Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ken Block Gymkhana THREE !
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 5@mw!$3 Bekijk BerichtenStaat hier al... http://autoforum.be/showthread.php?t=42558&page=56
Sorry wist ik niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtende werner heeft er een zware concurrent bij qua banden slijtage
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenwerner block!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
ik zou die jongen eigenlijk eens willen bezig zie tijdens een gewone belcar op zolder.
krijg je waarschijnlik uit koen wouters zoiets te horen van. "omg waarom draait die auto eerst 2 rondjes rond mijn auto voor die mij voorbijsteekt ?"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk BerichtenMan kan duidelijk een stukje sturen en toch breekt hij niet echt potten in het WRC ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenEr is een groot verschil tussen een stukje kunnen sturen en de ballen hebben om tijdens echte rally voluit te durven gaan zoals een Loeb
WRC-toppers zijn dan wel voor mij een Loeb, Mcrae, Solberg, Rohrl en de vliegende finnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenBlock heeft meerdere takes nodig om die toeren uit te halen, terwijl de WRC-toppers dat in 1 take zouden doen.
Ik wil absoluut Block z'n kunnen niet minimaliseren, maar fuck die kerel wordt gigantisch gehypet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDit. Waarheid.
Ik wil absoluut Block z'n kunnen niet minimaliseren, maar fuck die kerel wordt gigantisch gehypet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDit. Waarheid.
Veel mensen vinden dit cool om te zien en het wordt cool gemaakt door sponsors als Monster en DC Shoes. Ik vind het echt leuk dat de autosport zo'n 'hippe' dingen kan laten zien!
Comment
Comment