Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    ik ga de BBC broadcast nog eens bekijken voor het slapengaan.

Ik hoor de wagens nog schreeuwen

edit: wat een race zeg....en dan nog te denken dat ook ik al eens op dat circuit gereden heb

ergens toch trots op de exif
    Wat een foto !

Comment

• ben ik de enige die vettel's straf onterecht vindt? Hij is hem verloren in het aanremmen, shit happens denk ik :s wel zeer jammer voor jenson maar ja...that's racing :o
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

ben ik de enige die vettel's straf onterecht vindt? Hij is hem verloren in het aanremmen, shit happens denk ik :s wel zeer jammer voor jenson maar ja...that's racing :o
        Ik vind het jammer voor hem (ben wel fan eigenlijk), maar tegenover Button vind ik het wel gerechtvaardigd. Het was alleszins zijn dagje niet!

Gelukkig heeft hij geen extra straf meer gekregen!
        Hopelijk kan hij wat forceren op Monza...

Comment

• Vrijdag:

Comment

• Wat een spray werpen die wagens toch op

Comment

• Comment

ben ik de enige die vettel's straf onterecht vindt? Hij is hem verloren in het aanremmen, shit happens denk ik :s wel zeer jammer voor jenson maar ja...that's racing :o
                Ik ben het volledig eens met jou. Ze willen meer inhaalpogingen zien, dan moet je volgens mij niet elke keer als iemand het probeert hem gaan bestraffen als het mislukt. Ok, ik kan begrijpen dat dit zwaar balen is voor Jenson, maar zoals jij ook al zegt.. that's racing.

Comment

• Ik ben verre van een Vettel fan maar zijn straf was misschien wel onterecht. Anderzijds begrijp ik niet hoe hij de controle heeft kunnen verliezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Ik ben verre van een Vettel fan maar zijn straf was misschien wel onterecht. Anderzijds begrijp ik niet hoe hij de controle heeft kunnen verliezen.
                    Onder het remmen veranderen van de droge racelijn naar het toch net niet helemaal droge deel naast de racelijn...

Comment

• Ik denk eerder dat de flexibele frontwing enkel werkt als ze niet in "vuile" lucht rijden en dat alle downforce opeens wegvalt als ze plots van vuile in propere lucht komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Ik denk eerder dat de flexibele frontwing enkel werkt als ze niet in "vuile" lucht rijden en dat alle downforce opeens wegvalt als ze plots van vuile in propere lucht komen.
                        het is net omgekeerd, als je van vuile naar propere lucht gaat krijg je net MEER downforce. Dit is logisch omdat er plots meer wind op de vleugel blaast dat is dan ook de reden waarom ze kunnen slipstreamen -> de downforce valt weg in de vuile lucht waardoor ze minder last hebben van drag, en de snelheid dus hoger wordt
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                          Onder het remmen veranderen van de droge racelijn naar het toch net niet helemaal droge deel naast de racelijn...

Dan is het misschien toch zijn fout? Als rijder moet je dat weten vind ik. Het is trouwens niet de eerste keer dat Vettel zo'n onbezonnen manoeuvre maakt.

Comment

het is net omgekeerd, als je van vuile naar propere lucht gaat krijg je net MEER downforce. Dit is logisch omdat er plots meer wind op de vleugel blaast dat is dan ook de reden waarom ze kunnen slipstreamen -> de downforce valt weg in de vuile lucht waardoor ze minder last hebben van drag, en de snelheid dus hoger wordt
                            In een rechte lijn is downforce een nadeel dus ik denk dat je fout bent.

Comment

• PJH is juist hoor. De 'vuile' lucht is trouwens lucht dat sterk in turbulentie is omwille van de verschillende stromingen die achter de auto samenkomen.

downforce is belangrijk voor acceleratie maar nadelig voor de topsnelheid. Daarom is het voor de achtervolger ook moeilijker om weg te acceleren na bochten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                @filmpje Zwoemba:

Zot om te zien hoe snel die auto's accelereren
                                Komt nooit zo over op de beelden op TV.
                                Dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat de 0-100 wordt afgewerkt in een second of 3.
                                Op TV zie je dat dus inderdaad niet omdat ze allemaal zo snel wegaccelereren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  Wat een foto !
                                  Vette second
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                    Dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat de 0-100 wordt afgewerkt in een second of 3.
                                    Op TV zie je dat dus inderdaad niet omdat ze allemaal zo snel wegaccelereren.
                                    2,5 naar 100

Comment

• Zaterdag:

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                          Dan is het misschien toch zijn fout? Als rijder moet je dat weten vind ik. Het is trouwens niet de eerste keer dat Vettel zo'n onbezonnen manoeuvre maakt.
                                          Tjah, je bent jong en je wilt wat?
                                          Ik moet toegeven dat ik echt riep in m'n zetel: 'ma gij kieken!'

Comment

Working...
                                          X