Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
WRC 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenSolberg heeft toch al bijgetekend bij Subaru?
Maar naar het schijnt zou hij toch weggaan. Ford of Citroen zouden opties zijn, Atkinson werd gespot bij Suzuki...
Comment
-
Grönholm stopt in december met rallyrijden
vr 14/09/07 - Rallyrijder Marcus Grönholm (39) is aan zijn laatste seizoen bezig. Na dit jaar stopt de tweevoudige wereldkampioen en huidige WK-leider ermee. Dat kondigde de Finse Ford-rijder zelf aan op zijn website.
(later meer)
Het zat er aan te komen, maar ik zal hem keihard missen...
Hij was de enige die nog kon duelleren met Loeb.
Comment
-
Ik vrees dat het Matthew Wilson zal worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIk vrees dat het Matthew Wilson zal worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIk vrees dat het Matthew Wilson zal worden
Comment
-
Akkoord dat de Subaru ondermaats presteert de laatste 2 seizoenen, maar Solberg heeft toch ook al de nodige fouten gemaakt hoor. Misschien door altijd op de limiet te moeten rijden...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Duval heeft met 2 gereden rallies 12 punten en schuift zo naar plaats 9 , direct ook voorbij Stohl (die heel wat meer rallies reed dit seizoen) maw it's all about the money
Ik verlang al naar volgend weekend...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWat zou het nu worden voor Dudu volgend jaar...? Ik ben echt benieuwd
Als ie terug goed scoort en de Suzuki presteert al naar behoren... Waarom niet?
Comment
Comment