Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    Ik heb de smaak goed te pakken en probeer dit jaar nog een WRC mee te pikken. Duitsland ken ik ondertussen wel

En wie weet staat Trier nog op het programma volgend jaar. Vorig jaar zouden ze veel verlies hebben gemaakt en Berlijn zou op de loer liggen.... En het gerucht ging zelf de ronde dat Duitsland hun manche volledig zou kunnen verliezen. Laten we hopen van niet, ik denk niet dat er in Europa nog WRC's zijn met zoveel sfeer, volk en schitterende KP's.

Trier zou zeker niet mogen verdwijnen. Echt een superstreek voor de rally. En wat een sfeer....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Ieper ZOU het dan zijn hoor...
      Ik weet het, dat wilde ik er bij zetten dat het die niet zou mogen zijn maar dat zou Maxime waarschijnlijk niet geapprecieerd hebben.

Comment

• De 24u van Ronse terug op het programma brengen en over 5j een WRC van maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Ik weet het, dat wilde ik er bij zetten dat het die niet zou mogen zijn maar dat zou Maxime waarschijnlijk niet geapprecieerd hebben.
          Wat 555 zegt is waar, je kan makkelijk half België gebruiken he
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
            Natuurlijk zou dat kunnen, waarom niet?
            Ik denk dat het aan motivatie ontbreekt bij enkele beleidsorganen. Als je ziet welke beslissingen voor het BK bv. worden genomen dan stel je je toch vragen. In elk geval moeten we de eerstkomende jaren nog geen WRC in België verwachten denk ik. Nochtans kan je hier een schitterende rally samenstellen van bv. een Ardennenetappe tot een KP uit Ieper....

Hopelijk blijft Trier toch op de kalender staan, ik zou het te fel missen anders.
            Ik zie het allesinds niet direct gebeuren hoor.

Niet alleen ontbreekt er federale steun voor het organiseren van dergelijk evenement, ook België als land is voor zo'n WK manche niet zeer interessant. Te klein land, te kleine afzetmarkt voor de constructeurs, te weinig grote sponsormogelijkheden etc etc. Volgens mij is dit een belangrijkere reden waarom zo'n rally nu net niet in ons land kan gehouden worden.

Comment

• Ik weet uit heel goede bron dat een bepaalde rally uit belgie er heel dicht bij is geweest, maar dan ook heel dicht bij, maar ze uiteindelijk voor Cyprus gekozen hebben omdat hun presentatie beter was, anders was het 99% zeker die belgische rally geweest

Maar nu zie ik het echt nietmeer gebeuren dat er nog een belgische rally in het wk komt, of er zou een hele grote sponsor ofzo moeten achterzitten en alles en iedereen moest perfect samenwerken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                Ik zie het allesinds niet direct gebeuren hoor.

Niet alleen ontbreekt er federale steun voor het organiseren van dergelijk evenement, ook België als land is voor zo'n WK manche niet zeer interessant. Te klein land, te kleine afzetmarkt voor de constructeurs, te weinig grote sponsormogelijkheden etc etc. Volgens mij is dit een belangrijkere reden waarom zo'n rally nu net niet in ons land kan gehouden worden.
                Nu zie ik dat ook niet meer direct gebeuren.
                Maar die federale steun is een van de belangrijkste zaken denk ik. Dat we een klein land zijn hoeft niet persé een njet te betekenen. Zie maar hoe Portugal ijverde voor de WRC of hoe Ierland nu ook een WRC mag hosten. Het kan wel degelijk indien de mentaliteit er is. We zitten echter met politici die niet meteen hiervoor gaan opkomen én de RACB heeft de afgelopen jaren toch ook serieuze steken laten vallen.

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                Ik weet uit heel goede bron dat een bepaalde rally uit belgie er heel dicht bij is geweest, maar dan ook heel dicht bij, maar ze uiteindelijk voor Cyprus gekozen hebben omdat hun presentatie beter was, anders was het 99% zeker die belgische rally geweest

Maar nu zie ik het echt nietmeer gebeuren dat er nog een belgische rally in het wk komt, of er zou een hele grote sponsor ofzo moeten achterzitten en alles en iedereen moest perfect samenwerken...
                Uit heel goede bron...
                Zeg nooit nooit, maar nu denk ik ook niet dat het er ooit nog van komt. Als er nieuwe rally's bijkomen dan zal dat in het Midden Oosten wel zijn. Als je ziet hoe Al Qaida bij Ford een contract krijgt. Nuja, 30 miljoen euro aan Ford betalen... Zo krijgt iedereen een stuur.

Comment

• Om een klein voorbeeldje te geven:

Bij de voorstelling van een rally uit het irc waren de minister van sport en nog een andere minister van kweetnietmeerwat, de gouverneur en de burgemeester aanwezig namens de overheid.

Dat zie ik hier in belgie nog niet direct gebeuren, wel in tegendeel.

Als je dat soort steun niet hebt + je bent zo'n klein land zoals het onze + nog enkele andere nadelen dan wordt het toch wel heel moeilijk om in het WRC opgenomen te worden.

Comment

• En dan nog... we hebben al een internationale rally hier in België! Het b(l)oeiende IRC dat elk jaar naar Ieper afzakt heeft ook een bijzonder cachet en brengt zoals dit jaar, heel wat spanning in de rally!

Comment

• Straks enkele van mijn foto's!

Comment

• Bon, hier gaan we dan!
                        Gelieve niks te posten tot ik mijn hele reeks hier neergepland heb!

Comment

• ...

Comment

• ...

Comment

• ...

Comment

• ...

Comment

• ...

Comment

• ...