Oorspronkelijk geplaatst door PJH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2010
Collapse
X
-
ben ik de enige die vettel's straf onterecht vindt? Hij is hem verloren in het aanremmen, shit happens denk ik :s wel zeer jammer voor jenson maar ja...that's racing :oCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenben ik de enige die vettel's straf onterecht vindt? Hij is hem verloren in het aanremmen, shit happens denk ik :s wel zeer jammer voor jenson maar ja...that's racing :o
Gelukkig heeft hij geen extra straf meer gekregen!
Hopelijk kan hij wat forceren op Monza...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenben ik de enige die vettel's straf onterecht vindt? Hij is hem verloren in het aanremmen, shit happens denk ik :s wel zeer jammer voor jenson maar ja...that's racing :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIk ben verre van een Vettel fan maar zijn straf was misschien wel onterecht. Anderzijds begrijp ik niet hoe hij de controle heeft kunnen verliezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk denk eerder dat de flexibele frontwing enkel werkt als ze niet in "vuile" lucht rijden en dat alle downforce opeens wegvalt als ze plots van vuile in propere lucht komen.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenOnder het remmen veranderen van de droge racelijn naar het toch net niet helemaal droge deel naast de racelijn...
Dan is het misschien toch zijn fout? Als rijder moet je dat weten vind ik. Het is trouwens niet de eerste keer dat Vettel zo'n onbezonnen manoeuvre maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenhet is net omgekeerd, als je van vuile naar propere lucht gaat krijg je net MEER downforce. Dit is logisch omdat er plots meer wind op de vleugel blaast dat is dan ook de reden waarom ze kunnen slipstreamen -> de downforce valt weg in de vuile lucht waardoor ze minder last hebben van drag, en de snelheid dus hoger wordt
Comment
-
PJH is juist hoor. De 'vuile' lucht is trouwens lucht dat sterk in turbulentie is omwille van de verschillende stromingen die achter de auto samenkomen.
downforce is belangrijk voor acceleratie maar nadelig voor de topsnelheid. Daarom is het voor de achtervolger ook moeilijker om weg te acceleren na bochten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten@filmpje Zwoemba:
Zot om te zien hoe snel die auto's accelereren
Komt nooit zo over op de beelden op TV.
Op TV zie je dat dus inderdaad niet omdat ze allemaal zo snel wegaccelereren.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenDacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat de 0-100 wordt afgewerkt in een second of 3.
Op TV zie je dat dus inderdaad niet omdat ze allemaal zo snel wegaccelereren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDan is het misschien toch zijn fout? Als rijder moet je dat weten vind ik. Het is trouwens niet de eerste keer dat Vettel zo'n onbezonnen manoeuvre maakt.
Ik moet toegeven dat ik echt riep in m'n zetel: 'ma gij kieken!'
Comment
Comment