Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosporters, stel je voor!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
    Dat is wel waar. Misschien moet ik gewoon eens 1 race meerijden dit jaar om eens te proberen. Wanneer word de nieuwe kalender bekendgemaakt?
    Die staat al online: volgende promorace is 15 februari in mol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wimV Bekijk Berichten
      2 jaar co-piloot met vriend Bart in bmw M3 E30 en 2 keer met de Ford Fiesta.
      Beste pretatie 3de plaats in onze reeks in de omloop van Vlaanderen 2008

BMW E30 M3 RALLY 2008 SCHMID RACING BART COOMAN WIM VERSTRAETEN

btw: hoe ik krijg zo'n venster van youtube in dit bericht ipv zo'n link. Heb al geprobeerd via knippen en plakken van het venster insluiten, maar dat lukt niet.
      dan krijg ik dit :
      En wat zijn de plannen voor 2009? Opnieuw met de M3? Ziet er wel een zalige bak uit hé?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
        En wat zijn de plannen voor 2009? Opnieuw met de M3? Ziet er wel een zalige bak uit hé?!
        Is inderdaad ne ferme bak, alhoewel we ons in de Fiesta ook geamuseerd hebben (tot aan die paal ). Maar voorlopig nog geen plannen voor 2009. De wagen staat te koop, maar zou wel kunnen als hij niet verkocht geraakt dat we nog een jaartje rijden. Dan wordt het vermoedelijk Tielt, Wallonie, Omloop,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
          Die staat al online: volgende promorace is 15 februari in mol.
          Ik had erover gekeken dan. Dan moet ik €65 voor de race en €10 voor de daglicentie betalen de dag zelf? Dan kan ik beter eens een race van de eigen wintercup van Extreme Kart meerijden, is volgens de website maar €60.
          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
            Ik had erover gekeken dan. Dan moet ik €65 voor de race en €10 voor de daglicentie betalen de dag zelf? Dan kan ik beter eens een race van de eigen wintercup van Extreme Kart meerijden, is volgens de website maar €60.
            Wintercup is zeer hoog niveau en meestal vrij snel volgeboekt. (zijn ook 'n boel belkarters of ex-belkarters bij daar) Denk dat je beter een keer belkart probeert aangezien de drempel voor beginners daar iets "doenbaarder" is.

Comment

• Ik zal een van de volgende races van de wintercup eens gaan kijken en dan zien welk ik ga meedoen (als ik al meedoe).
              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Voor de mensen die het willen weten, David Saelens hangt zijn racehelm aan de haak.

Comment

• reden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    reden?
                    Hij zit nu ook fulltime in de firma en zei dat hij genoeg had van het 'tjoolen' en koos voor het bedrijf en zijn gezin..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                      Hij zit nu ook fulltime in de firma en zei dat hij genoeg had van het 'tjoolen' en koos voor het bedrijf en zijn gezin..
                      Jammer!
                      Was goeie piloot met veel talent denk ik die er altijd volledig voor ging op tcircuit!

We hebben trouwens een nieuwe autosporter op aw..
                      bt. heeft gisteren z'n debuut als copiloot gemaakt en deed het verbazend goed
                      Twas op de test van Ford in Erquelinnes, m'n co moest werken en bt was mee om keer te kijken en heeft uiteindelijk ver heel den tijd meegereden en nota's gelezen

Comment

• Kevin Verthriest
                        21 jaar
                        rij autocross sinds 2007 en bouw altijd zelf mijn auto.
                        momenteel rij ik met een citroen ax 1.6 GTI 8V met een 110 pk

meer info op : http://www.facebook.com/home.php#!/p...C/208101305165

en zou graag eens een stapje verder gaan in de auto sport .. maar ik weet niet zo direct hoe

Comment

Working...
                        X