Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Singapore 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Als Hamilton eerst de bocht induikt en hij links vanachter wordt aangetikt, wie ramt er dan wie?

Heb jij de race eigenlijk wel gezien???
    Volgens mij duiken ze samen de bocht in. Hamilton pakt een paar meter omdat hij een betere rijlijn heeft, maar Webber kan zijn auto niet wegtoveren. Hamilton had ruimte moeten laten, dan was hij er nog voorbij gegaan. Eigen schuld.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
      Volgens mij duiken ze samen de bocht in. Hamilton pakt een paar meter omdat hij een betere rijlijn heeft, maar Webber kan zijn auto niet wegtoveren. Hamilton had ruimte moeten laten, dan was hij er nog voorbij gegaan. Eigen schuld.
      Zoals ik al zei, Webber is nooit schuldig...

Comment

Goed dat ge het inziet.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
          Zo kan ik ook wereldkampioen worden, gewoon m'n tegenstanders van de baan rijden. Eerst Vettel die Button eraf ramt en nu Webber bij Hamilton. Anders stonden de McLarenrijders aan de leiding in de WK tussenstand.
          Vettel en Webber hebben trouwens Hamilton ook al een handje geholpen hoor (GP Turkije), dus je moet niet doen alsof Hamilton dé pechvogel is. Voor mij was dit een zuiver race incident.

Comment

Voor mij ook, ik had hetzelfde gedaan in Webber zijn plaats.
            Als er iemand fout treft is het dieje Di Grassi...

Comment

De neger ligt er weeral uit, 2 op 2. Ik bekijk het lekker onsportief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                Racisten als jij plaatsen beter geen comments...

Zuiver raceincident volgens mij. Knap van Hamilton dat ie toch probeert in te halen, jammer dat het zo afloopt.

Comment

Godverdomme Webber!!!!! Aaargh ik haat die kerel door en door, godverdomme!!!

Hamilton mag een kruis over over 2010 trekken
                  Webber doet nooit iets mis...

Vettel moest maar niet langs links in dat te kleine gat proberen in te halen...
                  Kovalainen moest maar niet in de weg rijden...
                  Hamilton moet zijn bocht maar op de niet correcte manier nemen...

Tis een janet, kmoet er al heel het seizoen niks van hebben, van mij mag die de volgende race zwaar crashen ofzo... Paljas dat die is...
                  Amai, gij zijt wel een kenner hoor...!
                  I mean wtf, als er één iemand schuld treft in die crash dan is het Hamilton zelf. Als je dat al niet inziet...

Comment

Dat Webber zwaar moet crashen in één van de volgende races, kun jij niet lezen?
                    Als webber eventjes van z'n gas was gegaan, was er niks gebeurt...

tuurlijk is dit een race incident, maar wel een zwaar kut race incident...

Diegene die ik het minst graag WK zie worden rijdt diegene die ik het meest graag WK zie worden van de baan...
                    Ni belachelijk doen hé...

Ging Hamilton dan tesamen nog door de bocht met Vettel en Alonso ofzo???

Neen, doordat Di Grassi niet uit de weg ging, kon Hamilton inmens profiteren, dit was niet naar de zin van Webber(logisch!) Maar om dan zo roekeloos de bocht in te duiken terwijl je weet dat je daarbij je concurrent gaat raken, dat is er een beetje heel veel over...
                    Onnozele, Hamilton was diegene die de bocht correct aansneed...
                    Hamilton reed op de perfecte rijlijn

hamilton: buiten binnen buiten
                    Webber: Binnen binnen binnen
                    Ah nee, tis daarom dat ik kwaad ben op Webber...
                    Gast! Hoe gefrustreerd zijt gij!!!???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten

Comment

Hamilton had na dat tikje niet direct naar links mogen sturen want daardoor kwam hij los op de boordstenen terecht.
                        Trouwens al vergeten dat hij enkele jaren terug Glock eens op nat gras duwde tegen 200km/u?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                          Vettel en Webber hebben trouwens Hamilton ook al een handje geholpen hoor (GP Turkije), dus je moet niet doen alsof Hamilton dé pechvogel is. Voor mij was dit een zuiver race incident.
                          Daar rijden ze elkaar van de baan, niet McLaren hun schuld.

