Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Net drie uurkes slaap gehad in de zetel Tot nu toe al een zeer bewogen race geweest, al van genoten! Gisteren bij iemand gaan kijken van start tot middernacht op een full hd projector, da was de shit
Pugs moeten vermoedelijk toch wel problemen gehad hebben vannacht, hadden enkele ronden voorsprong op de R15s en die hebben ze moeten inleveren.
Daarnet korte Samenvatting op France 2. De Oreca 908 is vannacht binnen gemoeten met een kapotte transmissie. De nr 2 Pug, van oa Sarrazin, die (comfortabel) aan de leiding lag, heeft omstreeks 7u vanmorgen zijn motor kapotgereden.
Voor zij die wensen: omstreeks 10.35 op France 3 een samenvatting van ong 30 min.
Daarnet korte Samenvatting op France 2. De Oreca 908 is vannacht binnen gemoeten met een kapotte transmissie. De nr 2 Pug, van oa Sarrazin, die (comfortabel) aan de leiding lag, heeft omstreeks 7u vanmorgen zijn motor kapotgereden.
Voor zij die wensen: omstreeks 10.35 op France 3 een samenvatting van ong 30 min.
IK WIL MEER DOWNLOAD LIMIET! Fucking Kutnet!!!
BALEN! Maar mss bevordert dit u studies
Die n°4 heeft omstreeks 3u vannacht wat tijd moeten prijsgeven door problemen. Wist toen niet wat de oorzaak was.
Hij is toen teruggevallen naar de 6de plaats en had toen 4 laps achterstand op de n°2
Die n°4 heeft omstreeks 3u vannacht wat tijd moeten prijsgeven door problemen. Wist toen niet wat de oorzaak was.
Hij is toen teruggevallen naar de 6de plaats en had toen 4 laps achterstand op de n°2
Je had mij dat idd gevraagd, maar zoals het bij u ging, wilde ik ook net slapengaan en zag dit nog. Toen nog even blijven kijken en zag dan ook de n°12 uitvallen
Comment