Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WTCC Zolder 19 en 20 juni

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WTCC Zolder 19 en 20 juni

Iemand had mij gezegd dat die van de WTCC dinsdag al zouden trainen op het circuit in Zolder, maar op de site zie ik enkel zaken voor vrijdag, zaterdag en zondag.

Iemand hier die meer weet?
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Morgen is het scrutineering voor het F2 en WTCC. Dinsdag traint het F2. De WTCC's komen voor vrijdag de baan niet op.

Comment

Voor de liefhebbers, wat van mijn foto's van vandaag.

Meer: http://www.flickr.com/photos/4855675...7624283038024/

Comment

Ik zal er zondag een ganse dag zijn wrs

Comment

Ik ben er zondag ook de hele dag.

Comment

Ik ook waarschijnlijk, hangt een beetje af van het weer.

Comment

Gisteren wat kunnen meepikken van de trainingen, ziet er zalig uit, vooral die F2 bolides rijden super!

Comment

Netjes, tickets gewonnen via Telenet. Morgen vanaf (schatting) 14u30 ben ik ter plaatse. Lijkt me leuk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Netjes, tickets gewonnen via Telenet. Morgen vanaf (schatting) 14u30 ben ik ter plaatse. Lijkt me leuk!
                  Ik had ook meegedaan, maar niks gewonnen.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Tarquini op de pole

Diesel
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Fijn event met al die sprintraces! Wel weinig positiewissels in het WTCC, het had iets van een processie, maar de close racing momenten waren er zeker ook. Die kisten zijn gemaakt om knalhard mee over de curbstones te boenderen zeg
                      Wel te stil

Ook de F2 (met een Belgische winnaar, Bailly, chapeau!) en de Maserati's waren toffe support. Die laatste gingen er vooral in race 2 voor.
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Ik had ook meegedaan, maar niks gewonnen.
                        Was dat die vraag hoeveel Priaulx z'n helm incl. HANS woog? Ik heb dat op basis van de constructeursgegevens op de gram zitten uitrekenen, incl. HANS-clips, clearvision-gordeltjes, enz. 'k Moet er dicht bij gezeten hebben.

't Was fijn! M'n vriendin was mee en we hebben er een rustige namiddag van gemaakt. We zijn aangekomen terwijl de F2 was gestart, miljaar die dingen knallen dat het een lieve lust was. Daarna WTCC, schitterend om die bezig te zien. Chance dat er nog veel benzines mee deden anders hoorde je de processie niet.
                        En die Masers, fokkin' luid. We hebben nog oordopjes gekocht om die te kunnen blijven bekijken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                          En die Masers, fokkin' luid. We hebben nog oordopjes gekocht om die te kunnen blijven bekijken...
                          Je moet niet onder die esplanade gaan lopen bij iets luids he
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

nog fotos? had er ook wel graag bij geweest, maar uiteraard kan je niet overal zijn he.
                            1995 Honda Civic EG4 1.5 dxi -

Comment

Onze fotootjes staan nu online

www.motorsports-online.net

preview:

Greetings
                              Last edited by ; 21/06/2010, 20:50.

Comment

Wegens gebrek aan tijd nu pas de filmkes. Niet veel speciaals, maar toch waard te delen.

Trofeo Maserati
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Formula 2
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

WTCC Race 1
                                + YouTube Video

WTCC Race 2
                                + YouTube Video

Comment

Had toch wel iets meer verwacht van de WTCC ... Er is niks zo leuk als een volle grid, waar er dan in verschillende regios gevechten geleverd worden (de top, sub-top en achteraan) ... maar, het deelnemersveld is gewoon te klein. Hoeveel wagens zijn dat nu, 20 ?

Zeker in touringcar, moet dat hoger, en zeker als je uzelf het WTCC noemt

Comment

Weet er iemand of er een speciale gelegenheid was van Chevrolet ter gelegenheid van deze race? Zoja, kan iemand me daar meer informatie over geven?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                      Weet er iemand of er een speciale gelegenheid was van Chevrolet ter gelegenheid van deze race? Zoja, kan iemand me daar meer informatie over geven?
                                      Check PM.

Comment

Working...
                                      X