Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DUVAL IS SO BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man man, wat een rally en wat een piloot! Het was fantastisch!!!!

Wat is er dan eigenlijk gebeurd met Sordo?

Comment

• Motorpech bij Sordo
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oliedruk viel weg.

Comment

• Wanneer tonen ze nog iets van de rally op tv? Ik heb wel geen digi TV of schotelantenne...

Comment

• Dernet om 18u30 was het Champions.
            Normaal herzenden ze dat uit tijdens de week (dinsdag of donderdag dacht ik

Comment

• Straks 23.00u op Eurosport een verslag van Dag 3

Die van de andere dagen waren gisteren en eergisteren op de buis natuurlijk, maar een volledig verslag volgt in de week.
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Eurosport heb ik niet.. het enige wat ik van rally gezien heb dit weekend is 2 keer die spin van duval op het journaal..
                en als hij niet zo hoog gefinished was dan hadden we wsl helemaal niks gezien van rally..
                Last edited by ; 20/08/2007, 00:32.

Comment

• Mijn handjesgeschud met Duval heeft dus gewerkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
                    Eurosport heb ik niet.. het enige wat ik van rally gezien heb dit weekend is 2 keer die spin van duval op het journaal..
                    en als hij niet zo hoog gefinished was dan hadden we wsl helemaal niks gezien van rally..
                    élke WK Rally wordt gecoverd door de journaals op één
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• mja, 10s beeld of zo..
                      waar is de tijd dat kanaal2 nog reviews toonde van een half uur..

Comment

• Amai, zo mogen ze mij ook wel lastig vallen voor een interview

Comment

• Wat een volwassen rally van Duval. Retesnel en zuiver.
                          Hij heeft bij deze z'n visitekaartje afgegeven.
                          De geruchten dat hij in de kijker staat bij Citroen voor 2008 groeit toch weer. Sordo zal in de volgende paar rally's z'n kunnen moeten tonen. Trouwens de smile op Frequelin z'n gezicht gezien toen hij over Duval bezig was?

En Suzuki blijft ook mogelijk voor Duval.

Ik blijf het grappig vinden dat Stéphane Prévot de crashes van Duval beu was en dan met Atkinson gaat rijden, die er toch ook al een paar mooie op z'n conto staan heeft...

edit: Het is idd echt bedroevend wat de VRT maar laat zien van WRC. 10-20 secondne in het nieuws en wat tonen ze dan van de hele rally? De spin van Duval... Ik keek vroeger de zondag op ITV maar nu zenden di edat uit op ITV4 en kan ik dat niet meer zien. Dus enkel Eurosport blijft over. Speciaal daarvoor heb ik een digibox aangeschaft...

Mooi hé

Last edited by Hayes; 20/08/2007, 10:52.
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten

Amai, zo mogen ze mij ook wel lastig vallen voor een interview

Ik wist niet dat je het voor Duitse radiojournalisten had
                            Ik heb vrijdagavond even met die brunette gepraat. Die reist dus bijna het ganse WRC rond voor FOX en ze kende duidelijk wat van de sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                              Die reist dus bijna het ganse WRC rond voor FOX en ze kende duidelijk wat van de sport

Van dé sport?
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                Van dé sport?
                                Tuurlijk, van de rally é... Van wat anders

Comment

• Telkens ik terugdenk aan deze rally, begin ik te smilen!

Mijn prono zal wel een ramp zijn, maar dat kan me eigenlijk niks schelen! Ik ben zo content voor Dudu!!!!!

Comment

• Ik heb de smaak goed te pakken en probeer dit jaar nog een WRC mee te pikken. Duitsland ken ik ondertussen wel

En wie weet staat Trier nog op het programma volgend jaar. Vorig jaar zouden ze veel verlies hebben gemaakt en Berlijn zou op de loer liggen.... En het gerucht ging zelf de ronde dat Duitsland hun manche volledig zou kunnen verliezen. Laten we hopen van niet, ik denk niet dat er in Europa nog WRC's zijn met zoveel sfeer, volk en schitterende KP's.

Comment

• Zou België ooit geen WRC Rally kunnen verzorgen? Ook een asfaltrally dan wel in de streek van Laroche. Dat zou wel geweldig zijn denk ik.

Comment

• Ieper ZOU het dan zijn hoor...
                                        Bestelt
                                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                          Zou België ooit geen WRC Rally kunnen verzorgen? Ook een asfaltrally dan wel in de streek van Laroche. Dat zou wel geweldig zijn denk ik.
                                          Natuurlijk zou dat kunnen, waarom niet?
                                          Ik denk dat het aan motivatie ontbreekt bij enkele beleidsorganen. Als je ziet welke beslissingen voor het BK bv. worden genomen dan stel je je toch vragen. In elk geval moeten we de eerstkomende jaren nog geen WRC in België verwachten denk ik. Nochtans kan je hier een schitterende rally samenstellen van bv. een Ardennenetappe tot een KP uit Ieper....

Hopelijk blijft Trier toch op de kalender staan, ik zou het te fel missen anders.

Comment

Working...
                                          X