Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Effe kijke naar de tussenstand in argentinië

De organisator van de WK-rally van Argentinië heeft vijf chronoritten afgelast. Het gaat om de proeven 2 tot en met 6, die vandaag hadden moeten gereden worden. Mist in Cordoba heeft de planning van de rally in de war gestuurd.

Bron: pitstop.tv

Blijkbaar kon één van de vliegtuigen met piloten en fia-personeel
    niet landen door de dichte mist ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
      Effe kijke naar de tussenstand in argentinië

De organisator van de WK-rally van Argentinië heeft vijf chronoritten afgelast. Het gaat om de proeven 2 tot en met 6, die vandaag hadden moeten gereden worden. Mist in Cordoba heeft de planning van de rally in de war gestuurd.

Bron: pitstop.tv

Blijkbaar kon één van de vliegtuigen met piloten en fia-personeel
      niet landen door de dichte mist ...
      Ik heb het ook gelezen... stom é!

Comment

• KP 7 en 8 zijn ook afgelast

Comment

• Jeps, er wordt totaal niet gereden vandaag...

edith zegt dat ze alleen nog de SS in Cordoba rijden vandaag
          Last edited by ; 05/05/2007, 00:06.

Comment

• Amai zeg, wa voor ne triestige rally is dat daar zeg?

Comment

• Het zat er al aan te komen é.
              Alles voor de show en dan kom je zulke zaken tegen.

Ik zeg: terug naar de kern van de rallysport!

In Duitsland is het ook al zo: de SS is niet meer in St Wendel maar in Trier centrum.
              Ik vrees dat dat ook minder spectaculair zal zijn dan St Wendel.

Comment

• Lap, 't is weer van 't zelfde in Argentinië... Loeb rijdt iedereen op een hoopje!

BOOOOOOOOOOOOOOOOORING !

Comment

• Bwa, het valt nog relatief mee.
                  Gronholm heeft 'maar' 15 seconden achterstand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                    Bwa, het valt nog relatief mee.
                    Gronholm heeft 'maar' 15 seconden achterstand.
                    Tjah... er zijn maar 5 echte proeven gereden é!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Tjah... er zijn maar 5 echte proeven gereden é!
                      Jammer genoeg wel.
                      Gronholm heeft 3" goedgemaakt ondertussen, dus Loeb moet wel op zijn quivive blijven

Comment

• Lap é, ik denk dat Solberg eruit ligt...

Comment

• Oef, ie staat er weer tussen op de 5e plaats.
                          Maar nu is het plots wel heel spannend(ofwel slaat swrt tilt)

edith zegt dat swrt tilt sloeg. Wilson, Petter en Perez hebben elk 5' aan hun broek. Waarom weet ik ni... Solberg van 2 naar 9
                          Last edited by ; 05/05/2007, 23:47.

Comment

• Solberg retired....

Het houdt maar ni op. Ford daarentegen... Plaatsen 2 tem 5 voor Ford, al een geluk dat Loeb de Franse eer beetje hoog houdt want Sordo heeft ook een lastig seizoen. Stohl staat ondertussen zelf al voor hem met de Xsara!

Comment

• Toeme toch... wat is dat toch met Subaru? Ik had er nu eens goed oog in en hop, 't is weer gedaan!

Comment

• Wel, ik volgde normaal elke rally van heel dichtbij, maar dit seizoen eigenlijk niet meer. Ik hoopte dat Duval m'n interesse nog wat hoog zouhouden, maar dat scenario is nu ook passé.

Ik weet niet wat er moet gebeuren, maar als Latvala (met alle respect) 4 de eindigt, dan is er echt wel bloedarmoede
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                  Wel, ik volgde normaal elke rally van heel dichtbij, maar dit seizoen eigenlijk niet meer. Ik hoopte dat Duval m'n interesse nog wat hoog zouhouden, maar dat scenario is nu ook passé.

Ik weet niet wat er moet gebeuren, maar als Latvala (met alle respect) 4 de eindigt, dan is er echt wel bloedarmoede
                                  Hier hetzelfde...

Voor de rally begint weet je toch al 99% zeker wie er zal winnen!

Ik verlang meer naar de volgende F1 race... dan naar de volgende WK Rally

Comment

• Alé, Duval staat nu toch ingeschreven voor Sardinië.
                                    Ze zouden een Skoda gevonden hebben in Italië.

Als Pyramid nu met geld over de brug komt...
                                    Hij staat waarschijnlijk voor de zekerheid ingeschreven.
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                      Alé, Duval staat nu toch ingeschreven voor Sardinië.
                                      Ze zouden een Skoda gevonden hebben in Italië.

Als Pyramid nu met geld over de brug komt...
                                      Hij staat waarschijnlijk voor de zekerheid ingeschreven.
                                      In AutoNEWS stond dat een van de Skoda's van Wevers nog in Italië stond. Het is misschien die? In elk geval is het toch niet de ideale voorbereiding om dan een WRC te gaan rijden, ik vrees een zoveelste roemloze ondergang. (maar hoop het omgekeerde voor Dudu)

Comment

• Wanneer is de rally van Duitsland weer?
                                        Maxime?

Comment

• Vanaf woensdag 15/08 tot 19/08 zullen
                                          weer heel wat belgen duitsland onveilig
                                          maken

Comment

Working...
                                          X