De strategieën worden interessant, nu ze met verschillende banden starten. Ik ben benieuwd wie het meeste voordeel zal doen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Canada 2010
Collapse
X
-
Je zou verwachten dat Red Bull een duidelijk voordeel heeft. Zij hebben zich, in tegenstelling tot McLaren en Ferrari, op harde banden gekwalificeerd. De zachte banden slijten immers enorm snel. Na 10 ronden zullen de McLarens en de Ferrari's al moeten binnenkomen. In dat opzicht zit Red Bull duidelijk goed.
Maar: in Canada heb je vaak een SC-situatie ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenJe zou verwachten dat Red Bull een duidelijk voordeel heeft. Zij hebben zich, in tegenstelling tot McLaren en Ferrari, op harde banden gekwalificeerd. De zachte banden slijten immers enorm snel. Na 10 ronden zullen de McLarens en de Ferrari's al moeten binnenkomen. In dat opzicht zit Red Bull duidelijk goed.
Maar: in Canada heb je vaak een SC-situatie ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenZe zitten enkel goed als ze Hamilton voorbij kunnen gaan binnen 4 ronden.. (want na 3 ronden worden de zachte banden als pap en gaan de rondentijden met 3 tot 4 seconden omhoog..) als ze dan vast zitten achter Hamilton hebben ze niets aan hun slijtvastere band...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenEn dan gaat Hamilton binnenkomen voor vers rubber ...
Het wordt een complexe race!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHoe dikwijls heeft Hamilton nu al een incident in de pitlane veroorzaakt... ongelooflijk.
Comment
-
ja 45Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenVerdoeme, ik ben het vergeten op te nemen...
Kan ik dat als digitale kijker opnieuw bekijken op Een+?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHeruitzending maandagavond op RTBF als ik me niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenHeruitzending maandagavond op RTBF als ik me niet vergis.
Ma bon, ja, als dat de enigste oplossing is..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenBeste race van het seizoen tot nu toe
Comment
Comment