Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Canada 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik ben eens benieuwd wat er voor volgend jaar op de planning gaat staan.. geen F1 meer op Sporza, dus mss geen F1 meer op de vlaamse tv.. tenzij ofwel de rechten teruggaan naar 2BE, ofwel VT4 (dat wel al MotoGP heeft nu) ofwel naar EXQI
    en dan mss Peter Baert terug als commentator.. da's altijd al een goeie geweest, en da's wsl degene die het meest van autosport weet in vlaanderen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      Kijkt dan toch naar een andere zender!
      This nie alsof niet meer naar Sporza kijken gelijk staat aan uw vrouw verlaten omdat ze wel eens vervelend uit de hoek kan komen.
      Dat doe ik al jaren.

Maar dit weekend heeft de digicorder vreemd genoeg niks opgenomen (alle F1 races staan nochtans al geprogrammeerd) en dan moést ik wel m'n toevlucht nemen tot herhalingen, en die van Canvas waren de enigste die ik tegenkwam.

Comment

BBC is inderdaad de zender die je moet hebben om F1 te kijken.

Comment

Ik heb de race nog eens herbekeken op Sporza en ik vond dat Lammens zijn co-commentator wel deftig commentaar gaf. Ik denk dat het Sammy Neyrinck was en die doet sowieso al de stukken over de F1 in het journaal en zo, dus waarom ze die niet gewoon hem de commentaar laten doen vind ik ook vreemd.
          Maar zolang Martin Brundle commentaar geeft staat mijn tv op BBC!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            De heruitzending van zondagnacht opgenomen, en gisterenavond gekeken.

Mooie race, wel! Heb genoten.

Ik heb me wéér maar eens gi-gan-tisch geergerd aan die gelobotomiseerde oelewapper van een commentator (Lammens ofzo heet 'ie?), onbegrijpelijk dat het Huis die dodo nu dus al meer dan 10 jaar een sport laat becommentariëren waar 'ie 1) overduidelijk weinig interesse in heeft en 2) ook geenszins voldoende in thuis is. Die zit maar wat voor zich uit te lullen, herhaalt zichzelf oeverloos, biedt de kijker geen meerwaarde dmv interessante facts e.d., praat z'n co-commentatoren naar de mond ("Inderdaad. U-hu." enz.), en maakt zich van tijd tot tijd stierlijk belachelijk : "Daar is Webbah!" en "Uuuuuhlm ... euhm ... mmmmm, eeeeuhm ... ik ben mijnen draad kwijt peizek." en "JAAAAAAAAA KIJK HERHALING, NU gaan ze elkaar RAKEN, NU, allez, nu, bijna! Ja nu, NU ... NU, ja kijk het gaat gebeuren, JA, NU !! NU !! Eddet gezien!! Haha!"

Jezus. Give the man back his job in the cellar.
            U slaat hier spijkers met koppen! Het ergste van al is dat ge nog eens niet overdrijft.

Comment

Ik heb gehoord dat ie in Valencia, eind deze maand, heel de tijd op een vuvuzela gaat zitten blazen
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
              X