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                          Amai, gij zijt wel een kenner hoor...!
                          I mean wtf, als er één iemand schuld treft in die crash dan is het Hamilton zelf. Als je dat al niet inziet...
                          Gezien hoe Kubica Sutil buitenom inhaalde? Kubica was daar nog veel agressiever, maar Sutil was wel zo slim om in te zien dat Kubica hem voorbij was.
                          Webber wilde duidelijk niet afgeven en ramde een medetitelkandidaat van de baan. Hij moest minstens een stop and go krijgen daarvoor.

Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk Berichten
                          Hamilton had na dat tikje niet direct naar links mogen sturen want daardoor kwam hij los op de boordstenen terecht.
                          Trouwens al vergeten dat hij enkele jaren terug Glock eens op nat gras duwde tegen 200km/u?
                          Noch Vettel noch Webber zijn heilige boontjes. Enige rijder die dan kampioen mag worden is Button, naar mjn mening de zuiverste en sportiefste rijder die ik ooit in de F1 heb gezien.

Toch wel straf, enkele weken geleden werd hier serieus afgegeven op Schumacher die Barrichello in de muur duwt terwijl Schumi Barri enkel wilde afhouden. Nu ramt Webber Hamilton van de baan en is het enkel een incident?

Comment

Respect voor Hamilton dat hij probeert.. evenveel respect voor Webber dat hij zich niet laat intimideren. Race incident uiteraard. Jammer want ik zie Hamilton graag winnen.

Foutloze race van Alonso. Zo wordt je wereldkampioen..Jammer want ik vind Alonso niet meteen de meest sympathieke op de grid. Vettel blaakt van het zelfvertrouwen.. wordt een mooi seizoenseinde!

Comment

Pfieuw, frustraties hierzo zijn zo goed als allemaal weg

Bijna heel de dag met in m'n kop gezeten

Comment

Gezien hoe Kubica Sutil buitenom inhaalde? Kubica was daar nog veel agressiever, maar Sutil was wel zo slim om in te zien dat Kubica hem voorbij was.
                                Webber wilde duidelijk niet afgeven en ramde een medetitelkandidaat van de baan. Hij moest minstens een stop and go krijgen daarvoor.
                                Dus omdat Hamilton 20 cm voorsprong heeft op Webber moet die laatste hem maar laten gaan ofzo? Wauw, spannend!
                                Webber had trouwens evenveel kunnen verliezen als Hamilton door niet af te geven. Ze waren quasi zij aan zij de bocht aan het insturen en 1 van de 2 moest sowieso de duimen leggen. Pech voor Hamilton...

Toch wel straf, enkele weken geleden werd hier serieus afgegeven op Schumacher die Barrichello in de muur duwt terwijl Schumi Barri enkel wilde afhouden. Nu ramt Webber Hamilton van de baan en is het enkel een incident?
                                Hoe zie jij het dan? Als een bewust manoeuvre van Webber om Hamilton te rammen en zo uit koers te halen...? Komaan, dit is een race incident pur sang!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                                  Heel jammer voor Hamilton . Super gereden door Alonso .
                                  Straffen uitdelen hoeft niet in dit geval maar vond toch dat het Webber zijn fout was . Webber lag wat achter .
                                  Dit maak F1 natuurlijk pikkant . Die F1 wagens zijn geen touringwagens dus je moet geluk hebben bij een aanrijding.
                                  + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kijk nog eens goed. Webber zit slechts enkele centimeters achter Hamilton. Ze sturen quasi zij aan zij de bocht in. Moest Webber zijn auto tegen de muur rijden ofzo? En waarom zou hij moeten remmen en niet Hamilton? Er kon er maar 1 winnen en 't is dus Webber geworden...

Comment

Webber doet nooit iets mis...

