Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Singapore 2010
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzWebber moest zeker niet remmen maar in deze fase van het kampioenschap zou ik zo een move niet maken . Hij had geluk geen lekke band te hebben. Webber zijn tijd komt wel op andere circuits .
Wel leuk hoe Hamiton bijstuurde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzHamilton is degene die de punten harder nodig heeft. Van hem verwacht ik dat hij niet punten wil blijven verliezen en aanvalt. Webber heeft genoeg punten voorsprong . Verschil in punten tss 3en4 is niet zogroot . De redbull kan op ieder circuit voor de zege gaan daarom onnodig.
2races 0 punten voor Hamilton . Het word erg nu.
Nuja bon, het is wat het is. Niks meer aan te doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenWebber doet nooit iets mis...
Vettel moest maar niet langs links in dat te kleine gat proberen in te halen...
Kovalainen moest maar niet in de weg rijden...
Hamilton moet zijn bocht maar op de niet correcte manier nemen...
Tis een janet, kmoet er al heel het seizoen niks van hebben, van mij mag die de volgende race zwaar crashen ofzo... Paljas dat die is...
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDat Webber zwaar moet crashen in één van de volgende races, kun jij niet lezen?
Trouwens ik ben meer fan van Vettel dus niet echt van Webber moest je dat gaan denken...
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenEn het is ons misschien allemaal wat ontgaan, maar de man van de race is voor mij Kubica. Hij is voor mij toch één van weinig complete rijders op de grid eigenlijk... Hij heeft die intrinsieke snelheid, combineert een verstandige rijstijl met gedurfde acties, sympathiek, klaagt nooit, altijd supergemotiveerd en hij weet blijkbaar ook hoe ie een wagen snel moet maken. Ik hoop dat hij volgend jaar voor overwinningen kan meestrijden
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAls je't zo bekijkt heb je misschien gelijk. Maar Hamilton had misschien even goed kunnen denken om geen overbodige risico's te nemen op dat moment. Misschien was hij er op een andere plaats eenvoudiger en vooral veiliger voorbij gekund. Op die manier had hij zichzelf ook van punten verzekerd.
Trouwens, het zint me niet maar knap van Ferrari. Bolide blijkt terug in orde te zijn en Alonso laat zien dat ie nog steeds goed is. Ik had verwacht dat Vettel 'm ging kunnen pakken, als ie in de pits niet bijna was stilgevallen had ie veel dichter bij hem gezeten en mss vroeger iets kunne proberen. Nu, mss had er dan weer een crash van gekomen en was voor beiden niet goed...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzHamilton is degene die de punten harder nodig heeft. Van hem verwacht ik dat hij niet punten wil blijven verliezen en aanvalt. Webber heeft genoeg punten voorsprong . Verschil in punten tss 3en4 is niet zogroot . De redbull kan op ieder circuit voor de zege gaan daarom onnodig.
2races 0 punten voor Hamilton . Het word erg nu.Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAls je't zo bekijkt heb je misschien gelijk. Maar Hamilton had misschien even goed kunnen denken om geen overbodige risico's te nemen op dat moment. Misschien was hij er op een andere plaats eenvoudiger en vooral veiliger voorbij gekund. Op die manier had hij zichzelf ook van punten verzekerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenAl veel zakdoekjes volgekregen? Je hebt toch al oorbellen laten schieten?
Hoe kun je dat nu iemand wensen. TCT ik wens jou een leuke crash 1 van volgende dagen, voila. Nee, serieus je kan fan zijn van iemand en een ander z'n daden niet goedkeuren en er over discussieren maar jij gaat er flink over. Dit was gewoon puur een raceaccident, nog geen eens zo erg en voor het zelfde geld was Webber daar ook uitgevallen en dan had je helemaal niemand de schuld kunnen geven... Hamilton wist goed genoeg dat Webber vlak in de buurt was en als ie toch bang heeft voor een volgende DNF moet ie zo'n risico's maar niet nemen.
Trouwens ik ben meer fan van Vettel dus niet echt van Webber moest je dat gaan denken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenGinne stress vent, kmoest m'n frustraties ff kwijt
Ik snap dat je gefrustreerd kan zijn maar mss iets rustiger, iedereen is wel fan van iemand en snapt dat een ander niet hetzelfde denkt maar je kan daar ook normaal over discussieren vind ik... Ben geen echte Webber fan trouwens, wel meer een Vettel fan en heb Webber er zo ook niet doorgesleept tijdens "de" crash tussen die twee. Shit can happen, met opzet of niet, jijzelf wint er niets mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenIk snap dat je gefrustreerd kan zijn maar mss iets rustiger, iedereen is wel fan van iemand en snapt dat een ander niet hetzelfde denkt maar je kan daar ook normaal over discussieren vind ik... Ben geen echte Webber fan trouwens, wel meer een Vettel fan en heb Webber er zo ook niet doorgesleept tijdens "de" crash tussen die twee. Shit can happen, met opzet of niet, jijzelf wint er niets mee.
Mijn pijlen staan nu trouwens ook gericht op Vettel, nu hamilton zijn kansen fel verminderd zijn, al zie ik hem nog het liefst winnen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOw jos, twas niet dat ik hem doodwenste hé, gwn een zware wrash, dat die er zelf een keer uitligt
Mijn pijlen staan nu trouwens ook gericht op Vettel, nu hamilton zijn kansen fel verminderd zijn, al zie ik hem nog het liefst winnen...
In principe mag van mij gewoon de beste winnen, ik vind het al zeer positief dat dit zo'n spannend seizoen geworden is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenGinne stress vent, kmoest m'n frustraties ff kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenNoch Vettel noch Webber zijn heilige boontjes. Enige rijder die dan kampioen mag worden is Button, naar mjn mening de zuiverste en sportiefste rijder die ik ooit in de F1 heb gezien.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment