Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WRC 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    Zelf 0.3sec. Nogal de moeite dat je je vier dagen je ziel uit het lijf rijdt om dan zo nipt te winnen/verliezen . Wel sport op het hoogste niveau!!! Wie zei dat het geen spannend seizoen ging worden, gelukkig wel dus!

Subaru bewijst ook terug betrouwbaar en min of meer competitief te zijn. Wel opvallend dat Atkinson opnieuw beter rijdt dan Mr Hollywood. En sinds Prévot aan zijn zij zit, volgen de prestaties in stijgende lijn. Ik hoop dat Atkinson bij Subaru toch blijft. Wie weet met Dudu aan zijn zij!
    Solberg heeft toch al bijgetekend bij Subaru?

Comment

• lol
      Groenholm n00b turn at WRC Rallye Shakedown in Trier/Germany 2007. Taken by Husky

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        Solberg heeft toch al bijgetekend bij Subaru?
        Jeps, normaal zelf tot 2009.
        Maar naar het schijnt zou hij toch weggaan. Ford of Citroen zouden opties zijn, Atkinson werd gespot bij Suzuki...

Comment

• Grönholm stopt in december met rallyrijden

vr 14/09/07 - Rallyrijder Marcus Grönholm (39) is aan zijn laatste seizoen bezig. Na dit jaar stopt de tweevoudige wereldkampioen en huidige WK-leider ermee. Dat kondigde de Finse Ford-rijder zelf aan op zijn website.

(later meer)

bron: www.sporza.be

Het zat er aan te komen, maar ik zal hem keihard missen...

Hij was de enige die nog kon duelleren met Loeb.

Comment

• Een monument die er mee stopt.
            En bovendien a damn funny man

Alé, er komt een plaats vrij bij Ford
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Hopelijk kan hij in schoonheid afscheid nemen met een derde wereldtitel. Stiekem hoop ik dat Duval volgend jaar zijn plaatsje krijgt, maar ik vrees dat die kans zeer klein zal zijn.

Comment

• Ik vrees dat het Matthew Wilson zal worden
                R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                  Ik vrees dat het Matthew Wilson zal worden
                  Denk je? Als ze er eentje bij Stobart kiezen, zouden ze toch beter voor Latvala gaan. Die kan toch veel betere resultaten voorleggen dan Wilson. Maar ja, Wilson is nu eenmaal "de zoon van", dus het zou wel kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
                    Ik vrees dat het Matthew Wilson zal worden
                    Ik denk toch van niet hoor... Wilson is nog veel te groen achter zijn oren en heeft nog niet al te veel bewezen in het WK.

Comment

• Damn, Grönholm was een gevestigde waarde, die nog zeer goed kon concurreren met Loeb. Persoonlijk was hij mijn favoriet. I'll mis him!

Comment

• Jammer, maar de tijd van gaan is gekomen zeker?!
                        Hopelijk kan Ford en Hirvonen toch nog de strijd aangaan met Loeb. Of wie weet gaat Solberg toch ook nog verhuizen.

Comment

• Hij is er al

Comment

• En nu maar hopen dat het een C4 of Focus killer wordt!!!

Comment

• En dat hij het tenminste een volledige rally uithoudt.
                              BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Atkinson
                                heeft bijgetekent net als prevot

Sohlberg heeft een clausule in zijn contract dat em wegkan als er niet genoeg punten gepakt worden
                                of bepaalde prestaties niet bereikt worden.

Is in onderhandeling met Ford en Citroen.

Comment

• Akkoord dat de Subaru ondermaats presteert de laatste 2 seizoenen, maar Solberg heeft toch ook al de nodige fouten gemaakt hoor. Misschien door altijd op de limiet te moeten rijden...

Comment

• met nog 4 rallies te gaan, staat de stand er als volgt voor:
                                    gronholm: 96 pt
                                    loeb: 90 pt
                                    hirvonen: 74 pt

loeb heeft vandaag gewonnen voor sordo & gronholm, duval werd nog mooi 5de na de fabrieksteams..

Comment

• Duval heeft met 2 gereden rallies 12 punten en schuift zo naar plaats 9 , direct ook voorbij Stohl (die heel wat meer rallies reed dit seizoen) maw it's all about the money

Ik verlang al naar volgend weekend...

Comment

• Wat zou het nu worden voor Dudu volgend jaar...? Ik ben echt benieuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                          Wat zou het nu worden voor Dudu volgend jaar...? Ik ben echt benieuwd
                                          Na Corsica zal er wel het een en het ander duidelijk worden denk ik.
                                          Als ie terug goed scoort en de Suzuki presteert al naar behoren... Waarom niet?

Comment

Working...
                                          X