Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Formule Renault 2.0 - Sam Dejonghe

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Formule Renault 2.0 - Sam Dejonghe

Hoi auto(sport)liefhebbers,

Ik ben Sam Dejonghe en lees al een tijdje dit forum. Ik ben wel niet zo een poster ...

Ben van mijn vroege jeugdjaren bezeten door alles met wielen te maken heeft en zo ook in de karting terechtgekomen. Sinds dit seizoen rij ik Formule Renault 2.0 NECUP.

Mijn verhaal ( lees : sponsoractie, verslagen, foto's ...) kan je lezen op http://www.samdejonghe.com !

Een tijdje terug kreeg ik ook de kans om Vettel te ontmoeten ... http://www.youtube.com/watch?v=Na1v-kiV5Lo

Je kan mij ook volgen op facebook en/of netlog en ik ben nu maandag te zien op Villa Vanthilt waar ik Marcel in zijn broek laat doen in een duozit

Momenteel zit ik op het TT-Assen circuit waar ik vandaag in de eerste race een 9de plaats behaalde. Niet slecht aangezien er 3 piloten uit de grote Europese competitie meereden ...

Ik ga proberen hier wat vaker het autosport forum te lezen en wat te reageren

Grtz Sam
    Last edited by ; 07/08/2010, 20:27.

Hey Sam, welkom op AW

9e plaats ,das knap.
    Morgen 2de race?
    Ben benieuwd ,hou ons op de hoogte
    2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
    2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
    2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

2de Race een elfde positie. De weersomstandigheden waren barslecht en om budgetaire redenen gekozen voor een oud setje regenbanden te gebruiken ... Dat scheelde al snel 2-3 seconden, maar het team is tevreden ... Uiteraard is dit mentaal voor mezelf wel een tegenslag.

Maar met het geld dat we hebben kunnen uitsparen kunnen we nu een onboard camera aanschaffen waarmee de ingenieur zijn data kan vergelijken met beelden

Maandagavond ben ik te gast bij Villa Vanthilt op één !!! Zeker kijken, want er staat iets heeeeeeeel leuks op het programma

Sinds enkele dagen is er ook reclame op VT4 van me tezien. Doet best raar

Grtz,
      Sam

Comment

Knap gereden al
        Was dat niet bij u dat men voor 10€ een plaats op uw auto kan kopen? Heb zoiets gelezen in de P magazine.

edit: ja dus, zag het net in het filmke
        BMW X5 45e

Comment

Veel sterkte Sam! Ik zie de vids van mathew via fb van je

Groetjes aan tjoezz

Comment

Die Mini kwam plots wel vréé dicht zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denise Bekijk Berichten
              2de Race een elfde positie. De weersomstandigheden waren barslecht en om budgetaire redenen gekozen voor een oud setje regenbanden te gebruiken ... Dat scheelde al snel 2-3 seconden, maar het team is tevreden ... Uiteraard is dit mentaal voor mezelf wel een tegenslag.

Maar met het geld dat we hebben kunnen uitsparen kunnen we nu een onboard camera aanschaffen waarmee de ingenieur zijn data kan vergelijken met beelden

Maandagavond ben ik te gast bij Villa Vanthilt op één !!! Zeker kijken, want er staat iets heeeeeeeel leuks op het programma

Sinds enkele dagen is er ook reclame op VT4 van me tezien. Doet best raar

Grtz,
              Sam
              Dju, Vanthilt gemist. 'k Heb de reclame op VT4 wel al gezien, da's wel de moeite.

Veel succes alleszins!

Comment

en ik ben nu maandag te zien op Villa Vanthilt waar ik Marcel in zijn broek laat doen in een duozit

Stukje eruit geknipt?

Succes met je carrière!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

Marcel zee dat hij niet mee durfde te gaan.
                  BMW X5 45e

Comment

Hallo iedereen,

Je kan de de reportage gewoon herbekijken op de website van Villa Vanthilt voor diegenen die het gemist hebben ...

Het was normaal inderdaad de bedoeling dat Marcel plaats zou nemen in een speciaal daarvoor voorziene duozit, maar na mijn spin + wat gespeel wou hij niet meer !

Het was ontzettend leuk, maar vermoeiend ... geweldige beelden samen met de seaking ( donuts onder de seaking die 4 meter boven me hangt ) volgen nog !!!

Met die rode mini scheelde het inderdaad niet veel ... maar de hele oplettende kijker zal mss een ander pareltje gespot hebben waar het nog minder mee scheelde ... denk een half metertje

Sam,

Comment

Hallo iedereen,

Je kan de de reportage gewoon herbekijken op de website van Villa Vanthilt voor diegenen die het gemist hebben ...

Het was normaal inderdaad de bedoeling dat Marcel plaats zou nemen in een speciaal daarvoor voorziene duozit, maar na mijn spin + wat gespeel wou hij niet meer !

Het was ontzettend leuk, maar vermoeiend ... geweldige beelden samen met de seaking ( donuts onder de seaking die 4 meter boven me hangt ) volgen nog !!!

Met die rode mini scheelde het inderdaad niet veel ... maar de hele oplettende kijker zal mss een ander pareltje gespot hebben waar het nog minder mee scheelde ... denk een half metertje

Sam,
                      Nice! Dadelijk een keer opzoeken. Die reclame heb ik al wel gezien maar nog geen bericht voor gestuurd . Ik zal er eens werken van maken. Kon je zo'n clio gordini mee winnen zeker?
                      My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Die reclame op VT4 valt inderdaad wel goed op.
                        Het logootje vlak boven Sebastian Vettel's hoofd is van mijn club.
                        Succes in de toekomst.
                        2012 Renault Megane RS

Comment

Leuk initiatief ook, hopelijk doe je het goed in Brno.
                          Word dat ergens uitgezonden?

Comment

Working...
                          X