Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Volgens mij gaan ze toch het onderspit moeten delven hoor, Spillies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
        Volgens mij gaan ze toch het onderspit moeten delven hoor, Spillies.
        Heb ik ergens gezegd dat ze moesten winnen?

Voor mij is dat eigenlijk al gelijk, had gewoon die foto's tegen gekomen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Peugeot >_>

Comment

• Een praktisch vraagje: is de start eigenlijk om 15 of om 16u?

edit: 15u dus!

Die Le Mans gekte is me echt zot aant maken! Ben er constant mee bezig, ten koste van mijn studies!
            Last edited by ; 12/06/2010, 11:53.

Comment

• Waar zenden ze het uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                Waar zenden ze het uit?
                Start op France 2 vanaf 14u50.
                Eurosport zal het ongetwijfeld ook wel uitzenden.

Comment

• Iemand een idee waar je foto's ed kunt vinden?

Comment

• Over 10 minuutjes start van de Group C race, nog eventjes Radio Le mans luisteren en dan Eurosport opzetten.

Group C
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                      Iemand een idee waar je foto's ed kunt vinden?
                      Ja ik!

Meer schitterende foto's op www.speedtv.com!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Over 10 minuutjes start van de Group C race, nog eventjes Radio Le mans luisteren en dan Eurosport opzetten.

Group C
                        Dat ken ik precies niet?
                        Meer uitleg?

Comment

Dat ken ik precies niet?
                          Meer uitleg?
                          Ze zijn nu aan hun formatie ronde bezig.

Allemaal "oude" le mans auto's, Porsche 962, Sauber, ...

Comment

• Iemand een idee waar er een livestream te zien zal zijn?
                            AutoMinded.be

Comment

Dat ken ik precies niet?
                              Meer uitleg?
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              Ze zijn nu aan hun formatie ronde bezig.

Allemaal "oude" le mans auto's, Porsche 962, Sauber, ...
                              Correct, rond de jaren 90 allemaal.
                              Race valt een beetje tegen eigenlijk. Veel te veel lekke banden ==> uitgedund veld

Hopla, de Nissan juist nog gecrasht

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                              Iemand een idee waar er een livestream te zien zal zijn?
                              Eurosport, Eurosport 2, nl.justin.tv

live cam bij Corvette-pits, misschien tof als ze tijdens de race de pitbox worden ingeduwd: http://nl.justin.tv/corvette_lm2010
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Net op Eurosport de Group C gevolgd, heerlijk om zien...

Die Justin Law met de Silk Cut is echt een zotte combinatie, op Goodwood zet 'ie ook jaar na jaar de beste tijd neer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Net op Eurosport de Group C gevolgd, heerlijk om zien...

Die Justin Law met de Silk Cut is echt een zotte combinatie, op Goodwood zet 'ie ook jaar na jaar de beste tijd neer.
                                  Idd prachtig die legends, al had normaal die hollander in de Porsche wel gewonnen. Ging knap de Jaguar voorbij. Porsche valt uit, Jaguar kan doorrijden. Even later platte band voor Jaguar . De race duurde net iets te lang voor sommigen...

Comment

• Heeft iemand trouwens de piloten gezien van de 16e op de starting grid?

16 5 LMP1 D Beechdean Mansell MANSELL Nigel/MANSELL Leo/MANSELL Greg Ginetta - Zytek 09S 3:36.897 3:38.367 46 3:36.897 0:17.186 226,211

ZALIG !!

Comment

• Die legends, zalig

Al had ik ook wel graag de jaren 60/70 weer gezien, zoals een aantal jaar terug
                                      Wat is gebeurt met de samenvattingen van alle Le Mans races door de jaren heen btw? Vroeger was die altijd op Eurosport voor de legends begonnen.

En ik had ook reclame gezien van een iPhone app, weet toevallig iemand welke dit was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                        Die legends, zalig

Wat is gebeurt met de samenvattingen van alle Le Mans races door de jaren heen btw? Vroeger was die altijd op Eurosport voor de legends begonnen.

En ik had ook reclame gezien van een iPhone app, weet toevallig iemand welke dit was?
                                        Ooit de Reeks GT Legends gezien op (ik denk) Discovery Channel? Eén van de races was ook de 24u van Le Mans. Ze reden wel geen 24u aan een stuk maar 3 korte races van ik denk een uur ofzo. Eén race in de late avond, een race 's nachts en een race in de namiddag. Dat is vooral met auto's uit de jaren 60/70 zoals de Ford GT40, Jags, Shelby's, Porsche 2.7 etc... Echt vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                          Die legends, zalig

Comment

Working...
                                          X