Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WRC 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenWat is het nut van die hekkens? Nog enkel het bordje "verboden te voederen" ontbreekt.
Komt door enkele probs vorig jaar tussen de perslui, vooral aan Gina. (de jump)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenBon, hier gaan we dan!
Gelieve niks te posten tot ik mijn hele reeks hier neergepland heb!
Op dat klein schermke hebt ge daar nooit geen idee van hoe scherp ze wel zijn.
Twas een geslaagd weekendje!!
François Duval is back e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reedsh Bekijk Berichtenwow, knappe foto's...
Op dat klein schermke hebt ge daar nooit geen idee van hoe scherp ze wel zijn.
Twas een geslaagd weekendje!!
François Duval is back e
Als ge ze wil, zet ik ze wel eens op CD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEn de laatste...
't Was gewoonweg zalig!!!!
Compo is goed, maar kleuren te verzadigd;
Te saaie prent, met weinig actie .
Blijven oefenen
Mooi scherp. Misschien volgende keer anders kaderen.
het zou hier, zoals Yquem reeds aanhaalde, zoveel leuker geweest zijn als je standpunt beter gekozen was, zodanig dat men ziet dat het mannetje naar jou roept. En wat meer naar links gezien zijn kijkrichting naar rechts is.
Gewoon enkele tips
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEven een opmerking wat betreft je "foto's"
Compo is goed, maar kleuren te verzadigd;
Te saaie prent, met weinig actie .
Blijven oefenen
Mooi scherp. Misschien volgende keer anders kaderen.
het zou hier, zoals Yquem reeds aanhaalde, zoveel leuker geweest zijn als je standpunt beter gekozen was, zodanig dat men ziet dat het mannetje naar jou roept. En wat meer naar links gezien zijn kijkrichting naar rechts is.
Gewoon enkele tips
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenEventjes mijn foto's hier zetten van verleden weekend.
M5 bij vertrek...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenLeg jij niks op je zetel voor bescherming?
wees gerust er is niks van schade aan de zetels...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichtenlol
wees gerust er is niks van schade aan de zetels...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenWat is het nut van die hekkens? Nog enkel het bordje "verboden te voederen" ontbreekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenGronholm heeft ondertussen gewonnen met 0.4sec voorsprong op loeb
Subaru bewijst ook terug betrouwbaar en min of meer competitief te zijn. Wel opvallend dat Atkinson opnieuw beter rijdt dan Mr Hollywood. En sinds Prévot aan zijn zij zit, volgen de prestaties in stijgende lijn. Ik hoop dat Atkinson bij Subaru toch blijft. Wie weet met Dudu aan zijn zij!
Comment
Comment