Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ben ik de enige die vettel's straf onterecht vindt? Hij is hem verloren in het aanremmen, shit happens denk ik :s wel zeer jammer voor jenson maar ja...that's racing :o
ben ik de enige die vettel's straf onterecht vindt? Hij is hem verloren in het aanremmen, shit happens denk ik :s wel zeer jammer voor jenson maar ja...that's racing :o
Ik vind het jammer voor hem (ben wel fan eigenlijk), maar tegenover Button vind ik het wel gerechtvaardigd. Het was alleszins zijn dagje niet!
Gelukkig heeft hij geen extra straf meer gekregen!
Hopelijk kan hij wat forceren op Monza...
ben ik de enige die vettel's straf onterecht vindt? Hij is hem verloren in het aanremmen, shit happens denk ik :s wel zeer jammer voor jenson maar ja...that's racing :o
Ik ben het volledig eens met jou. Ze willen meer inhaalpogingen zien, dan moet je volgens mij niet elke keer als iemand het probeert hem gaan bestraffen als het mislukt. Ok, ik kan begrijpen dat dit zwaar balen is voor Jenson, maar zoals jij ook al zegt.. that's racing.
Ik denk eerder dat de flexibele frontwing enkel werkt als ze niet in "vuile" lucht rijden en dat alle downforce opeens wegvalt als ze plots van vuile in propere lucht komen.
Ik denk eerder dat de flexibele frontwing enkel werkt als ze niet in "vuile" lucht rijden en dat alle downforce opeens wegvalt als ze plots van vuile in propere lucht komen.
het is net omgekeerd, als je van vuile naar propere lucht gaat krijg je net MEER downforce. Dit is logisch omdat er plots meer wind op de vleugel blaast dat is dan ook de reden waarom ze kunnen slipstreamen -> de downforce valt weg in de vuile lucht waardoor ze minder last hebben van drag, en de snelheid dus hoger wordt
Onder het remmen veranderen van de droge racelijn naar het toch net niet helemaal droge deel naast de racelijn...
Dan is het misschien toch zijn fout? Als rijder moet je dat weten vind ik. Het is trouwens niet de eerste keer dat Vettel zo'n onbezonnen manoeuvre maakt.
het is net omgekeerd, als je van vuile naar propere lucht gaat krijg je net MEER downforce. Dit is logisch omdat er plots meer wind op de vleugel blaast dat is dan ook de reden waarom ze kunnen slipstreamen -> de downforce valt weg in de vuile lucht waardoor ze minder last hebben van drag, en de snelheid dus hoger wordt
In een rechte lijn is downforce een nadeel dus ik denk dat je fout bent.
PJH is juist hoor. De 'vuile' lucht is trouwens lucht dat sterk in turbulentie is omwille van de verschillende stromingen die achter de auto samenkomen.
downforce is belangrijk voor acceleratie maar nadelig voor de topsnelheid. Daarom is het voor de achtervolger ook moeilijker om weg te acceleren na bochten.
Zot om te zien hoe snel die auto's accelereren
Komt nooit zo over op de beelden op TV.
Dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat de 0-100 wordt afgewerkt in een second of 3.
Op TV zie je dat dus inderdaad niet omdat ze allemaal zo snel wegaccelereren.
Dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat de 0-100 wordt afgewerkt in een second of 3.
Op TV zie je dat dus inderdaad niet omdat ze allemaal zo snel wegaccelereren.
Dan is het misschien toch zijn fout? Als rijder moet je dat weten vind ik. Het is trouwens niet de eerste keer dat Vettel zo'n onbezonnen manoeuvre maakt.
Tjah, je bent jong en je wilt wat?
Ik moet toegeven dat ik echt riep in m'n zetel: 'ma gij kieken!'
Comment