Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Night time pitstop:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Moet jullie laten, heb een drukke dag voor de boeg ...

Comment

• davidson heeft de pug in het grind geparkeerd

en terug op de baan, gespind door andere deelnemer
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Die vlammen uit de uitlaat van de lambo. Man man, wat een beelden!

Comment

• Toch maar eens m'n bed ingaan, benieuwd hoe het er morgenvroeg uitziet
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Net drie uurkes slaap gehad in de zetel Tot nu toe al een zeer bewogen race geweest, al van genoten! Gisteren bij iemand gaan kijken van start tot middernacht op een full hd projector, da was de shit

Comment

• Plaatsen 1,2 en 4 voor de R15 TDI's, de eerste Peugeots op plaatsen 3 en 5.

Comment

• Iemand die weet waarom de Pug's zijn teruggevallen vannacht?

Comment

• Hier ben ik terug. Kleine update??

Wat met de Pugs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                      Plaatsen 1,2 en 4 voor de R15 TDI's, de eerste Peugeots op plaatsen 3 en 5.
                      Ik zag het ook net. Eerste 3 zitten wel dicht bij elkaar, alles kan nog voor die Pug #1
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                        Ik zag het ook net. Eerste 3 zitten wel dicht bij elkaar, alles kan nog voor die Pug #1
                        Ie rijdt zelfs slechts een halve seconde trager dan zijn snelste tijd... Full attack dus
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Kut... bij het aanmelden op Kotnet gezien dat mij 3% download resteert. Ik zal dus ni veel meer kunnen kijken vandaag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                            Hier ben ik terug. Kleine update??

Wat met de Pugs?
                            Pugs moeten vermoedelijk toch wel problemen gehad hebben vannacht, hadden enkele ronden voorsprong op de R15s en die hebben ze moeten inleveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                              Pugs moeten vermoedelijk toch wel problemen gehad hebben vannacht, hadden enkele ronden voorsprong op de R15s en die hebben ze moeten inleveren.
                              Daarnet korte Samenvatting op France 2. De Oreca 908 is vannacht binnen gemoeten met een kapotte transmissie. De nr 2 Pug, van oa Sarrazin, die (comfortabel) aan de leiding lag, heeft omstreeks 7u vanmorgen zijn motor kapotgereden.

Voor zij die wensen: omstreeks 10.35 op France 3 een samenvatting van ong 30 min.

IK WIL MEER DOWNLOAD LIMIET! Fucking Kutnet!!!

Comment

• Nog livestreams gasten?

Die speedtv.com zendt momenteel niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                  Nog livestreams gasten?

Die speedtv.com zendt momenteel niet?

Met Jacky Ickx momenteel als commentator!

Comment

http://nl.justin.tv/comandante_fatal17

Met Jacky Ickx momenteel als commentator!
                                    Great

Thx!

Comment

Daarnet korte Samenvatting op France 2. De Oreca 908 is vannacht binnen gemoeten met een kapotte transmissie. De nr 2 Pug, van oa Sarrazin, die (comfortabel) aan de leiding lag, heeft omstreeks 7u vanmorgen zijn motor kapotgereden.

Voor zij die wensen: omstreeks 10.35 op France 3 een samenvatting van ong 30 min.

IK WIL MEER DOWNLOAD LIMIET! Fucking Kutnet!!!
                                      BALEN! Maar mss bevordert dit u studies

Die n°4 heeft omstreeks 3u vannacht wat tijd moeten prijsgeven door problemen. Wist toen niet wat de oorzaak was.
                                      Hij is toen teruggevallen naar de 6de plaats en had toen 4 laps achterstand op de n°2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delpi Bekijk Berichten
                                        BALEN! Maar mss bevordert dit u studies

Die n°4 heeft omstreeks 3u vannacht wat tijd moeten prijsgeven door problemen. Wist toen niet wat de oorzaak was.
                                        Hij is toen teruggevallen naar de 6de plaats en had toen 4 laps achterstand op de n°2
                                        Khad u gevraagd mij te smsen!

Comment

Khad u gevraagd mij te smsen!
                                          Je had mij dat idd gevraagd, maar zoals het bij u ging, wilde ik ook net slapengaan en zag dit nog. Toen nog even blijven kijken en zag dan ook de n°12 uitvallen

Geen zin meer om toen te smsn

Comment

Working...
                                          X