Oorspronkelijk geplaatst door Delpi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2010
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten*geeuw*
Nachtje doorgekeken ondertussen.
Zalige race!!! Nu vaderdag vieren en dan de finish!!
Hopelijk blijf ik wakker voor de F1 deze nacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtendeze nacht? 't Is om 18u...?
Dan zendt Canvas het pas om 00u uit ofwel heb ik het fout gezien. Ik vond het al verdacht laat voor Canada.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten*geeuw*
Nachtje doorgekeken ondertussen.
Zalige race!!! Nu vaderdag vieren en dan de finish!!
Hopelijk blijf ik wakker voor de F1 deze nacht
Comment
-
't zal over & out zijn voor Pug n°1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenAh serieus?
Dan zendt Canvas het pas om 00u uit ofwel heb ik het fout gezien. Ik vond het al verdacht laat voor Canada.
Comment
-
Maar sowieso volgen op BBC one of France2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichtenpit stops
Faaaack! Zo spijtig voor pug n°1. Alléé! Was aan het hopen op een spannend slot voor eerste plaats..
Ga beginnen aan hoofdgerecht. KUT!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenOfficieel over and out voor Pug nr 1. Geen enkele officiële Peugeot aan de finish... triestig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenOntroostbare Quesnel. Emotioneel om zien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenIk ben niet helemaal mee in de namen in Le Mans en zo, maar is dat 'n ietwat oudere man met grijs-wit haar in een blauwe over-all? Ik zag'm net tegen een muurtje staan en het zag er naar uit dat hij z'n tranen niet kon bedwingen...
Quesnel is sportief directeur bij Peugeot. Wit haar met brilletje
Comment
-
Comment
Comment