Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24h Le Mans 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb je nog niet leren lezen?

Comment

• streng maar rechtvaardig
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Ja, maar heb je geen bewijs van.

Langs de andere kant heeft peugeot ook verscheidene simulaties uitgevoerd voorafgaande aan de race.
        Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Tgoh, ze zijn alledrie uitgevallen door steekvlammen aan de rechterkant
        Alledrie tijdens hun out-lap uit de pits
        Al zeker 2 daarvan op dezelfde plaats, tussen Mulsanne en Indianapolis (derde weer ik niet).

Kans lijkt me dus groot dat er toch een designfout in de motor zat. Spijtig, want ik had hun de overwinning gegund, of toch minstens de 3de plaats voor de Oreca 908 op het einde.
        Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Maar langs de andere kant, als een auto de simulatie doorstaat, kan hij de race ook wel doorstaan.
        Don't get me wrong: de kans is heel reeel dat peugeot iets over het hoofd gezien heeft.
        3 van de 4 auto's vallen uit door identiek hetzelfde probleem. Volgens mij moet er geen tekeningetje bij gemaakt worden dat het bij de 4e Pug identiek zou zijn verlopen vroeg of laat. Of het nu om een designfout gaat of niet... kans is zeer groot dat de 908 van Bourdais en co het zelfde lot was opgelegd.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
            Ik hoop zo dat alle diesels uitvallen en dat de Aston wint!
            Beetje off topic , voor de diesel haters . http://www.autofans.be/content/lance...-aan-de-diesel

Comment

• M'n ouders vonden mij vreemd omdat ik urenlang voor de tv zat (geluid afstaan), radio le mans opstond en ondertussen voortdurend aan het switchen tussen de timing, de race-updates en het forum.
              Deze kerel is nog net iets erger...

Tent in de tuin, lauw bier (naar verluid), alleen brood en vlees het hele weekend en in z'n tent overnachten. Britten

Comment

• Wat een 24u zeg! Wie had gedacht dat Audi 1-2-3 zou halen, nog maar eens een bewijs dat betrouwbaarheid essentieel is op het Circuit de la Sarthe. En niet alleen Peugeot bleef gespaard met het uitvallen van AL hun wagens, Aston had er ook van, Corvette ook (al was één van de uitvallers vlgs mij een gevolg van de aanrijding met de Peugeot), Matech, Rebellion, bijna geen enkel team bleef gespaard van pech of ongevallen. Alles bij mekaar een 27 uitvallers! Daarbij ook BMW, waarvan de Art car zonder benzine is gevallen... Schandalig dat ze dat verkeerd uitrekenen. Zelfs ik heb dat niet voor bij het simracen!

Anyway, ik heb in totaal geen minuut gemist, live gekeken van 15u tot 4u, in't slaap gevallen tot 7u, ingehaald met de digicorder en dan verdergekeken, enkel onderbroken om te gaan stemmen. 'k Heb een groot stuk op een Full HD projector met surround gekeken bij iemand thuis, gecombineerd met een bbq'tje om de circuitsfeer toch een beetje te benaderen, wat uiteraard een toegevoegde waarde was. Kort samengevat, HEEL erg genoten!!
                Last edited by ; 14/06/2010, 10:06.

Comment

• zondag speciaal vroeg opgestaan om toch zoveel mogelijk te zien, en ik heb het mij zeker niet beklaagd.

Het was een zondag vol spanning & jammerlijke uitvallers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten
                    'k Heb een groot stuk op een Full HD projector met surround gekeken bij iemand thuis, gecombineerd met een bbq'tje om de circuitsfeer toch een beetje te benaderen, wat uiteraard een toegevoegde waarde was. Kort samengevat, HEEL erg genoten!!
                    Zalig!

Comment

• wat is laatste nieuws van Mansell ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                        wat is laatste nieuws van Mansell ?
                        Ze hebben enkele ogenblikken na de crash al gezegd dat het niets ernstig was. Ze hebben hem gewoon naar het hospitaal gebracht voor een medische check, om zeker te zijn.

Comment

• Mild concussion. Maar hij is in orde.

Comment

• Als ik een auto ooit wrap...

Comment

• Diesel zuigt!

Le Mans is toch een deel van z'n charme kwijt. Gelukkig zijn de GT's wel leuk om zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                Zalig die campingbeelden zijn altijd het leukst

Zalige livery op John's Aston trouwens!
                                Mijn point-and-click camera was ook totaal niet geschikt om de wagens te trekken .. + je staat daar toch bijna altijd achter een afsluiting. Dan kan je beter gaan kijken naar websites van degelijke fotografen.

En qua herinneringen, blijven ook de 'verkracht-een-stoel'-momenten meer bij dan welke Peugeot nu eerst kapot ging ..

Comment

• In de file...

Kosten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                    In de file...

Comment

• Holy crap, dit al gezien?

fotograaf die hard aangereden wordt door een Audi R15 in de pit

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Portfolio
                                      | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

• Ja, live gezien (met de spiegel van de audi die opeens langs de andere audi ligt).

Gebroken been eraan overgehouden.

Comment

• Faaaack!

En ik die dacht dat je zoiets alleen maar bij New Kids On the Block kon zien

Comment

Working...
                                          X