Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Leuke race, altijd die spanning in afwachting van regen. En dan het circuit zelf, mooiste ter wereld.

Leuk voor Hamilton die echt wel sterk is. Hopelijk wordt hij kampioen.
    Zonde voor Button, zou met 18 punten in de buurt van Webber gekomen zijn en McLaren zou uitlopen in de constructeursstrijd.

Ik kan Webber al niet hebben en hopelijk straffen ze Vettel nog met 10 plaatsen achteruit op de startgrid volgende race ofzoiets.

En had Massa geen valse start genomen? Stond toch te ver voorbij zijn startplaats?

Comment

Leuke GP, al moet ik zeggen dat ik er net dat ietsje meer van verwacht had...

Anyway, toch een hele boel leuke dingen gezien. Wat me het meest is opgevallen is de soliditeit van de Ferrari! Wat een verrassing dat Alonso nog verder kon na die extreem hevige impact van Barichello!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
        Leuke GP, al moet ik zeggen dat ik er net dat ietsje meer van verwacht had...

Anyway, toch een hele boel leuke dingen gezien. Wat me het meest is opgevallen is de soliditeit van de Ferrari! Wat een verrassing dat Alonso nog verder kon na die extreem hevige impact van Barichello!!
        Ik vond het echt een leuke race.

Wel extreem jammer voor Button, zo'n geweldige start van beide Mclarens! Vettel is daar inderdaad de zondebok maar zoiets doe je natuurlijk niet expres. Ik ben blij dat hij uit de punten geëindigd is, toch een beetje rechtvaardigheid. Hij hoeft daarom van mij niet harder gestraft te worden.

Prachtige wedstrijd van Hamilton, moest wel effe m'n handen voor m'n gezicht werpen toen hij de grindbak inreed! Hopelijk kan Mclaren Mercedes de constructeurstitel nog pakken.

Schumi heeft ook niet slecht gereden vind ik, hier en daar kwam z'n agressief kantje weer boven maar zelfs het incident waarbij hij de voorvleugel van Rosberg nog raakte vergeef ik'm. Vooral als je de on-board beelden van dit geval bekeek zag je dat elke bestuurder zo gereden zou hebben in de hoop dat z'n teammaat effe van't gas zou gaan.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
        2012-...
        '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
          Ik vond het echt een leuke race.

Wel extreem jammer voor Button, zo'n geweldige start van beide Mclarens! Vettel is daar inderdaad de zondebok maar zoiets doe je natuurlijk niet expres. Ik ben blij dat hij uit de punten geëindigd is, toch een beetje rechtvaardigheid. Hij hoeft daarom van mij niet harder gestraft te worden.

Prachtige wedstrijd van Hamilton, moest wel effe m'n handen voor m'n gezicht werpen toen hij de grindbak inreed! Hopelijk kan Mclaren Mercedes de constructeurstitel nog pakken.

Schumi heeft ook niet slecht gereden vind ik, hier en daar kwam z'n agressief kantje weer boven maar zelfs het incident waarbij hij de voorvleugel van Rosberg nog raakte vergeef ik'm. Vooral als je de on-board beelden van dit geval bekeek zag je dat elke bestuurder zo gereden zou hebben in de hoop dat z'n teammaat effe van't gas zou gaan.
          Inderdaad sterke race van Schumacher. Van plek 21 naar plek 7, je moet het toch maar doen. Het duel met Rosberg waarbij z'n voorvleugel beschadigd werd, zou ik ook als een puur race-incident beschouwen.

Ik vraag me af hoeveel vrienden Vettel nog heeft onder zijn collega-piloten.

Comment

Vettels accident is een jammer race accident, Button houdt de deur dicht en Vettel probeert het dan langs de buitenzijde maar houdt naar mijn inziens iets te weinig rekening met de downforce op de voorvleugel wanneer hij onder de vleugel van Button vandaan komt en spint...

zalige race eigenlijk, winnaar maakt me niet zoveel uit, als die Ferrari's maar van het podium blijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
              Vettels accident is een jammer race accident, Button houdt de deur dicht en Vettel probeert het dan langs de buitenzijde maar houdt naar mijn inziens iets te weinig rekening met de downforce op de voorvleugel wanneer hij onder de vleugel van Button vandaan komt en spint...

zalige race eigenlijk, winnaar maakt me niet zoveel uit, als die Ferrari's maar van het podium blijven
              Jep, leek mij ook. De downforce die wegviel op de voorkant van z'n F1 in combinatie met de natte ondergrond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                Jep, leek mij ook. De downforce die wegviel op de voorkant van z'n F1 in combinatie met de natte ondergrond.
                Het had prachtig geweest voor mijn pronostiek op fantasyF1, Mclaren had een uitstekende uitgangspositie op dat moment. Vettel dacht daar duidelijk anders over
                Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                  Leuke race, altijd die spanning in afwachting van regen. En dan het circuit zelf, mooiste ter wereld.

