Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Total 24 hours of Spa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Total 24 hours of Spa

De bekende etmaal race die dit jaar gestreden wordt zonder de GT1 tenoren, die nu in het voorprogramma zullen rijden. Alle info omtrent het GT1 is te vinden op www.gt1world.com

Het FIA GT2 European Championship dat naast het FIA GT1 World Championship zal bestaan kent volgend weekend (30, 31 juli - 1 augustus) zijn eerste race weekend tijdens de Total 24 hours of Spa.

De entry list van de 24 hours is te vinden op www.gt2europe.com.

Verder staan er nog de Lamborghini Blancpain Super Trofeo en de Cooper Tires British F3 Int. Series op het programma.

Timing en meer info kan je vinden op www.total24hours.com

Aanwezig woensdag tot zondag!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
      Aanwezig woensdag tot zondag!
      Idem, finish kan ik niet meepikken wegens andere verplichtingen.

Comment

live te volgen op Exqi Sport
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Ik ben normaal ook aanwezig!

Comment

Iemand die een voorspelling durft te doen voor de race dit weekend?

Ik denk dat het zal gaan tussen Audi en BMW.

Comment

present (zaterdag only)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                Iemand die een voorspelling durft te doen voor de race dit weekend?

Ik denk dat het zal gaan tussen Audi en BMW.
                Audi's moeten in GT3 config rijden, hun Endurance pakket is niet goed gekeurd door de FIA. Mij lijkt het een 2 strijd te gaan worden tussen Ferrari en Porsche.

Comment

Audi's moeten in GT3 config rijden, hun Endurance pakket is niet goed gekeurd door de FIA. Mij lijkt het een 2 strijd te gaan worden tussen Ferrari en Porsche.
                  Oei dat wist ik niet!? Dat is bijzonder spijtig want dat had het natuurlijk een stuk spannender gemaakt, denk maar aan de sterke prestatie van de R8 vorig jaar.

Waarom is un pakket niet goed gekeurd dan?

Comment

Oei dat wist ik niet!? Dat is bijzonder spijtig want dat had het natuurlijk een stuk spannender gemaakt, denk maar aan de sterke prestatie van de R8 vorig jaar.

Waarom is un pakket niet goed gekeurd dan?
                    Geen idee waarom het niet is goedgekeurd.
                    Ik ga nu eens vertrekken richting Spa se, voor de parade

Comment

Geen idee waarom het niet is goedgekeurd.
                      Ik ga nu eens vertrekken richting Spa se, voor de parade
                      Take soms pics!

De nieuwe entrylist staat trouwens online. 42 ingeschreven teams voor de 24u. Iemand een idee hoeveel het er vorig jaar waren? Ik moet eerlijk toegeven dat ik in de 'new style' 24h toch gehoopt had op iets meer inschrijvingen.

edit: http://www.total24hours.com/total24h...27.07.2010.pdf

Comment

Enkele bemerkingen en vragen ivm het deelnemersveld:

-Waar zijn de Astons, en Corvettes in GT2 spec?
                        -Waarom staat naast de M3's (en enkele andere auto's) "GTN"? Op wat slaat dat?
                        -Zeer weinig Ferraris aan de start!
                        -Wel een grote diversiteit aan auto's
                        -Waarom bvb geen Spyker zoals in Le Mans dit jaar en Spa twee jaar geleden?
                        - ...

Comment

Enkele bemerkingen en vragen ivm het deelnemersveld:

-Waar zijn de Astons, en Corvettes in GT2 spec?
                          -Waarom staat naast de M3's (en enkele andere auto's) "GTN"? Op wat slaat dat?
                          -Zeer weinig Ferraris aan de start!
                          -Wel een grote diversiteit aan auto's
                          -Waarom bvb geen Spyker zoals in Le Mans dit jaar en Spa twee jaar geleden?
                          - ...
                          GTN is een aparte klasse

In the GTN Class, which is for cars built to national championship regulations, Ford, BMW, Porsche, Mosler and Ferrari will go head to head for class honours.

GT2 klasse wordt dit jaar een onderonsje tussen Porsche en Ferrari ... jammer dat er in deze klasse specifiek niet meer diversiteit in zit. Benieuwd wat de formule zonder GT1's gaan geven ... ik had ze er nochtans graag opnieuw bij gezien tijdens de etmaalrace.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                            GTN is een aparte klasse

In the GTN Class, which is for cars built to national championship regulations, Ford, BMW, Porsche, Mosler and Ferrari will go head to head for class honours.

GT2 klasse wordt dit jaar een onderonsje tussen Porsche en Ferrari ... jammer dat er in deze klasse specifiek niet meer diversiteit in zit. Benieuwd wat de formule zonder GT1's gaan geven ... ik had ze er nochtans graag opnieuw bij gezien tijdens de etmaalrace.
                            Ik ook. Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat deze reglementswijzigingen de 24h ten goede zullen komen. Misschien nog niet dit jaar, maar zeker in de toekomst. Maar dan moeten er wel dringend wat meer spelers komen in de GT2! Aston, Corvette en Spyker zijn 3 merken die een GT2 kar hebben. Geen idee waarom ze hier niet aan de start komen.

Die GTN-klasse vind ik vreemd. In Le Mans reed de M3 toch gewoon in de GT2-klasse? Waarom kunnen ze dat hier niet doen?

Comment

Ik ga straks kijken in Spa zelf en dan waarschijnlijk zaterdag en misschien zondag.

Comment

Gaat er al iemand naar het circuit vandaag?

Comment

Ik ga alleen op zaterdag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                    Ik ga alleen op zaterdag.
                                    Ik zoek iemand die voor vrijdag naar het circuit gaat!

Comment

Morgen een kijkje gaan nemen
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                        Morgen een kijkje gaan nemen
                                        You've got PM!

Comment

Working...
                                        X