Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Italië 2010
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichtenal vond ik hem toch op zijn minst één keer waaieren over de baan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autospoter Bekijk Berichtener stond tijdens race in de pitlane een ziekwagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autospoter Bekijk Berichtener stond tijdens race in de pitlane een ziekwagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenKomkom, 'waaieren'. Je mag één keer van lijn veranderen, en dat deed hij ...
Maar het feit dat Hulkenberg van 2 keer van de baan gaat en nog een 3e keer van de baan gaat in een gevecht en dan z'n plaats dan niet wil afstaan, dat vond ik gewoon kinderachtig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzVettel maakt nog kans maar dan moet hij presteren en foutloos rijden .
Webber moet eens crashen.
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenMeent gij da nu? Die kerel streed wel voor de 6de plaats hé...
Oh nee... Webber komt eraan, ik zal maar mooi uit de weg gaan!!!
Hallo, racen mag nog wel hoor...
Dikke pluim voor het groentje Hulkenberg!!!!
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenEén keer een chicane afsnijden tot daar maar de tweede keer had hij Webber moeten laten voorgaan ofwel een penalty krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janjansen Bekijk BerichtenEn Vettel mag hulkenberg ook wel eens op een pintje trakteren later, want anders was hij niet voor hen uit de pits geraakt.
Jammer van Hamilton.
Ik vraag me af of hij zonder dat tikje van Alonso meer afstand had kunnen nemen... Jammer. hij verliest de race in de pits.
Hamilton maakt een echt domme fout. Het wil er bij hem toch niet uit hé.
Verder heeft Vettel verdomd geluk vandaag. Alsonso heeft geluk dat Massa bij start niet meer durft. Al heeft de Spanjool vandaag wel verdiend gewonnen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dorramide7 Bekijk BerichtenPrachtig hoe Button dit seizoen rijdt. AL die criticasters die vorig seizoen zeiden dat hij alleen kon winnen omdat Brawn mijlenver boven de rest stond...
Ik vraag me af of hij zonder dat tikje van Alonso meer afstand had kunnen nemen... Jammer. hij verliest de race in de pits.
Hamilton maakt een echt domme fout. Het wil er bij hem toch niet uit hé.
Verder heeft Vettel verdomd geluk vandaag. Alsonso heeft geluk dat Massa bij start niet meer durft. Al heeft de Spanjool vandaag wel verdiend gewonnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenWTF? Hebt gij gezopen ofzo?Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment