Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bon, hier gaan we dan!
Gelieve niks te posten tot ik mijn hele reeks hier neergepland heb!
wow, knappe foto's...
Op dat klein schermke hebt ge daar nooit geen idee van hoe scherp ze wel zijn.
Twas een geslaagd weekendje!!
François Duval is back e
wow, knappe foto's...
Op dat klein schermke hebt ge daar nooit geen idee van hoe scherp ze wel zijn.
Twas een geslaagd weekendje!!
François Duval is back e
Thanks! Van de 360 foto's heb ik er 200 overgehouden. Al de slechte en deze die te hard op elkaar lijken heb ik verwijderd. Mijn HD dankt me!
Compo is goed, maar kleuren te verzadigd;
Te saaie prent, met weinig actie .
Blijven oefenen
Mooi scherp. Misschien volgende keer anders kaderen.
het zou hier, zoals Yquem reeds aanhaalde, zoveel leuker geweest zijn als je standpunt beter gekozen was, zodanig dat men ziet dat het mannetje naar jou roept. En wat meer naar links gezien zijn kijkrichting naar rechts is.
Compo is goed, maar kleuren te verzadigd;
Te saaie prent, met weinig actie .
Blijven oefenen
Mooi scherp. Misschien volgende keer anders kaderen.
het zou hier, zoals Yquem reeds aanhaalde, zoveel leuker geweest zijn als je standpunt beter gekozen was, zodanig dat men ziet dat het mannetje naar jou roept. En wat meer naar links gezien zijn kijkrichting naar rechts is.
Damn zeg, 't is nog een spectaculaire afsluitdag geworden. Afwisselend besttijden voor Grönholm en Loeb met telkens bijna de kleinst mogelijke verschillend!
Gronholm heeft ondertussen gewonnen met 0.4sec voorsprong op loeb
Zelf 0.3sec. Nogal de moeite dat je je vier dagen je ziel uit het lijf rijdt om dan zo nipt te winnen/verliezen . Wel sport op het hoogste niveau!!! Wie zei dat het geen spannend seizoen ging worden, gelukkig wel dus!
Subaru bewijst ook terug betrouwbaar en min of meer competitief te zijn. Wel opvallend dat Atkinson opnieuw beter rijdt dan Mr Hollywood. En sinds Prévot aan zijn zij zit, volgen de prestaties in stijgende lijn. Ik hoop dat Atkinson bij Subaru toch blijft. Wie weet met Dudu aan zijn zij!
Comment