Wat is dat van de jaar met al die lekke banden? Ligt dat nu aan mij of zijn er dit jaar veel meer dan vorige jaren?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWat is dat van de jaar met al die lekke banden? Ligt dat nu aan mij of zijn er dit jaar veel meer dan vorige jaren?
In de Porsche curves ligt wel nieuw (extra grippy) asfalt, maar het zou me verbazen moest het aan die paar honderd meter ruwer asfalt liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenVoor degene die nog niet veel hebben gezien, om 19.30 is het op Eurosport 24 minutes, met daarin een overzicht van de eerste uren tot dusver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenDe 3 audi's zijn gedubbeld! edit : toch niet
Voor degene die nog niet veel hebben gezien, om 19.30 is het op Eurosport 24 minutes, met daarin een overzicht van de eerste uren tot dusver.
btw: zijn ze nog aan het sleutelen aan de VDS Ford GT of hebben ze opgegeven?Last edited by quadrifoglio; 12/06/2010, 20:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten*kruipt terug voor z'n tv*
3 audi's achter 3 Pug's
Then again, liever de benzines dan de diesels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenIk kijk meer naar die andere auto's eigenlijk
Nog 4 jaar voor ik kan gaan zien, misschien 5 jaar als ik nu niet ga studeren.
2222
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenart car weer in de problemen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenen nu ook accident veroorzaakt, in de porsche curves de snelle lijn overgestoken terwijl een andere aankwam.
Mcnish dus afgesneden! edit kristensen, sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTrue, Priaulx bedoelde het natuurlijk wel goed.
Misverstandje, maar wel tijdverlies voor de eerste audi
Ullrich gaat z'n gelijk halen bij de bmw-box
Momenteel wel een beetje ontgoocheld in de prestaties van de BMW's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk BerichtenDe Marc VDS Ford GT heeft het dan toch opgegeven blijkbaar
Comment
Comment