Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ken Block Gymkhana THREE !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ken Block Gymkhana THREE !

Shot just south of Paris, France in Linas at l'Autodrome de Linas --Montlhéry, this 1.58 mile oval track, built in 1924, features banks as steep as 51 degree...

Dit is echt wel de moeite om te zien

Staat hier al... http://autoforum.be/showthread.php?t=42558&page=56

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 5@mw!$3 Bekijk Berichten

Sorry wist ik niet

Comment

de werner heeft er een zware concurrent bij qua banden slijtage

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          de werner heeft er een zware concurrent bij qua banden slijtage
          werner block!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
            werner block!!
            Ik verwacht binnenkort een filmpje van onze eigen Ken Block!!

Comment

zotjes !!!
              2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Man kan duidelijk een stukje sturen en toch breekt hij niet echt potten in het WRC ...

Comment

Veel van die wrc toppers zullen zo'n fratsen kunnen uithalen denk ik.

Ik denk dat je zou verschieten moest bv Jean Ragnotti eens losgelaten worden op zo'n parcours

Comment

Gigi Galli kan dat nog beter denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                      http://www.youtube.com/watch?v=4TshF...layer_embedded

Dit is echt wel de moeite om te zien
                      3.16 is wel leuk

ik zou die jongen eigenlijk eens willen bezig zie tijdens een gewone belcar op zolder.
                      krijg je waarschijnlik uit koen wouters zoiets te horen van. "omg waarom draait die auto eerst 2 rondjes rond mijn auto voor die mij voorbijsteekt ?"

Comment

Galli...

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk Berichten
                          Man kan duidelijk een stukje sturen en toch breekt hij niet echt potten in het WRC ...
                          Er is een groot verschil tussen een stukje kunnen sturen en de ballen hebben om tijdens echte rally voluit te durven gaan zoals een Loeb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten
                            Er is een groot verschil tussen een stukje kunnen sturen en de ballen hebben om tijdens echte rally voluit te durven gaan zoals een Loeb
                            Block heeft meerdere takes nodig om die toeren uit te halen, terwijl de WRC-toppers dat in 1 take zouden doen.

WRC-toppers zijn dan wel voor mij een Loeb, Mcrae, Solberg, Rohrl en de vliegende finnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                              Block heeft meerdere takes nodig om die toeren uit te halen, terwijl de WRC-toppers dat in 1 take zouden doen.
                              Dit. Waarheid.

Ik wil absoluut Block z'n kunnen niet minimaliseren, maar fuck die kerel wordt gigantisch gehypet
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

blijft leuk om te zien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  Dit. Waarheid.

Ik wil absoluut Block z'n kunnen niet minimaliseren, maar fuck die kerel wordt gigantisch gehypet
                                  Idd, echt. Wie weet hoeveel keer zou hij dat circuitje nog niet afgehuurd hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                    Dit. Waarheid.

En terecht! Hij brengt de rallysport in de belangstelling maar dan vanuit een volledig ander oogpunt...
                                    Veel mensen vinden dit cool om te zien en het wordt cool gemaakt door sponsors als Monster en DC Shoes. Ik vind het echt leuk dat de autosport zo'n 'hippe' dingen kan laten zien!

Comment

Ford Oostenrijk zou een gelimiteerde versie van de Fiesta uitbrengen.

naar aanleiding van een Monster gymkhana evenement in Oostenrijk.
                                      Het zou plaatsvinden op 10 juli in Wenen,te vroeg op in te passen in mijn verlof.

Comment

is dat een wegversie of een rally versie want als wegversie zie ik da wel zitten das cool om mee rond te sjeezen.

Comment

Working...
                                        X