Oorspronkelijk geplaatst door geertqv
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Hongarije 2010
Collapse
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenRacen.
Comment
-
Racen is uw positie niet afgeven, kijk maar naar wat senna vroeger deed. Gewoon u voor iemand zetten in de opening en dan de beslissing aan hun late of er een accident is of niet. In de F1 mag je 1 keer je rijlijn veranderen, dus eigenlijk had Barrichello moeten lossen in theorie.
Uiteraard was het wel onnodig riskant en je moet uiteraard je kunnen gewonnen geven op een ogenblik. Het was niet proper, maar het is racers mentaliteit. Als je zwakte toont dan is het psychologische gevecht al gewonnen.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
vettel is niet zo heel erg blijCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenRacen is uw positie niet afgeven, kijk maar naar wat senna vroeger deed. Gewoon u voor iemand zetten in de opening en dan de beslissing aan hun late of er een accident is of niet. In de F1 mag je 1 keer je rijlijn veranderen, dus eigenlijk had Barrichello moeten lossen in theorie.
Uiteraard was het wel onnodig riskant en je moet uiteraard je kunnen gewonnen geven op een ogenblik. Het was niet proper, maar het is racers mentaliteit. Als je zwakte toont dan is het psychologische gevecht al gewonnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenRacen is uw positie niet afgeven, kijk maar naar wat senna vroeger deed. Gewoon u voor iemand zetten in de opening en dan de beslissing aan hun late of er een accident is of niet. In de F1 mag je 1 keer je rijlijn veranderen, dus eigenlijk had Barrichello moeten lossen in theorie.
Uiteraard was het wel onnodig riskant en je moet uiteraard je kunnen gewonnen geven op een ogenblik. Het was niet proper, maar het is racers mentaliteit. Als je zwakte toont dan is het psychologische gevecht al gewonnen.
Rij je bvb. niet met een Ferrari of een McLaren, en je houdt wagens op tijdens geel, dan krijg je een drive-though. Rij je met een Ferrari of een McLaren, mag je dat wel doen, je mag bvb. wagens achter u laten tegen elkaar rijden, als je als "opstopper" plots gas lost. Of toch, als je met een McLaren rijdt, en als je Brit bent. Ik denk dat dat in Turkije was, of ergens daar in het Oosten in ieder geval ... misschien was er mist toen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenDat van die racelijn afwijken is gewoon gemaakt omdat ze iets in het reglement moesten zetten. Dit heeft trouwens niks te maken met dit incident, Barri gaat naar rechts, Schumi ook ... ik zie niemand wisselen van lijn. Een wagen van de baan rijden is wat Schumi deed, op een rechte lijn ... Regeltjes zijn eigenlijk te verwaarlozen, de FIA gebruikt ze toch naar believen. Als je bvb. een wagen doorlaat van eenzelfde team, en als iemand van het team zegt : sorry, je moet uw teamgenoot doorlaten ... is dat eigenlijk geen probleem, alhoewel het een duidelijke overtreding is van zowel de regel als de geest van het reglement.
Rij je bvb. niet met een Ferrari of een McLaren, en je houdt wagens op tijdens geel, dan krijg je een drive-though. Rij je met een Ferrari of een McLaren, mag je dat wel doen, je mag bvb. wagens achter u laten tegen elkaar rijden, als je als "opstopper" plots gas lost. Of toch, als je met een McLaren rijdt, en als je Brit bent. Ik denk dat dat in Turkije was, of ergens daar in het Oosten in ieder geval ... misschien was er mist toen.
Comment
-
Mooi dat Webber gewonnen heeft. Van de eerste drie zie ik hem het liefst winnen.
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenRacen is uw positie niet afgeven, kijk maar naar wat senna vroeger deed. Gewoon u voor iemand zetten in de opening en dan de beslissing aan hun late of er een accident is of niet. In de F1 mag je 1 keer je rijlijn veranderen, dus eigenlijk had Barrichello moeten lossen in theorie.
Uiteraard was het wel onnodig riskant en je moet uiteraard je kunnen gewonnen geven op een ogenblik. Het was niet proper, maar het is racers mentaliteit. Als je zwakte toont dan is het psychologische gevecht al gewonnen.
Grote onzin. Barrichello zat er al naast en Schumacher dreef hem naar de muur. Jij hebt het over het moment waarop ze nog achter elkaar rijden. Dit was zowat het lafste manoeuvre dat ik dit seizoen gezien heb en het verbaast me totaal niet dat dit van Schumacher komt. Sinds zijn terugkomst heeft Schumacher niks maar dan ook niks bijgedragen aan de F1. Hij dacht waarschijnlijk dat hij zomaar eventjes iedereen naar huis zou rijden maar gelukkig rijdt zowat iedereen hem naar huis. Hij is de naam "superkampioen" onwaardig. De tijd waarin ze de regels naar zijn kunnen schreven is voorgoed voorbij.
Comment
-
Het was Vettel zijn eigen fout, niet gelet op de gedoofde lichten van de safety car en even zonder radioverbinding
Comment
-
Iemand eigenlijk een idee waarom die safetycar buiten moest ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenRacen.
Als het hem niet uitkomt zet hij z'n auto gewoon dwars over de weg in de nauwe straten van Monaco als z'n rivaal aan een snelle ronde bezig is...
't Was een z*k van een vent en waaromzou dat veranderen?Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Comment