
Wat is gebeurt met de samenvattingen van alle Le Mans races door de jaren heen btw? Vroeger was die altijd op Eurosport voor de legends begonnen.
En ik had ook reclame gezien van een iPhone app, weet toevallig iemand welke dit was?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDie legends, zalig
Wat is gebeurt met de samenvattingen van alle Le Mans races door de jaren heen btw? Vroeger was die altijd op Eurosport voor de legends begonnen.
En ik had ook reclame gezien van een iPhone app, weet toevallig iemand welke dit was?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenDie legends, zalig
Comment
Comment