Oorspronkelijk geplaatst door wouteb
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autosporters, stel je voor!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wimV Bekijk Berichten2 jaar co-piloot met vriend Bart in bmw M3 E30 en 2 keer met de Ford Fiesta.
Beste pretatie 3de plaats in onze reeks in de omloop van Vlaanderen 2008
btw: hoe ik krijg zo'n venster van youtube in dit bericht ipv zo'n link. Heb al geprobeerd via knippen en plakken van het venster insluiten, maar dat lukt niet.
dan krijg ik dit :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenEn wat zijn de plannen voor 2009? Opnieuw met de M3? Ziet er wel een zalige bak uit hé?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDie staat al online: volgende promorace is 15 februari in mol.BMW = Freude Am Fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk BerichtenIk had erover gekeken dan. Dan moet ik €65 voor de race en €10 voor de daglicentie betalen de dag zelf? Dan kan ik beter eens een race van de eigen wintercup van Extreme Kart meerijden, is volgens de website maar €60.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenreden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenHij zit nu ook fulltime in de firma en zei dat hij genoeg had van het 'tjoolen' en koos voor het bedrijf en zijn gezin..
Was goeie piloot met veel talent denk ik die er altijd volledig voor ging op tcircuit!
We hebben trouwens een nieuwe autosporter op aw..
bt. heeft gisteren z'n debuut als copiloot gemaakt en deed het verbazend goed
Twas op de test van Ford in Erquelinnes, m'n co moest werken en bt was mee om keer te kijken en heeft uiteindelijk ver heel den tijd meegereden en nota's gelezen
Comment
-
Kevin Verthriest
21 jaar
rij autocross sinds 2007 en bouw altijd zelf mijn auto.
momenteel rij ik met een citroen ax 1.6 GTI 8V met een 110 pk
meer info op : http://www.facebook.com/home.php#!/p...C/208101305165
en zou graag eens een stapje verder gaan in de auto sport .. maar ik weet niet zo direct hoe
Comment
Comment