Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
    http://tv.audi.com/#/01 Live vanuit de audi's, erg vet om te zien zo.
    Thanks!

Ik zit hier nu met twee livestreams. Ocharme mijn kotnet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
      ik heb daar gewoon op geklikt en op play gedrukt...

edit: tiens, nu is da met een passwoord. Ik heb het net getest...
      Radio Le mans werkt hier nochtans.

Commentaar op Eurosport <<< Radio Le Mans
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Radio Le mans werkt hier nochtans.

Commentaar op Eurosport <<< Radio Le Mans
        Jamaar da's zonder beeld?

Comment

• Ja.

Maar ik zit thuis: Eurosport opstaan (mute) + radio Le mans

Comment

• Iemand de crash gezien van Mansell? Hard?

Comment

• Iemand die soms linkje heeft van Radio Le Mans?

Comment

• Jep.

Ik kijk op http://www.ustream.tv/channel/e1-000001230 wel slechte kwaliteit. En dan commentaar via Radio lemans

Als formule 1 gedaan is, terug naar die andere stream of na tennis doe op Drivr.

Radiolemans: http://rlm.0157.org/

Comment

• 90.000 Britten zijn richting Le Mans afgezakt

Comment

• Kan ik nu ergens online de 24h volgen behalve op Audi TV? Ik vind niks... En die vrije oefenritten in de F1 interesseren me nu niet echt!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                        Iemand die soms linkje heeft van Radio Le Mans?

Klikken op het icoontje naast 'listen live" bovenaan de pagina, op play drukken in het nieuwe venster

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Iemand de crash gezien van Mansell? Hard?
                          Waarschijnlijk iets afgebroken aan de achteras(zeiden ze op Eurosport) is dan rond gegaan en achteruit de muur ingegaan.
                          Duurde wel even voor ze hem uit de wagen haalden...

Comment

Iemand de crash gezien van Mansell? Hard?
                            Alleen de beelden dat hij achteruit (tamelijk zachtjes) de vangrails ingaat met de rechterachterkant. Maar van het eerste deel van de crash niks te zien. Spijtig, leek me wel een interessant team

Oreca Peugeot kreeg het even warm, na Hunandières straight gespind toen ze met 2 door de bocht wouden gaan. Geen schade, behalve wat paaltjes minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ceke Bekijk Berichten
                              jep.

Ik kijk op http://www.ustream.tv/channel/e1-000001230 wel slechte kwaliteit. En dan commentaar via radio lemans

als formule 1 gedaan is, terug naar die andere stream of na tennis doe op drivr.

Radiolemans: http://rlm.0157.org/
                              Oorspronkelijk geplaatst door maxime s Bekijk Berichten
                              kan ik nu ergens online de 24h volgen behalve op audi tv? Ik vind niks... En die vrije oefenritten in de f1 interesseren me nu niet echt!
                              12345

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                http://www.radiolemans.com/

Klikken op het icoontje naast 'listen live" bovenaan de pagina, op play drukken in het nieuwe venster
                                Danke sehr!

Comment

• OLALALA! Eventjes héél warm voor de Audi nr 7 in de eerste chicane van de Mulsanne Straight! Een GT2 Ferrari had hem duidelijk niet zien komen. Scheelde geen haartje...

Comment

• Waarom zit er maar 1 GT1 voor de GT2's???

De Risi Ferrari zou net de leiding hebben genomen in GT2 na laatste te zijn gestart, klopt dat?

Comment

• Hmm die ene live stream die ik zei loopt precies serieus achter ofzo. Deze werkt precies wel deftig:

Het is zover. De race der races gaat over enkele minuten van start op het befaamde Circuit de la Sarthe. Sla nog even gauw wat energiedrank + chips in, want net als vorig jaar gaan we weer livestreamen! Dit jaar worden de eerste vier startplekken bezet door Peugeot 908’s. Daarachter vinden we pas de eerste […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                        12345
                                        Daar is het momenteel de Dauphiné Liberé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                          Jep.

Ik kijk op http://www.ustream.tv/channel/e1-000001230 wel slechte kwaliteit. En dan commentaar via Radio lemans

Als formule 1 gedaan is, terug naar die andere stream of na tennis doe op Drivr.
                                          Ondertussen wielrennen op eurosport 1, dus er mag op zoek gegaan worden naar een nieuwe stream

Comment

Working...
                                          X