Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Canada 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Crap, m'n Digicorder heeft blijkbaar niét opgenomen, ipv wel.

Zijn er ergens herhalingen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
      Was verrast dat Alonso Hamilton zogoed kon bijhouden . De achterliggers hebben Alonso de zege en een plaats gekost.
      De achterliggers zijn een extra complicatie, het is aan de coureurs om daar op de juiste wijze mee om te gaan. Dat ging Hamilton en Button beter af dan Alonso Maar het is geen excuus voor hem

Comment

Erg knappe race. Wat een circuit ook. Een van de mooiste, naar mijn mening.

Comment

Leuke GP!

Wat een triestige en gefrustreerde wedstrijd van Schumacher!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Crap, m'n Digicorder heeft blijkbaar niét opgenomen, ipv wel.

Zijn er ergens herhalingen?
            0.00 canvas

Comment

Thx!

Comment

Altijd al van Canada gehouden, en niet enkel omdat Boutsen daar ooit won. Een layout die uitnodigt tot inhalen en full body contact

Red Bull gedurende het seizoen soms zeer matig tijdens de race (gelukkig)

Heerlijk toch hoe Button en Hamilton na de race 'verbroederen' ook. Gaat goed bij McLaren voorlopig
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                  Leuke GP!

Wat een triestige en gefrustreerde wedstrijd van Schumacher!
                  Check. Tging er zwaar over van Schumacher! Kben benieuwd wat voor penalty's hij aan z'n broek zal hebben Hij blijft dalen in m'n achting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                    Check. Tging er zwaar over van Schumacher! Kben benieuwd wat voor penalty's hij aan z'n broek zal hebben Hij blijft dalen in m'n achting.
                    Hij krijgt er geen. Kubica en Alguersauri krijgen een reprimande voor gevaarlijk rijgedrag en Massa heeft nog 25 seconden aan zijn been wegen te snel rijden in de pitlane.

Comment

Leuke race.
                      Canada brengt altijd spectakel, zelfs zonder safetycar.

Schumacher laat zich opmerken in negatieve zin, hij zal zich zijn comeback wel anders hebben voorgesteld

McLaren staat er weer, Hamilton verbaast me elke race meer en meer. Ik dacht dat hij z'n banden zou oprijden, maar heeft mooi stand gehouden. En Button die toch 2e wordt, zeer constante en slimme rijder.

Alonso sterk, laat zien wat de Ferrari kan. En onbegrijpelijk dat ze Massa nog een contractverlenging hebben gegeven.
                      Red Bull valt achteruit, wat de spanning ten goede komt.

De FIA zou de regels moeten aanpassen. Elke race 2 bandensoorten en minstens 2 pitstops.

Comment

Waarom onbegrijpelijk? Hij was echt de pechvogel van deze race.

Knappe prestatie van Mclaren! Heerlijk om te zien dat de top 5 en vooral de top 3 heel de race lang zo dicht bij elkaar ligt. F1 is back alive!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

Ik ben zeker dat als Kovalainen nog altijd bij McLaren had gereden dat McLaren pas derde of vierde had gestaan in de teamstand.

Comment

Button en Hamilton . Ik weet het niet hoor maar 2 kampioenen in 1 team en dan beiden gewaagt aan elkaar . Ik had eerder heikki gehouden bij Mclaren . Ik verwacht wel vuurwerk tss beiden
                            Met Kovalainen heeft Mclaren als ik mij niet vergis nooit een dubbelzege behaald. Dit seizoen hebben ze er al 3. Kovalainen is een goede rijder maar niet geod genoeg voor een topteam, dat hebben we 2 seizoenen kunnen zien.

Comment

Heerlijke GP! Niet meer niet minder! Spijtig voor Redbull maar het is hun eigen schuld... Knap werk van de Mclarens, die liggen voortaan zeer strak op de baan me dunkt!

Comment

Knappe race, echt genoten, alleen hoop ik dat er tss lap 40 en het moment dat ze op het podium stapten ni teveel is gebeurd... Ben in slaap gevallen

Comment

Dat is juist wat ik bedoel Button en Hamilton zijn teveel aan elkaar gewaagt . Als ik een F1 team had koos ik voor een sterke rijder met een minder sterke teamgenoot. Anders bots het na een tijd .
                                  Zever

Als een van de 2 Alonso of Schumacher heet wil ik het nog wel geloven maar anders...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Zever

Als een van de 2 Alonso of Schumacher heet wil ik het nog wel geloven maar anders...
                                    Inderdaad, daar komt nog bij dat ze allebei ooit al WK zijn geweest, dat de ene een tiental jaar ouder is dan de andere, en hun rijstijl compleet verschillend is.

Zolang ze elkaar niet te hard de loef afsteken, blijven ze joviale teamgenoten, denk ik.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

De heruitzending van zondagnacht opgenomen, en gisterenavond gekeken.

Mooie race, wel! Heb genoten.

Ik heb me wéér maar eens gi-gan-tisch geergerd aan die gelobotomiseerde oelewapper van een commentator (Lammens ofzo heet 'ie?), onbegrijpelijk dat het Huis die dodo nu dus al meer dan 10 jaar een sport laat becommentariëren waar 'ie 1) overduidelijk weinig interesse in heeft en 2) ook geenszins voldoende in thuis is. Die zit maar wat voor zich uit te lullen, herhaalt zichzelf oeverloos, biedt de kijker geen meerwaarde dmv interessante facts e.d., praat z'n co-commentatoren naar de mond ("Inderdaad. U-hu." enz.), en maakt zich van tijd tot tijd stierlijk belachelijk : "Daar is Webbah!" en "Uuuuuhlm ... euhm ... mmmmm, eeeeuhm ... ik ben mijnen draad kwijt peizek." en "JAAAAAAAAA KIJK HERHALING, NU gaan ze elkaar RAKEN, NU, allez, nu, bijna! Ja nu, NU ... NU, ja kijk het gaat gebeuren, JA, NU !! NU !! Eddet gezien!! Haha!"

Jezus. Give the man back his job in the cellar.

Comment

Kijkt dan toch naar een andere zender!
                                        This nie alsof niet meer naar Sporza kijken gelijk staat aan uw vrouw verlaten omdat ze wel eens vervelend uit de hoek kan komen.

Comment

Op BBC waren de commentators in ieder geval een pak enthousiaster

Comment

Working...
                                          X