Vettel moest maar niet langs links in dat te kleine gat proberen in te halen...
                                    Kovalainen moest maar niet in de weg rijden...
                                    Hamilton moet zijn bocht maar op de niet correcte manier nemen...

Tis een janet, kmoet er al heel het seizoen niks van hebben, van mij mag die de volgende race zwaar crashen ofzo... Paljas dat die is...
                                    Van mij mag je morgen als je je kont afveegt met je vinger door het WC-papier schieten.

Mooi raceweekend voor Alonso, net als in Imola. Sterk

Webber ging weldegelijk in de fout, Hamilton was hem voorbij en Webber had moeten inhouden.
                                    En het ergste is dat hij nog niet gestraft wordt en met 15 punten gaat lopen.
                                    Zo kan ik ook wereldkampioen worden, gewoon m'n tegenstanders van de baan rijden. Eerst Vettel die Button eraf ramt en nu Webber bij Hamilton. Anders stonden de McLarenrijders aan de leiding in de WK tussenstand.

Hopelijk wordt Alonso nog kampioen. Was dat niet z'n grote droom, 3 titels met 2 verschillende teams.

Kovaleinen, de pompier van de grid?
                                    In Imola rijden ze al een paar jaar niet meer.
                                    Ik ben ook een Hamilton-fan maar hij was er nog niet helemaal voorbij. Hij mag eerst de bocht ingaan maar dan moet hij niet de apex opzoeken maar zijn bocht iets ruimer nemen en dan heeft hij hem de volgende bocht zeker en vast.

Ik hoop alsnog dat Hamilton, Button of Webber het haalt. Ik kan Vettel en Alonso niet af al respecteer ik hen (doorgaans) wel als coureurs.

Als webber eventjes van z'n gas was gegaan, was er niks gebeurt...

tuurlijk is dit een race incident, maar wel een zwaar kut race incident...

Diegene die ik het minst graag WK zie worden rijdt diegene die ik het meest graag WK zie worden van de baan...
                                    Webber hoeft helemaal niet van het gas te gaan want hij heeft de binnenkant van de bocht. Hamilton liet hem weinig keuze en toch remt Webber nog als hij ziet dat Hamilton de deur volledig dicht doet.

Daar rijden ze elkaar van de baan, niet McLaren hun schuld.

Noch Vettel noch Webber zijn heilige boontjes. Enige rijder die dan kampioen mag worden is Button, naar mjn mening de zuiverste en sportiefste rijder die ik ooit in de F1 heb gezien.

Er is een verschil tussen een race-incident dat niet meer te vermijden valt en een opzettelijke verandering van richting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                      Racisten als jij plaatsen beter geen comments...

Zuiver raceincident volgens mij. Knap van Hamilton dat ie toch probeert in te halen, jammer dat het zo afloopt.
                                      lees voorafgaande posts eens...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten

In Imola rijden ze al een paar jaar niet meer.
                                        Ik denk dat hij wilt zeggen dat de prestatie van Alonso van gisteren te vergelijken valt met die van Imola 2005.

Ondertussen hebben Sutil en Hulkenberg tijdstraffen gekregen omdat ze het circuit hebben afgesneden tijdens de eerste ronde en gaat Massa van P10 naar P8.

Trouwens, Kovalainen vond het veiliger om met z'n brandende wagen niet in de pits te rijden omdat er daar te veel volk rondliep. Hem parkeren op de pitstraat vond ik nu ook niet bepaald veilig.

Comment

En het is ons misschien allemaal wat ontgaan, maar de man van de race is voor mij Kubica. Hij is voor mij toch één van weinig complete rijders op de grid eigenlijk... Hij heeft die intrinsieke snelheid, combineert een verstandige rijstijl met gedurfde acties, sympathiek, klaagt nooit, altijd supergemotiveerd en hij weet blijkbaar ook hoe ie een wagen snel moet maken. Ik hoop dat hij volgend jaar voor overwinningen kan meestrijden

Comment

Working...
                                          X