Oorspronkelijk geplaatst door Gillio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WRC 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenVanaf woensdag 15/08 tot 19/08 zullen
weer heel wat belgen duitsland onveilig
maken
Idd
Hotel is al geboekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenVanaf woensdag 15/08 tot 19/08 zullen
maken
Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk BerichtenIdd
Hotel is al geboekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk BerichtenIk vermoed dat het servicepark nog steeds aan bostalsee ligt.
Ons hotel ligt daar ergens in de buurt.
Service Park en Superspecial zijn allemaal naar Trier verhuisd.
Den eerste dag is met Ruwertal, Veldenz en Schones Moselland gelijk gebleven.
Dag 2 zit je dan wel goed, want dan zijn de KP's in Panzerplatte, Bosenberg, Erzeiler en St Wendeler Land ook gelijk gebleven. Alleen is het park en de SS op dag drie dus in Trier zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimJ Bekijk BerichtenDan moeten we één keer meer naar Trier.
De verhuis van het park en SS in Trier is volgens een slechte beslissing want het zal daar dan enorm druk zijn.
Vorig jaar was er héél weinig volk in Trier voor de start en finish. Ik denk dat ze dit nu willen vermijden en terug het volk naar de gaststad brengen.
Ik ben wel benieuwd naar de SS, die in St Wendel vond ik enorm goed. Afwachten of deze ook zo goed is.
Ik ga ook maar eens hotel boeken, anders zijn we weer te laat zoals vorig jaar
Comment
-
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Wij zitten dit jaar terug in Trier op hotel
En ja ons hotel is al lang gereserveerd
Vorig jaar verbleven we in st-wendel
dichtbij de SS.
Het dilemma zit hem dit jaar inderdaad in de SS.
Blijven we tussen de wijnranken staan of gaan
we ne keer naar de SS kijken.
Hopelijk blijft de soap rond duval niet duren
en kan hij eindelijk starten in den acropolis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenAltijd een mooie rally in Duitsland
Alé, Duval niet in Sradinië maar wel in de Akropolis. Ze hebben drie Skoda's op de kop kunnen tikken.
http://www.pitstoptv.be/
Jammer dat Sardinië net niet meer haalbaar is!
Comment
-
-
maken
Comment
-
Bwa rond 1999-2000 geloof ik was het toch redelijk OK.
Je had toch redelyk wat fabrieksteams :
Toyota
Seat
Peugeot
Mitsubishi
Subaru
Ford
Skoda
Hyundai
En wat is het nu?? Enkel Ford & Citroen met een officieel fabrieksteam. 't is idd triestig gesteld met het WK.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenBwa rond 1999-2000 geloof ik was het toch redelijk OK.
Je had toch redelyk wat fabrieksteams :
Toyota
Seat
Peugeot
Mitsubishi
Subaru
Ford
Skoda
Hyundai
En wat is het nu?? Enkel Ford & Citroen met een officieel fabrieksteam. 't is idd triestig gesteld met het WK.
't Gaat inderdaad niet te best met het WRC (en dat is nog zacht uitgedrukt)
Comment
-
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
WRC Sardinië - Loeb out op KP 13!
Sébastien Loeb is uit koers in de WK-rally van Sardinië. Loeb, die aan de leiding stond, belandde op proef 13 in een gracht en kon niet meer verder. Marcus Grönholm heeft de koppositie overgenomen.
Sardinië zal Loeb geen vierde opeenvolgende zege opleveren. De Franse Citroën-rijder, die met ruim een halve minuut voorsprong aan de leiding lag, maakte een fout op de eerste proef van de slotdag en slipte naast de weg. De C4 van Loeb zat er muurvast, waardoor de wereldkampioen voor het eerst dit seizoen de handdoek moest werpen.
Ook Grönholm spinde op deze proef, maar de Fin hield zijn Focus op de baan en nam de leiding over voor zijn teamgenoot Mikko Hirvonen en Dani Sordo.
Als hij wint, dan wordt Grönholm opnieuw leider in het WK met 7 punten voorsprong op Loeb.
Comment
Comment