Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24u van Zolder 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 24u van Zolder 2010

Wat een compleet non-event is dit geworden!

Blijkbaar 20 auto's, waarvan 2 120d's, een Clio,...

Telt niet meer mee voor het kampioenschap, terwijl het vroeger net dubbele punten opleverde...
    Schandalig. Ben er dan ook niet heen gegaan, al had ik de tijd wel.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Het is echt triestig, ben woensdag even geweest naar de avond training. Naar de 24u zelf ga ik ook niet, is de moeite niet waard.

Comment

Laatste 4-5 jaar altijd geweest, laatste 2 jaar inclusief camping.

Dit jaar absoluut geen zin om te gaan owv:
      • enorm zwak deelnemersveld
      • de site die vorige jaren de livetiming en info verzorgde werd dit jaar blijkbaar buitenspel gezet. Organisatoren gingen zorgen voor een eigen site...waar nauwelijks info op stond. Week op voorhand stond er nog altijd geen echte deelnemerslijst online
      • vorige jaren vooral geamuseerd met de optredens 's nachts, nu totaal geen info over
      • ...
      Om een 24-uurs race interessant te maken hebt ge een fatsoenlijk deelnemersveld nodig + voldoende randanimatie...en dat hebben ze niet. Dan kan ik m'n 40€ (kaart + camping) wel beter besteden
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
        Laatste 4-5 jaar altijd geweest, laatste 2 jaar inclusief camping.

Dit jaar absoluut geen zin om te gaan owv:
        • enorm zwak deelnemersveld
        • de site die vorige jaren de livetiming en info verzorgde werd dit jaar blijkbaar buitenspel gezet. Organisatoren gingen zorgen voor een eigen site...waar nauwelijks info op stond. Week op voorhand stond er nog altijd geen echte deelnemerslijst online
        • vorige jaren vooral geamuseerd met de optredens 's nachts, nu totaal geen info over
        • ...
        Om een 24-uurs race interessant te maken hebt ge een fatsoenlijk deelnemersveld nodig + voldoende randanimatie...en dat hebben ze niet. Dan kan ik m'n 40€ (kaart + camping) wel beter besteden

Zeker! Er was wel 80, 90 of 2000 fuif van stubru. Mijn enige motivatie als ik toch gegaan was. Wat die beter te besteden euries betreft: benzine
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          Zeker! Er was wel 80, 90 of 2000 fuif van stubru. Mijn enige motivatie als ik toch gegaan was. Wat die beter te besteden euries betreft: benzine
          Ophanging/Uitlaat. Als ga je daar met €40 niet ver mee komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            Uhu, zelf BBQ'en en daarna de fuif zou goed zijn voor de avond/nacht te vullen.
            Maar om dan de andere uren nog om te krijgen...pfff

Comment

Ik ben vanmorgen eens gaan kijken. Supportraces waren wel ok, vooral de Belgian Historic Cup had een heel mooi startveld met meer dan 50 wagens. Ik heb de start van de 24 uur nog gezien en ben dan doorgegaan. Vroeger ging ik ook altijd een heel weekend, maar voor zo'n startveld vond ik dat zeker de moeite niet.
              Ze rekenen voor volgend jaar op zo'n 70 deelnemers. Ik ben benieuwd...

Comment

Echt enorm jammer dat het zo bergaf is gegaan met de 24u... In 2006 ben ik er nog geweest en toen was dat echt nog heel vet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                  Ze rekenen voor volgend jaar op zo'n 70 deelnemers. Ik ben benieuwd...
                  Dat zeiden ze de vorige 3 jaar ook volgens mij....misschien met de supportraces erbij geteld

Comment

Ben samen met Koentjes007 en wsam deze nacht een paar uur gaan kijken en was best wel gezellig! Aan het tempo waaraan teams opgaven gaan bij ze bij de finish wel hun podium niet kunnen vullen

Comment

Voor de liefhebbers van wat beeldmateriaal: check www.rideindustries.be .

Comment

Er hebben 7 van de 20 wagens het einde gehaald

van een succes gesproken

Comment

Heb maar 1 foto gemaakt in de pitlane, KRK Racing die op dit moment 11e stonden met een kapotte ophanging. der stond meer volk naar de reparatie te kijken dan naar de race

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten
                            Er hebben 7 van de 20 wagens het einde gehaald

van een succes gesproken
                            Tis daarmee dat ik het thuis steeds minder goed kon horen. Er reden er gewoon steeds minder rond! De wind stond kennelijk onze kant op, ik woon ruim 10km verder en nog hoorde ik ze daar de 24u rijden

Comment

Juist op sportweekend gezien, wat een zielige vertoning! Dan nog Kumpen die weer hééél blij was te winnen van 7 auto's waarvan hij het grootste budget heeft wrslk... Alles respect maar

Comment

Een 120d op de 4de plek tussen al die Porsches :o

Bij die reportage op SportWeekend hadden ze beter wat meer beelden van de race laten zien dan Kumpen zijne kop. Goed dat er die toch wel zeer spectaculaire crash van die Porsche in zat!

Comment

Al enkele jaren niet meer geweest en 't is blijkbaar nog slechter geworden.

Waar is de tijd dat 40 of 50 (snelle en tragere) wagens aan de start stonden, de tickets nog goedkoop waren, de dubbele punten voor spektakel zorgden, enz. enz.

Keer terug naar de basisprincipes die de 24u groot gemaakt hebben, zoniet is dit event ten dode opgeschreven !
                                  BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

40 rondes voorsprong op de 2de, toffe race dus

Ze gaan het de volgende jaren toch een pak beter mogen doen voordat ik nog eens opnieuw ga kijken. (en ook )

Comment

echt triestig

Kon dit jaar sowieso niet gaan, al een geluk mss nog..

aub breng de 24 uren, van het verleden terug

Comment

Ik was ook een trouwe fan van de 24U. De voorbije 8 jaar toch al bijna elk jaar gaan kijken, soms een volledig weekend, af en toe eens enkel op zaterdag of zondag. Vandaag dan toch maar even naar Zolder gereden met de vriendin om eens te gaan kijken ook al wist ik dat het niet veel zou zijn, maar dit was de slechtste 30euro die ik ooit heb uitgegeven. Wat een zielig potje racen dat dit geworden is, dat kan je je niet voorstellen. Vroeger was alles beter, maar dit sloeg toch werkelijk alles. Als er 30 man op de tribunes zat, was het veel.

Ik heb nog tijden meegemaakt dat je echt moest zoeken naar een plaatsje voor je tent op te zetten en dat het zwart zag van het volk. Nu was er geen kat te bespeuren. Zo'n party op zaterdagavond was geweldig een jaar of 3-4 geleden... en nu, het lijkt wel ten dode opgeschreven.

Zielige teloorgang van een ooit fantastisch evenement. Hier zien ze mij niet meer terug.

Edit: Hier kwamen in de topjaren tientallen duizenden mensen naartoe hé.
                                        Last edited by ; 23/08/2010, 01:42.

Comment

Working...
                                        X