Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb geen hangerke gekregen gvd dan maar da van vorig jaar.
pitwalk was fun, ben wel verpletterd geweest toen schumi te zien was. Die kerel trekt dus MASSAS volk ivgl webber, sebastian V, hamilton en button enz. Er was ook een toch wel vrij knap meisje die haar tietjes toonde aan alonso :o
ik heb geen hangerke gekregen gvd dan maar da van vorig jaar.
pitwalk was fun, ben wel verpletterd geweest toen schumi te zien was. Die kerel trekt dus MASSAS volk ivgl webber, sebastian V, hamilton en button enz. Er was ook een toch wel vrij knap meisje die haar tietjes toonde aan alonso :o
Bezoekers die zich op gevaarlijke plek zouden bevonden hebben.
Tunnel tussen Malmedy en Rivage hoogstwaarschijnlijk, daar kan je achter een hekken kruipen om zo bijna op het circuit te staan (nog achter een hek). Tijdens de 24 hours stond daar 'n hele hoop volk, erg gevaarlijk.
Als geaccrediteerd(e) pers fotograaf dien ik telkens 'n waiver (afstand van verhaal) te tekenen en begeef ik me dus op eigen risico langst het circuit. Als hen iets overkomt en ze goede rechtsbijstand hebben kan Francorchamps dokken.
Comment