the Schu, op 10mm ( zieje, ik heb geen 400 2.8 nodig..... )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2010
Collapse
X
-
the Schu, op 10mm ( zieje, ik heb geen 400 2.8 nodig..... )Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
the Schu, op 10mm ( zieje, ik heb geen 400 2.8 nodig..... )Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a fond Bekijk BerichtenIs dat van't weekend f1/gp2/gp3/porsche/f.bmw in francorchamps?
Hoe komt het dan dat het circuit bezet is voor de kampioenschappen synchroon zwemmen?
+ YouTube Video
Comment
-
d'ambrosio is toch een pechvogel in de gp2,
vrijdag maar 3 ronden kunnen rijden door motor-problemen
Krijgt uiteindelijk toch de pole
in race 1 is zijn motor stuk 4 ronden van de finish hoewel hij eerste was
in race 2 valt hij stil, kan terug mee met peleton en komt terug tot +-14de plaats, maar weeral motorproblemen.
En in feite is het zo seizoen in seizoen uit, btw hij was altijd sneller dan Kobayashi, die ook zo een pechvogel was toen hij bij dams reed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenHopelijk regen tijdens de GP!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenhet wordt toch zo voorspeld
De curbstones liggen wel nog kletsnat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenErgens live stream?Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenVettel, rotjoch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenBtw, nu niet om patriotisch te doen, maar Spa-franco is toch wel het beste circuit ter wereld
echt eh
(alleen zo jammer dat ze die uitloopstroken hebben, stel je eens voor mocht dat stukje voor de start-finish chicane gras zijn of die muur wat verder zou lopen, dan zou bv Adrian Sutil voor de overwinning kunnen gaan zijn of zouden de rijders wat voorzichtiger zijn)
Comment
Comment