Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Hongarije 2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
    wat doet die gast eigenlijk in de F1 auto
    Racen.
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

    Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

    Comment


    • #42
      Magistrale race van Webber!!! Eentje voor de geschiedenisboeken zelfs...


      Schumi mag z'n helm stande pede definitief aan de haak hangen van mij en McLaren moet dringend wakker worden, normaal was Hamilton hier 4de geeindigt...
      Last edited by ; 01/08/2010, 17:13.

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
        Racen.
        Ik zie ook graag racen, maar dit was erover.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

        Comment


        • #44
          Racen is uw positie niet afgeven, kijk maar naar wat senna vroeger deed. Gewoon u voor iemand zetten in de opening en dan de beslissing aan hun late of er een accident is of niet. In de F1 mag je 1 keer je rijlijn veranderen, dus eigenlijk had Barrichello moeten lossen in theorie.

          Uiteraard was het wel onnodig riskant en je moet uiteraard je kunnen gewonnen geven op een ogenblik. Het was niet proper, maar het is racers mentaliteit. Als je zwakte toont dan is het psychologische gevecht al gewonnen.
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

          Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

          Comment


          • #45
            Schumi zal prolly een tijdpenalty krijgen denk ik, maar nog meer seconden als in Monaco

            Comment


            • #46
              vettel is niet zo heel erg blij
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

              Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                Racen is uw positie niet afgeven, kijk maar naar wat senna vroeger deed. Gewoon u voor iemand zetten in de opening en dan de beslissing aan hun late of er een accident is of niet. In de F1 mag je 1 keer je rijlijn veranderen, dus eigenlijk had Barrichello moeten lossen in theorie.

                Uiteraard was het wel onnodig riskant en je moet uiteraard je kunnen gewonnen geven op een ogenblik. Het was niet proper, maar het is racers mentaliteit. Als je zwakte toont dan is het psychologische gevecht al gewonnen.
                Als ie een halve meter extra had gelaten zag het er al heel anders uit
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

                Comment


                • #48
                  Die Vettel is echt pissed off

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    Racen is uw positie niet afgeven, kijk maar naar wat senna vroeger deed. Gewoon u voor iemand zetten in de opening en dan de beslissing aan hun late of er een accident is of niet. In de F1 mag je 1 keer je rijlijn veranderen, dus eigenlijk had Barrichello moeten lossen in theorie.

                    Uiteraard was het wel onnodig riskant en je moet uiteraard je kunnen gewonnen geven op een ogenblik. Het was niet proper, maar het is racers mentaliteit. Als je zwakte toont dan is het psychologische gevecht al gewonnen.
                    Dat van die racelijn afwijken is gewoon gemaakt omdat ze iets in het reglement moesten zetten. Dit heeft trouwens niks te maken met dit incident, Barri gaat naar rechts, Schumi ook ... ik zie niemand wisselen van lijn. Een wagen van de baan rijden is wat Schumi deed, op een rechte lijn ... Regeltjes zijn eigenlijk te verwaarlozen, de FIA gebruikt ze toch naar believen. Als je bvb. een wagen doorlaat van eenzelfde team, en als iemand van het team zegt : sorry, je moet uw teamgenoot doorlaten ... is dat eigenlijk geen probleem, alhoewel het een duidelijke overtreding is van zowel de regel als de geest van het reglement.

                    Rij je bvb. niet met een Ferrari of een McLaren, en je houdt wagens op tijdens geel, dan krijg je een drive-though. Rij je met een Ferrari of een McLaren, mag je dat wel doen, je mag bvb. wagens achter u laten tegen elkaar rijden, als je als "opstopper" plots gas lost. Of toch, als je met een McLaren rijdt, en als je Brit bent. Ik denk dat dat in Turkije was, of ergens daar in het Oosten in ieder geval ... misschien was er mist toen.

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichten
                      Dat van die racelijn afwijken is gewoon gemaakt omdat ze iets in het reglement moesten zetten. Dit heeft trouwens niks te maken met dit incident, Barri gaat naar rechts, Schumi ook ... ik zie niemand wisselen van lijn. Een wagen van de baan rijden is wat Schumi deed, op een rechte lijn ... Regeltjes zijn eigenlijk te verwaarlozen, de FIA gebruikt ze toch naar believen. Als je bvb. een wagen doorlaat van eenzelfde team, en als iemand van het team zegt : sorry, je moet uw teamgenoot doorlaten ... is dat eigenlijk geen probleem, alhoewel het een duidelijke overtreding is van zowel de regel als de geest van het reglement.

