Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WRC 2007
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenEen boomstam op de weg doet het altijd goed
Ik kan me niet vrijmaken.
Wacht maar, volgend jaar is Subaru er terug.... (hoop ik toch)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenI'll be on RallyGB with junior !
Iemand een plan of die rotfransman af te stoppen ?
Je hebt wel maar twee minuten om hem goed te leggen, en om hem daarna terug weg te halen.
Neenee, als ie wint was ie gewoon weer de beste. Niet beginnen zoals in Monte Carlo met sneeuw en ijs om de remzones te gaan gooien. Gronholm heeft imho dom gereden dit weekend door zoveel risico's te gaan nemen. Loeb zou sowieso tijd verloren hebben met de kapotte schokdemper. En zelf als hij nu tweemaal tweede was geworden, dan was het nog voldoende geweest voor gronholm toch? (ex aequo dan in stand, maar met overwinningen dacht ik dat Gronholm zou Wereldkampioen geworden zijn)
Comment
-
Het klopt dus niet.
Als Gronholm IRL en UK had gewonnen en Loeb telkens tweede was, dan hadden beide riders 120pts. Maar Loeb zou één overwinning meer hebben gehad en ook WK geworden zijn. Dus Hirvonen zou al moeten tussen beide rijders gekomen zijn. Het lag al grotendeels niet meer in Marcus zijn handen. Maar toch hoop ik nog op zijn eindoverwinning. Hij verdient het wel. (net zoals Loeb, maar die gaat niet op pensioen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk wist niet goed waar ik het moest zetten dus hier dan maar:
http://www.youtube.com/watch?v=9qJDDaYQCIM&NR=1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk ga 'm missen!
Geen makkelijke job zo copiloot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk wist niet goed waar ik het moest zetten dus hier dan maar:
http://www.youtube.com/watch?v=9qJDDaYQCIM&NR=1
Die man is echt hilarisch.
Reporter: It seems you have a very similar pace to Miko though.
Grönholm: Yeah, we have the same car and the same colors on the car so...it seems to go the same speed.
Comment
Comment