Heb je nog niet leren lezen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24h Le Mans 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenJa, maar heb je geen bewijs van.
Langs de andere kant heeft peugeot ook verscheidene simulaties uitgevoerd voorafgaande aan de race.Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTgoh, ze zijn alledrie uitgevallen door steekvlammen aan de rechterkant
Alledrie tijdens hun out-lap uit de pits
Al zeker 2 daarvan op dezelfde plaats, tussen Mulsanne en Indianapolis (derde weer ik niet).
Kans lijkt me dus groot dat er toch een designfout in de motor zat. Spijtig, want ik had hun de overwinning gegund, of toch minstens de 3de plaats voor de Oreca 908 op het einde.Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenMaar langs de andere kant, als een auto de simulatie doorstaat, kan hij de race ook wel doorstaan.
Don't get me wrong: de kans is heel reeel dat peugeot iets over het hoofd gezien heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenIk hoop zo dat alle diesels uitvallen en dat de Aston wint!
Comment
-
M'n ouders vonden mij vreemd omdat ik urenlang voor de tv zat (geluid afstaan), radio le mans opstond en ondertussen voortdurend aan het switchen tussen de timing, de race-updates en het forum.
Deze kerel is nog net iets erger...
Tent in de tuin, lauw bier (naar verluid), alleen brood en vlees het hele weekend en in z'n tent overnachten. Britten
Comment
-
Wat een 24u zeg! Wie had gedacht dat Audi 1-2-3 zou halen, nog maar eens een bewijs dat betrouwbaarheid essentieel is op het Circuit de la Sarthe. En niet alleen Peugeot bleef gespaard met het uitvallen van AL hun wagens, Aston had er ook van, Corvette ook (al was één van de uitvallers vlgs mij een gevolg van de aanrijding met de Peugeot), Matech, Rebellion, bijna geen enkel team bleef gespaard van pech of ongevallen. Alles bij mekaar een 27 uitvallers! Daarbij ook BMW, waarvan de Art car zonder benzine is gevallen... Schandalig dat ze dat verkeerd uitrekenen. Zelfs ik heb dat niet voor bij het simracen!
Anyway, ik heb in totaal geen minuut gemist, live gekeken van 15u tot 4u, in't slaap gevallen tot 7u, ingehaald met de digicorder en dan verdergekeken, enkel onderbroken om te gaan stemmen. 'k Heb een groot stuk op een Full HD projector met surround gekeken bij iemand thuis, gecombineerd met een bbq'tje om de circuitsfeer toch een beetje te benaderen, wat uiteraard een toegevoegde waarde was. Kort samengevat, HEEL erg genoten!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vinox Bekijk Berichten'k Heb een groot stuk op een Full HD projector met surround gekeken bij iemand thuis, gecombineerd met een bbq'tje om de circuitsfeer toch een beetje te benaderen, wat uiteraard een toegevoegde waarde was. Kort samengevat, HEEL erg genoten!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichtenwat is laatste nieuws van Mansell ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenZalig die campingbeelden zijn altijd het leukst
Zalige livery op John's Aston trouwens!
En qua herinneringen, blijven ook de 'verkracht-een-stoel'-momenten meer bij dan welke Peugeot nu eerst kapot ging ..
Comment
-
-
Holy crap, dit al gezien?
fotograaf die hard aangereden wordt door een Audi R15 in de pit
+ YouTube Video
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
Comment