                      Rij je bvb. niet met een Ferrari of een McLaren, en je houdt wagens op tijdens geel, dan krijg je een drive-though. Rij je met een Ferrari of een McLaren, mag je dat wel doen, je mag bvb. wagens achter u laten tegen elkaar rijden, als je als "opstopper" plots gas lost. Of toch, als je met een McLaren rijdt, en als je Brit bent. Ik denk dat dat in Turkije was, of ergens daar in het Oosten in ieder geval ... misschien was er mist toen.
                      Vaag
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

                      Comment


                      • #51
                        Mooi dat Webber gewonnen heeft. Van de eerste drie zie ik hem het liefst winnen.


                        Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        Racen is uw positie niet afgeven, kijk maar naar wat senna vroeger deed. Gewoon u voor iemand zetten in de opening en dan de beslissing aan hun late of er een accident is of niet. In de F1 mag je 1 keer je rijlijn veranderen, dus eigenlijk had Barrichello moeten lossen in theorie.

                        Uiteraard was het wel onnodig riskant en je moet uiteraard je kunnen gewonnen geven op een ogenblik. Het was niet proper, maar het is racers mentaliteit. Als je zwakte toont dan is het psychologische gevecht al gewonnen.

                        Grote onzin. Barrichello zat er al naast en Schumacher dreef hem naar de muur. Jij hebt het over het moment waarop ze nog achter elkaar rijden. Dit was zowat het lafste manoeuvre dat ik dit seizoen gezien heb en het verbaast me totaal niet dat dit van Schumacher komt. Sinds zijn terugkomst heeft Schumacher niks maar dan ook niks bijgedragen aan de F1. Hij dacht waarschijnlijk dat hij zomaar eventjes iedereen naar huis zou rijden maar gelukkig rijdt zowat iedereen hem naar huis. Hij is de naam "superkampioen" onwaardig. De tijd waarin ze de regels naar zijn kunnen schreven is voorgoed voorbij.

                        Comment


                        • #52
                          Het was verre van mooi wat Schumi heeft laten zien.


                          Red Bull heeft alweer een mooie wedstrijd gereden.
                          U hoeft dit niet te lezen.

                          Comment


                          • #53
                            Het was Vettel zijn eigen fout, niet gelet op de gedoofde lichten van de safety car en even zonder radioverbinding
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

                            Comment


                            • #54
                              Reactie Schumacher: "I think I left him too much room because he passed."


                              Comment


                              • #55
                                Iemand eigenlijk een idee waarom die safetycar buiten moest ?
                                1992 Nissan Skyline R32 GT-R

                                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=46137

                                Comment


                                • #56
                                  Brokstukken op de baan

                                  Edit: Schumacher wordt 10 plaatsen achteruit gezet op de startgrid in Spa als straf
                                  Last edited by zwoemba; 01/08/2010, 18:50.

                                  Comment


                                  • #57
                                    Ik denk dat Schumacher gewoon wraak wou nemen omdat Barrichello een paar weken terug sneller was dan de Stigmacher in de Reasonably Priced Car in Top Gear...

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                      Racen.
                                      Als het hem uitkomt.
                                      Als het hem niet uitkomt zet hij z'n auto gewoon dwars over de weg in de nauwe straten van Monaco als z'n rivaal aan een snelle ronde bezig is...

                                      't Was een z*k van een vent en waaromzou dat veranderen?
                                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

                                      Comment


                                      • #59
                                        Djeez. Vanuit de auto gezien was het al levensgevaarlijk maar als je het frontaal ziet...

                                        Last edited by Hayes; 03/08/2010, 22:10. Reden: beeldjes natuurlijk al weer offline
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

                                        Comment


                                        • #60
                                          Zo'n manoeuvre aan zo'n snelheden kan toch niet man. Ik vind dat hij eigenlijk al heel het seizoen gefrusteerder rondrijdt dan vroeger, waarschijnlijk omdat de 7-voudig wereldkampioen zich niet meer kan bewijzen...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X