Leuk voor Hamilton die echt wel sterk is. Hopelijk wordt hij kampioen.
                  Zonde voor Button, zou met 18 punten in de buurt van Webber gekomen zijn en McLaren zou uitlopen in de constructeursstrijd.

Ik kan Webber al niet hebben en hopelijk straffen ze Vettel nog met 10 plaatsen achteruit op de startgrid volgende race ofzoiets.

En had Massa geen valse start genomen? Stond toch te ver voorbij zijn startplaats?
                  What's not to like about Webber?

Vettel is gewoon heel onbezonnen en houdt veel te weinig rekening met alle mogelijke scenario's. Ik hoop niet dat dit incident en dat van in Turkije hem er van weerhoudt om zo'n zaken te proberen maar ik hoop wel dat hij er uit leert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    What's not to like about Webber?

Vettel is gewoon heel onbezonnen en houdt veel te weinig rekening met alle mogelijke scenario's. Ik hoop niet dat dit incident en dat van in Turkije hem er van weerhoudt om zo'n zaken te proberen maar ik hoop wel dat hij er uit leert.
                    Beetje zoals Hamilton in zijn eerste seizoenen. Maar dan nog arroganter
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                      Beetje zoals Hamilton in zijn eerste seizoenen. Maar dan nog arroganter
                      Wat is er dan er arrogant aan Webber?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemus Jaguar Bekijk Berichten
                        Wat is er dan er arrogant aan Webber?
                        Ik denk dat hij over Vettel een mening geeft.

Vettel kan rijden, maar is een beetje onbezonnen.

Comment

Super race.

Blijkbaar waren er mannen die tijdens de kwalificatie eau rouge met 1 hand namen om die F-duct al te gebruiken.

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                          Vettel heeft Button niet opzettelijk geramd . Zulke dingen kunnen gebeuren als de achterste de snellere man is .
                          Je bedoelt: "wanneer de achterste niet kan remmen".
                          Vettel schoof verder, terwijl Button remde voor de bocht, enkel daarom kwam hij er opnieuw naast. Hij had die wagen niet meer onder controle en zijn correctiemaneuver plantte de neus in Button's zijkant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                            Ik denk dat hij over Vettel een mening geeft.

Vettel kan rijden, maar is een beetje onbezonnen.
                            Webber ook. Toch voor iemand met zijn ervaring. Naar mijn mening heeft hij ook al enkele incidenten veroorzaakt te wijten aan overenthousiasme.

Button is naar mijn mening de zuiverste rijder.

Comment

Vette races zondag. K ben wel dover van de britten rondom mij dan van de F1 auto's.
                              Hilarisch die mannen, met hun cara pils & god save the queen.

Straks wat amateurwerk posten.

over de race zelf: dik chance'ken van hamilton daar in Bruxelles, mooie race van kobayashi, schumacher en Sutil om van zo ver terug te komen. Button had 2e moeten worden imho. Spijtig voor kubica. Ik heb me alleszinds geen seconde verveeld.

Comment

Vettelke Vettelke, zo ga je geen wereldkampioen worden man
                                Onder druk heeft hij toch echt nog problemen... Z'n maneuver tov Button was veel te wild. Ipv van af te wachten tot Button echt een foutje maakt. Hij kon toch aan geen kanten Hamilton bijhalen. En het wa sniet z'n enige fout van de race. Soit, blij dat hij gen punten haalt, maar Button mag het nu zeker vergeten.

Jammer.

Hamilton oververdiende winnaar. Wordt leuk duel Webber-Hamilton.

Whitmarsh: "It was not what you would expect to see in F1 - more reminiscent of junior formulae" & "It looked like he was trying to go for an inside gap where, as I said, there were a few inches. What he thought he was doing there, I don't know. And he lost it. I would rather he did it with his teammates rather than do it with us!""
                                Last edited by Hayes; 30/08/2010, 22:14.
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Wingflex, iemand? (check Vettel z'n vleugel onder invloed van Button's slipstream)

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Spa Francorchamps

Comment

Massa heeft wel geluk gehad dat de stewards het niet hebben opgemerkt dat 'ie niet correct op zijn startplaats stond

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Los daarvan echt zot indrukwekkend zo'n start

Comment

ik ga de BBC broadcast nog eens bekijken voor het slapengaan.

Ik hoor de wagens nog schreeuwen

edit: wat een race zeg....en dan nog te denken dat ook ik al eens op dat circuit gereden heb

ergens toch trots op de exif
                                        Last edited by PJH; 31/08/2010, 04:38.
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• @filmpje Zwoemba:

Zot om te zien hoe snel die auto's accelereren
                                          Komt nooit zo over op de beelden op TV.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X