Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Italië 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
    Ik til er niet zo zwaar aan, je moet rekening houden dan Hulkenberg constant in z'n spiegels moest kijken waar webber zat en hij tevens ferm onder druk moest rijden waardoor hij best wel de chicane afsneed aangezien hij anders mss. zou crashen.

Anderzijds moet webber zich niet ergeren aan Hulkenberg want hij moest dan maar hetzelfde gedaan hebben.
    Eén keer een chicane afsnijden tot daar maar de tweede keer had hij Webber moeten laten voorgaan ofwel een penalty krijgen. Dat hij verdedigend rijdt heb ik geen probleem mee, het is nog altijd een race en hij heeft alle recht om zijn plek te verdedigen al vond ik hem toch op zijn minst één keer waaieren over de baan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
      al vond ik hem toch op zijn minst één keer waaieren over de baan.
      Komkom, 'waaieren'. Je mag één keer van lijn veranderen, en dat deed hij ...

Comment

er stond tijdens race in de pitlane een ziekwagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autospoter Bekijk Berichten
          heb je hem gespodt
          1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autospoter Bekijk Berichten
            Yamamoto was tegen iemand van zijn team gereden. HRT heeft er nog een boete voor gekregen, en die hebben al geen nagel om aan hun g*t te krabben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
              Komkom, 'waaieren'. Je mag één keer van lijn veranderen, en dat deed hij ...
              Het gevecht zelf vond ik niks mis mee tussen Webber en Hulkenberg, beiden gingen er vol voor en riskant afblokken hoort er nu eenmaal bij.
              Maar het feit dat Hulkenberg van 2 keer van de baan gaat en nog een 3e keer van de baan gaat in een gevecht en dan z'n plaats dan niet wil afstaan, dat vond ik gewoon kinderachtig...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                Vettel maakt nog kans maar dan moet hij presteren en foutloos rijden .
                Webber moet eens crashen.
                Ja leuk, een kampioenschap dat beslist wordt door pech van de tegenstand, teamorders of door tussenkomst van de FIA.

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                Meent gij da nu? Die kerel streed wel voor de 6de plaats hé...

Oh nee... Webber komt eraan, ik zal maar mooi uit de weg gaan!!!

Hallo, racen mag nog wel hoor...

Dikke pluim voor het groentje Hulkenberg!!!!
                dit:

Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                Eén keer een chicane afsnijden tot daar maar de tweede keer had hij Webber moeten laten voorgaan ofwel een penalty krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janjansen Bekijk Berichten
                  En Vettel mag hulkenberg ook wel eens op een pintje trakteren later, want anders was hij niet voor hen uit de pits geraakt.

Jammer van Hamilton.
                  Prachtig hoe Button dit seizoen rijdt. AL die criticasters die vorig seizoen zeiden dat hij alleen kon winnen omdat Brawn mijlenver boven de rest stond...

Ik vraag me af of hij zonder dat tikje van Alonso meer afstand had kunnen nemen... Jammer. hij verliest de race in de pits.

Hamilton maakt een echt domme fout. Het wil er bij hem toch niet uit hé.
                  Verder heeft Vettel verdomd geluk vandaag. Alsonso heeft geluk dat Massa bij start niet meer durft. Al heeft de Spanjool vandaag wel verdiend gewonnen.

Comment

Vandaag? De GP van Italie is alweer een paar weken geleden.
                    2012 Renault Megane RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dorramide7 Bekijk Berichten
                      Prachtig hoe Button dit seizoen rijdt. AL die criticasters die vorig seizoen zeiden dat hij alleen kon winnen omdat Brawn mijlenver boven de rest stond...

Ik vraag me af of hij zonder dat tikje van Alonso meer afstand had kunnen nemen... Jammer. hij verliest de race in de pits.

Hamilton maakt een echt domme fout. Het wil er bij hem toch niet uit hé.
                      Verder heeft Vettel verdomd geluk vandaag. Alsonso heeft geluk dat Massa bij start niet meer durft. Al heeft de Spanjool vandaag wel verdiend gewonnen.
                      WTF? Hebt gij gezopen ofzo?

Comment

Welkom op dit forum en gelukkige verjaardag Dorramide7.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          WTF? Hebt gij gezopen ofzo?
                          Aangezien hij Button een fantastisch piloot vindt, moet het wel een verstandige mens zijn
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                          X