Spijtig van Hamilton
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Canada 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenSpijtig van Hamilton
Godverdoeme!!! waarom ben ik da nu vergeten op te nemen? kwas er heel de week nog aan aan het denken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenWa? die ligt er al uit ofwa??? eigen schuld???
Godverdoeme!!! waarom ben ik da nu vergeten op te nemen? kwas er heel de week nog aan aan het denken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk hoop maar dat hij ok is. Het duurt wel lang nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenSchumacher toch, man man man...
Comment
-
Damn, wie had dat verwacht van Hamilton...
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenSchumacher toch, man man man...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenWat heeft hem gedaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenWat heeft hem gedaan?
Zijn actie op Massa was nog te rechtvaardigen, maar wat hij nog probeerde met Liuzzi was erover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenJa maar das int frans
Ma bon, ja, als dat de enigste oplossing is..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenZijn actie op Massa was nog te rechtvaardigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
Comment
-
Schumacher is heel onsportief geweest. Als je dit ziet dan besef je dat het best is dat hij vooraan niet meer meedoet.
Hamilton man van de wedstrijd, ik hou gewoon van zijn agressieve stijl. Alonso kon duidelijk niet tegen zijn verlies, je zag het heel goed aan hem op het podium. Hij had zeker gedacht dat hij iedere race zou winnen bij Ferrari...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenvannacht op canvas om 0.00
Comment
Comment