Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Groot-Brittannië 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
    Ik denk dat Horner vaak moet luisteren naar Helmut Marko.
    Dan moet Red Bull dringend hun adviseur de laan uitsturen willen ze de beide wereldtitels behalen. Op deze manier zal het niet lukken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
      Dan moet Red Bull dringend hun adviseur de laan uitsturen willen ze de beide wereldtitels behalen. Op deze manier zal het niet lukken.
      Ik zie een Hamilton - Alonso scenario. De ene is het flebbeke van de teammanager, en de andere de 'rebel' die het komt verpesten voor die twee
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Dat ging meer over morele steun en het GEBREK aan een eerste en tweede rijder terwijl Alonso direct verwachte om de eerste rijder te worden omdat Hamilton nog maar een groentje was.
        In dit geval is het nog erger vind ik. Hier moet de tweede rijder zijn materiaal afstaan voor de lieveling van het team en wordt de tweede rijder met de vinger gewezen als de lieveling HEM van de baan rijdt. Het enige dat ze hem nog niet gevraagd hebben is om in te houden om zo de lieveling te laten winnen.

Comment

"Mark, move !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
            Hier is ie weer:

Comment

Working...
            X