Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Weet er iemand waar de kalender te vinden is voor 2007 met alle WK-manches?
    www.fia.com ?
    www.wrc.com ?
    www.rally-live.com ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten

OEF!!!!!!!!!!

De rally van duitsland is een week vroeger vande jaar. Kzit met een trouw de week er op!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        OEF!!!!!!!!!!

De rally van duitsland is een week vroeger vande jaar. Kzit met een trouw de week er op!!!!
        Gaan we dan nog keer overdoen ons avontuur in duitsland?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
          Gaan we dan nog keer overdoen ons avontuur in duitsland?
          't Zal wel zijn!!!!!

Comment

Het Mitsubishi M2 Team met Gardemeister was van korte duur.

Hopelijk vinden ze een oplossing voor de Monte Carlo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
              Het Mitsubishi M2 Team met Gardemeister was van korte duur.
              http://www.crash.net/news_View~t~Official--No-Mitsubishi-WRC-cars-to-run-in-2007-~cid~4~id~141772.htm
              Hopelijk vinden ze een oplossing voor de Monte Carlo.
              Zo'n stom nieuws!

Comment

François Duval zou 9 rally's rijden in de fabia van First.
                BMW = Freude Am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                  François Duval zou 9 rally's rijden in de fabia van First.
                  Ik heb het ook gelezen. Hij zou in Portugal voor de eerste keer aan de start verschijnen en dan in al de Europese manches.

Comment

De nieuwe Ford livery...

En mss niet helemaal OT , maar een reclamefilmpje van Loeb die zen Xsara inruilt voor de C4
                    Last edited by ; 17/01/2007, 10:56.

Comment

Duval zijn Skoda:

Comment

WRC - Meteen chaos in Monte Carlo, shakedown stilgelegd

De WK-rally van Monte Carlo is nog niet eens begonnen en er zijn al problemen met de massa toeschouwers. Zo is de shakedown voor de Monte vanmorgen om veiligheidsredenen stilgelegd.

De Monte Carlo is voor zijn 75ste editie naar Valence verhuisd, maar dat zal de problemen met het publiek blijkbaar alleen maar verergeren. De shakedown was vanmorgen tussen 9 en 12 gepland, tussen de dorpjes Mauves en Plats in de omgeving van Valence, maar er was zoveel volk dat de FIA-verantwoordelijke ingreep en de proef onderbrak.

Iedereen houdt nu zijn hart vast voor de eerste 2 chronoritten van de Monte Carlo die vanavond in het donker worden gereden. Ook daar worden tienduizenden rallyfans verwacht en de vrees dat de organisatie al die toeschouwers niet in bedwang zal kunnen houden, wordt met de minuut groter.

Ook de vorige jaren werd de Monte Carlo geteisterd door afgeblazen chronoritten en chaos in het tijdschema.

BRON: www.pitstop.tv

Comment

Loeb op de eerste proef meteen 8 seconden sneller dan Sordo, bijna 15 seconden sneller dan Gronholm. En Solberg staat al op 24 seconden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER... Bekijk Berichten
                            Loeb op de eerste proef meteen 8 seconden sneller dan Sordo, bijna 15 seconden sneller dan Gronholm. En Solberg staat al op 24 seconden
                            Ja lap, het wordt weer een saai seizoen é.
                            Let op mijn profetische woorden

Comment

afwachten hoe betrouwbaar de C4 zal zijn over een hele rally, maar hij is duidelijk snel.
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Betrouwbaar... Daar hoef je volgens mij zelfs niet aan te twijfelen
                                Die C4 heeft al meer getest dan Duval verleden jaar gereden heeft..

Comment

Waar kan je de split times nog volgen?
                                  Op WRC.com is nu alles betalend...
                                  Idem Racing Live.

Comment

voorlopig zelfde beeld als vorig jaar
                                    Loeb - Gronholm aan elkaar gewaagd
                                    kort gevolgd door Hirvonen - Sordo
                                    en Solberg die weer niet mee kan...

en het deelnemersveld bekijkend zou Duval met z'n Skoda'ke zeke rin d epunten kunnen rijden...

Comment

Dani Sordo heeft vanmorgen met een paar knappe besttijden de kloof met leider en teamgenoot Sébastien Loeb in de rally van Monte Carlo bijna dichtgereden. Na 5 proeven heeft Loeb nog maar 6.6 seconden voorsprong op Sordo.

Vooral op de eerste proef vanmorgen, de langste KP van de rally over iets meer dan 46 km, zette Sordo een knaltijd neer. De jonge Spanjaard was in zijn C4 liefst 16.2 seconden sneller dan Loeb, die een te harde compound had gekozen. Op de volgende KP realiseerden Loeb en Sordo dezelfde tijd, maar op KP 5 ging de toptijd voor 1.2 seconde weer naar Sordo.

Loeb: “Sinds Duitsland weten we dat Dani zeer snel is op asfalt. Ik liet bij de start van de laatste proef één seconde liggen. Het gaat een fel gevecht worden.”

Sordo: “Ik amuseer me. De auto draait prima en rijdt zeer makkelijk.”

Op 36.1 seconden van Loeb ligt Marcus Grönholm met zijn Ford in derde positie. Grönholm kon door problemen met zijn versnellingsbak voorlopig weinig inbrengen tegen de dominantie van de C4-rijders.

De vierde in de stand, Chris Atkinson, heeft al een achterstand van 1:34. De Subaru-rijder heeft op zijn beurt slechts een kleine voorsprong van 2.7 seconden op de Kronos Citroën Xsara van Manfred Stohl en 4.8 op de Mitsubishi van Toni Gardemeister.

Zwak was de ochtend van Mikko Hirvonen in de tweede officiële Focus. Hirvonen is van 4 naar 7 gezakt op 1:51 van Loeb.

Hirvonen: “Ik heb nog niet het goeie gevoel. Ik moet me beter concentreren, ik moet mezelf in de hand krijgen en beginnen aanvallen. Ik moet dringend wakker worden.”

Ook Petter Solberg schitterde niet meteen. De Noorse Subaru-rijder staat achtste op 2:03.

bron: www.pitstop.tv

Comment

WRC stelt niks meer voor.
                                        Fabrieksteams gedragen zich zoals in de F1...
                                        Piloten worden afgeschermd als besmettelijke ziektes, Parc Fermé is als een gevangenis, alles en nog wat hangt in een mysterieuze sluier alsof het staatsgeheimen zijn.
                                        De laaste jaren is heel dat WRC circus in handen gevallen van gladde marketing mensen die grof geld willen verdienen.
                                        Prijskaartje om even te kijken is navenant.

Jaren geleden ben ik wel eens naar de RAC rally in Engeland gaan zien, 4 dagen baggeren door de bossen terwijl er nog echt gereden werd, gesleuteld en gevloekt.

Het word stilaan tijd dat ze gaan inzien dat populariteit boven geld moet staan.
                                        Als toevallige kijker werd ik zelfs weggejaagd toen ik 2 jaar geleden in Griekenland rondreed met een Vitaratje en plosteling een Peugeot-team tegenkwam...
                                        www.perfectshine.be

Comment

Working...
                                        X