Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delpi Bekijk BerichtenNog livestreams buiten die onboards van audi? Dien hierboven werkt niet bij mij...
edit: makkelijker als ik de link hier zet misschien...klik
Gene blijft ondertussen constant snelle tijden neerzetten (pakweg 5 of meer seconden sneller per ronde op dit moment). Knap en geeft aan wat de Pugs kunnen als ze daadwerkelijk moeten presteren
Comment
-
Tien minuutjes eindelijk een leuk geluid gehoord op een diesel: de opspoolende turbo's bij het verlaten van de pitplaats van de Pug
Voor de rest is het nog steeds een schandaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk BerichtenMisschien al gepost, maar er is ook een livestream via internet:
Heel goeie kwaliteit.Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIn dit topic staan de meeste streams opgesomd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delpi Bekijk BerichtenEr liggen er toch enkele plat dan. Deze laatste werkt niet bij mij. Tot nu toe enkel die van de audi die werkt...
Comment
-
Respect ook voor de service mannen die meer dan 24h paraat zijn om hun team in de running te houden!!
Worden vaak vergeten me dunkt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delpi Bekijk BerichtenEr liggen er toch enkele plat dan. Deze laatste werkt niet bij mij. Tot nu toe enkel die van de audi die werkt...
Comment
-
En ik die dacht dat het meerendeel via Eurosport keek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenEn ik die dacht dat het meerendeel via Eurosport keek
en tegelijk de stream van audi
en radio le mans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenI do
en tegelijk de stream van audi
en radio le mans
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenYou freak
Had liever daar gezeten. Volgend jaar of het jaar daarop misschien
Al had ik dan waarschijnlijk geen idee gehad van wie op kop lag ofzo
Comment
-
Volgend jaar forumtrip?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenVolgend jaar forumtrip?
Oohhh, maar ik wil ook nog naar Goodwood. Rn de Le Mans classic. En de 24h Nurburgring lijkt mij ook wel tof en...
SC uit btw
iig: oak racing lmp1 in de pits, leider gt1 (ford gt) in de pits, corvette van team Alphand in de pits. Allemaal met probemen/schade.
en de live timing ligt plat
Nog een edit: Risi ferrari alweer de pitbox ingeduwd, rijder lijkt me niet echt blijLast edited by quadrifoglio; 13/06/2010, 01:50.
Comment
-
Saftey car?
en hier is live stream van peugot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHmmm...
Oohhh, maar ik wil ook nog naar Goodwood. Rn de Le Mans classic. En de 24h Nurburgring lijkt mij ook wel tof en...
SC uit btw
iig: oak racing lmp1 in de pits, leider gt1 (ford gt) in de pits, corvette van team Alphand in de pits. Allemaal met probemen/schade.
en de live timing ligt plat
Nog een edit: Risi ferrari alweer de pitbox ingeduwd, rijder lijkt me niet echt blij
Volgende stream doet het blijkbaar terug
anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delpi Bekijk BerichtenDit jaar aanwezig op Goodwood. Kijk er zot naar uit!!
Om het met de wijze woorden van Flip Kowlier te zeggen "ne welgemeende fuck you"
Comment
Comment